Bajaj pracuje nad Hero Xtreme 125R, rywal TVS Raider — nadchodzi Pulsar N125? – Wiadomości rowerowe
![Bajaj pracuje nad Hero Xtreme 125R, rywal TVS Raider — nadchodzi Pulsar N125? – Wiadomości rowerowe](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/Bajaj-Pulsar-N125-770x470.jpg)
Oprócz Pulsara o pojemności 125 cm3 Bajaj pracuje także nad pierwszym na świecie motocyklem na CNG napędzanym silnikiem 1255, którego premiera odbędzie się w przyszłym miesiącu.
Bajaj jest obecnie w trakcie unowocześniania całej gamy motocykli Pulsar, wprowadzając na rynek najnowsze modele, takie jak zaktualizowany N250 i zupełnie nowy NS400Z. Oprócz górnej części widma Bajaj pracuje również nad aktualizacją dolnej części gamy Pulsarów. Przykładem jest nowy Pulsar o pojemności 125 cm3.
Dla porównania, Bajaj produkuje i sprzedaje już dwa motocykle Pulsar o pojemności 125 cm3 — starszy klasyczny Pulsar 125 i bardziej sportowy Pulsar NS125. Producent rowerów z Chakan planuje teraz dodanie trzeciego Pulsara o pojemności 125 cm3, prawdopodobnie N125. Podobne muły testowe zostały już wcześniej uchwycone kamerą.
Bajaj Pulsar N125: Stylizacja
Po raz kolejny zaobserwowano nowego muła testowego rzekomego Pulsara N125 w całkowicie zakamuflowanym awatarze. Najnowsze zdjęcia szpiegowskie sugerują sportową stylizację zsynchronizowaną ze wszystkimi Pulsarami nowej generacji. Reflektor jest jednak nieco inny, ponieważ zamiast jednostki LED projektora zastosowano konfigurację LED z wieloma reflektorami. Muskularny zbiornik paliwa z wydłużonymi osłonami nadaje mu muskularny wygląd.
![Bajaj Pulsar N125](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/1716613366_549_Bajaj-pracuje-nad-Hero-Xtreme-125R-rywal-TVS-Raider-—.jpg)
Rama i wahacz typu skrzynkowego sugerują, że będzie on oparty na platformie Pulsar N150. Inne atrakcyjne wizualnie elementy obejmują dzielone siedzenia, uchwyt na opony, podniesioną część tylną, jednoczęściowy uchwyt za pasażerem i podwójne tylne światła LED. A jeśli mowa o siodle, zdjęcia przedstawiają kierowcę siedzącego w wyprostowanej pozycji do jazdy, chociaż podnóżki są lekko przesunięte do tyłu.
Bajaj Pulsar N125: Oczekiwane funkcje i wyposażenie
Biorąc pod uwagę, że Bajaj chce pozycjonować go jako ofertę premium o pojemności 125 cm3, spodziewamy się, że Pulsar N125 będzie przyzwoicie wyposażony w takie funkcje, jak cyfrowa konsola instrumentów, łączność Bluetooth, powiadomienia o połączeniach i SMS-ach oraz ładowarka USB. Aby jednak kontrolować koszty, nawigacja „zakręt po zakręcie” za pośrednictwem aplikacji Bajaj Ride Connect.
Jeśli chodzi o osprzęt, podstawą nowego Pulsara o pojemności 125 cm3 będzie diamentowa rama zawieszona na przednim widelcu teleskopowym i tylnym amortyzatorze monoshock z regulacją napięcia wstępnego. Za hamowanie odpowiadać będzie przedni hamulec tarczowy i tylny hamulec bębnowy. Nie zdziw się, jeśli Bajaj zdecyduje się pominąć jednokanałowy ABS, aby utrzymać cenę w ryzach. Zamiast tego oferowany będzie układ hamulcowy typu Combi.
Bajaj Pulsar N125: Oczekiwane parametry silnika
Oczekujemy, że Bajaj opracuje nowy silnik o pojemności 125 cm3 dla Pulsara N125. Obecnie Pulsar NS125 napędzany jest jednocylindrowym silnikiem o pojemności 124,45 cm3, generującym 11,8 KM i momentem obrotowym 11 Nm. Z drugiej strony stary Pulsar 125 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 124,4 cm3, który wytwarza 11,64 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 10,80 Nm przy 6500 obr./min.