Marketing

Beacon Media Group • Książka z zabawkami

  • 5 marca, 2023
  • 7 min read
Beacon Media Group • Książka z zabawkami


Donna MacNeil, prezes Beacon Communications — należącej do Genius Brands International Beacon Media Group — omawia trendy marketingowe w obszarze zabawek i gier w rozszerzonym wydaniu Książka zabawekOkrągły stół z pytaniami i odpowiedziami na temat stanu branży w 2023 r. Chcesz uzyskać więcej informacji od gwiazd branży zabawkarskiej? Kliknij tutaj, aby zapoznać się z tegorocznym składem!

The Toy Book: Jakie będą najpopularniejsze strategie marketingowe w 2023 roku?

Donna MacNeil: Wierzymy, że najbardziej znaczącym wyznacznikiem sukcesu marki w 2023 roku będzie skuteczność media mixu w kanałach płatnych, zarobkowych i własnych, co oznacza, że ​​marki muszą zwracać baczną uwagę na konsumpcję mediów i wpływać na nawyki docelowych odbiorców oraz umiejętnie układać marketing działań, aby osiągnąć pełną świadomość, zaangażowanie i konwersję.

Jak mówią, „społeczność to nowe wyszukiwanie”, a TikTok nadal będzie stał się filarem, nawet w obliczu zwiększonej kontroli wokół kwestii regulacyjnych. Influencerzy nadal przecierają szlaki dla marek dzięki dobrze ukierunkowanym i tworzącym odpowiednie treści, które wzbudzają znaczące zaangażowanie i poruszają igłę. Handel społecznościowy i marketing afiliacyjny są na naszym radarze w tym roku.
Ponieważ po okresach pandemii i problemów z łańcuchem dostaw dostępnych jest więcej zapasów, nie możemy się również doczekać powrotu do większej liczby demonstracji produktów i pobierania próbek na poziomie lokalnym. Teraz możemy dostać więcej produktów w ręce dzieci, co zawsze było kluczem do tworzenia trendów i budowania szumu wokół produktów.

TB: Jak zmieniła się przestrzeń influencerów w ciągu ostatniego roku i o czym twórcy zabawek powinni wiedzieć?

DM: Przestrzeń influencerów jest ekscytująca, dynamiczna i kontynuuje szybkie tempo konwergencji w centrum wszystkich spraw związanych z mediami i marketingiem. Jest to public relations, jest społecznościowe, kreatywne, napędza płatne media, a wraz z wejściem w ten rok ewoluuje jako narzędzie handlu społecznościowego, ponieważ coraz więcej influencerów przechodzi na marketing afiliacyjny. Widzieliśmy, jak najlepsi influencerzy ponownie identyfikują się jako twórcy treści i przewodzą rozwojowi ekonomii twórców, a widzowie zaczynają unikać wszystkiego, co wydaje się zbyt jawnie markowe. Widzieliśmy nawet, jak osoby z wyżu demograficznego wkraczają w przestrzeń influencerów i zaczynają zyskiwać znaczącą popularność wśród dziadków, którzy teraz czują się bardziej komfortowo w przestrzeni społecznej.

Warto przeczytać!  6 rzeczy, które Twoja firma powinna mieć, aby odnieść sukces

Mikroinfluencerzy wykazują obecnie znaczną siłę w osiąganiu wysokiego zaangażowania, udowadniając, że sam zasięg nie zawsze równa się wpływowi lub wpływowi przy mierzeniu skuteczności lub zwrotu z inwestycji. YouTube nadal przoduje w angażowaniu dzieci, ale TikTok podąża tuż za nim i rozwinął ekosystem i podejście, które teraz bardziej różnią się od innych platform, takich jak Instagram.

Influencerzy pomagają markom kreatywnie pozycjonować się w nowy i odpowiedni sposób, aby dotrzeć do odbiorców na różnych platformach. Wchodząc w rok 2023, marki muszą ufać temu kierunkowi i polegać na nim, aby pozostać na bieżąco. Dobrze opracowana strategia działa.

TB: W jaki sposób twoja ostatnia współpraca z Flint & Steel przyniesie korzyści klientom z branży zabawek i gier?

DM: Dzięki naszemu nowemu partnerstwu z Flint & Steel zwiększamy szanse na skuteczne, wielopoziomowe kreatywne rozwiązania oferowane w ramach naszej zintegrowanej mieszanki medialnej i marketingowej.

Zapotrzebowanie na kreatywne treści wzrosło wykładniczo — nie tylko jest więcej platform, z których każda wymaga własnego, unikalnego podejścia, ale także bardziej zróżnicowani i ukierunkowani odbiorcy oraz ilość kreacji potrzebnych do obsługi atrakcyjnych, wielowarstwowych kampanii. Firmy sprzedają teraz również bardziej doświadczonym zespołom ds. zakupów detalicznych, które chcą widzieć większą i lepszą kreatywność w ramach zintegrowanego planowania.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Isuzu i 4P (aktualizacja 2023)

W naszej pracy z Flint & Steel cieszymy się, że możemy zaoferować to specjalistyczne podejście, wykonanie i duże kreatywne myślenie klientom nie tylko w zabawkach i grach, ale także w innych kategoriach docierających do dzieci, rodziców i rodzin.

TB: Jakie były twoje największe wygrane w 2022 roku?

DM: W 2022 roku odnieśliśmy wiele zwycięstw, w kolejnym roku nietypowym dla tych, które miały miejsce wcześniej w branży zabawkarskiej, w tym wygranych klientów, nowych partnerstw i wzmocnionej trakcji wśród konsumentów. Kwestie dostaw i daty sprzedaży detalicznej ulegały zmianom, wywierając presję na media i plany marketingowe w skróconych ramach czasowych, co wymagało szybszej i cięższej pracy planów, aby skłonić konsumentów do zakupu. Jesteśmy dumni, że udało nam się tego dokonać.

To, czego nauczyliśmy się, że zawsze wygrywa, to zaangażowane podejście do odbiorców, które ma na celu zrozumienie docelowego konsumenta oraz celowe i strategiczne podejście do możliwości nawiązania kontaktu. W naszej branży płaci się nam za dużo mówienia, ale nigdy nie wolno nam zapominać o słuchaniu. Największa niespodzianka? Gwiazdy dzwoniły do ​​nas znacznie częściej w tym roku!

gruźlica: W jaki sposób Toy Fair przeniesiony z lutego na wrzesień wpłynie na Twoją firmę i co sądzisz o zmianie targów?

DM: Z punktu widzenia komunikacji jesteśmy bardzo podekscytowani przeniesieniem Toy Fair z lutego na wrzesień tego roku. W przeszłości generowaliśmy wiele sukcesów w lutowych pokazach, ale skierowanie energii i emocji bezpośrednio na czwarty kwartał będzie aktualne, aktualne i mocne. Zmieni to jednak kierunek tego, co jest pokazywane mediom, a co kupującym i wymaga pewnego planowania strategicznego. Na przykład będziemy musieli zapewnić przejrzystość prezentacji redakcyjnej, aby produkt z 2024 r. nie znalazł się w poradnikach zakupowych z 2023 r., dezorientując lub rozczarowując konsumentów.

Warto przeczytać!  TTG - Funkcje - Planowanie szczytów: uprawiaj jabłoń i sprzedawaj jabłka

TB: Jakie są Twoje ogólne prognozy dotyczące stanu przemysłu zabawkarskiego i jego trendów w tym roku?

DM: Ostatnie kilka lat to nowe zestawy wyzwań, które wymagają od branży bystrości, elastyczności i poszukiwania rozwiązań. Spodziewamy się tego samego w tym roku, z nowymi trudnościami gospodarczymi i handlowymi, które trzymają nas wszystkich na palcach. Wartość i więź emocjonalna będą odgrywać znacznie ważniejszą rolę w pozycjonowaniu marketingowym, a firmy będą nieco bardziej ostrożne, próbując przebić się z mniejszymi budżetami. Wgląd w dane i analizy będą miały kluczowe znaczenie dla optymalizacji i maksymalizacji aktywacji kampanii. I, jak zawsze, świetna zabawa będzie nadal wygrywać z dziećmi, rodzicami i rodzinami.

W tym roku chcemy również śledzić rynek kidult/collector, który stopniowo staje się coraz bardziej mainstreamowy. Ponieważ koszty mogą sprawić, że droższe „zabawki” będą poza zasięgiem dorosłych fanów, uważamy, że może być wygrana w obszarze figurek/kolekcjonerskich/nowości dla dorosłych, którzy zaspokoją swoje pragnienia rozrywki dzięki wspaniałym licencjom, które kochają.


Wersja tych pytań i odpowiedzi została pierwotnie opublikowana w wydaniu z 2023 r DUŻA księga zabawek. Kliknij tutaj przeczytać cały numer! Chcesz otrzymać Książka zabawek w druku? Kliknij tutaj dla opcji subskrypcji!


Źródło