Bethenny Frankel przybiera odważną minę, promując Forever Young Wine… kilka dni po śmierci jej projektantki wnętrz
![Bethenny Frankel przybiera odważną minę, promując Forever Young Wine… kilka dni po śmierci jej projektantki wnętrz](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/11/78142181-0-image-m-21_1700712896381-770x470.jpg)
Bethenny Frankel przybrała odważną minę, promując swoje Forever Young Wine zaledwie kilka dni po tragicznej śmierci swojego projektanta wnętrz.
W środę absolwentka The Real Housewives Of New York opublikowała zdjęcie, na którym ma na sobie monochromatyczną stylizację, w żółtym płaszczu i dopasowanej minisukience, która podkreślała jej drobne kształty.
Urocza sukienka z czterema guzikami na piersi opinała jej sylwetkę na tyle, że eksponowała dekolt i nogi.
Gdy słońce oświetlało gwiazdę reality show i przedsiębiorcę, nosiła dużą torbę, która idealnie pasowała do jej zestawu, a jednocześnie miała długie stylizowane ciemne warkocze z dodatkową dozą objętości, loków i miękkich fal.
Nowa, energiczna akcja promocyjna zbiega się z tragiczną wiadomością, że projektantka wnętrz Frankel została znaleziona martwa w jej luksusowym apartamencie w Nowym Jorku, około tydzień po tym, jak ostatni raz widziano ją żywą.
Po udaniu się na miejsce, które wyglądało na wywiad dla CNN, Frankel zdjęła kurtkę i przyjęła pozę obok butelki wina Forever Young.
„Uwielbiałem ten monochromatyczny look z zeszłego tygodnia w mieście. Nie mogę się doczekać, aż pokażę wam, z kim usiadłam… w piątek” – napisała w podpisie.
PS. Zawsze miej pod ręką @foreveryoungwine, a teraz najwyraźniej musisz zaopatrzyć się w ciasteczka CNN…” – napisała w nawiązaniu do ciasteczek, które zjadła w garderobie przed rozmową kwalifikacyjną.
Zakończyła kilkoma okrzykami: „Glam: @jasenkaplan + @vocitastyle #monochromatic #outfitoftheday #bakedgoods #nyc #foreveryoungwine #foreveryoungrosé”
Jej post na Instagramie zawierał zbliżenie torebki i butelki róży od Forever Young Wine.
Dopełniając akcję promocyjną, Frankel ponownie rozkoszowała się ciasteczkami, które podano jej podczas jej zeszłotygodniowej wizyty w CNN.
„Wow, ciasteczka CNN” – dodała w filmie, siedząc na krześle, poprawiając i stylizując włosy. „Powinni napisać artykuł, CNN Brownies”.
Forever Young Wine to pomysł Frankela i Valérie Rousselle. Duet połączył wizję stworzenia wina, które ucieleśnia ich podejście do życia – jakość, piękno, prestiż i zabawę” – czytamy na stronie stronę internetową firmy.
Winogrona wykorzystywane do ich produktu pochodzą z „piętrowej posiadłości Château Roubine” w Lorgues we Francji, którą Rousselle przejęła w 1994 r. i która znajduje się w samym sercu Var, pomiędzy Verdon a Morzem Śródziemnym.
Niestety, w niedzielę wieczorem projektantka wnętrz Frankel została znaleziona martwa w swoim domu w Carnegie Hill, niedaleko East 94th Street i Madison Avenue.
Ze względu na czas, jaki upłynął do znalezienia, ciało 49-letniej Brooke Gomez zostało opisane jako znajdujące się w zaawansowanym stanie rozkładu.
Jak podają źródła Dailymail.com, przyjaciółka poprosiła kierownika budynku o sprawdzenie jej mieszkania wartego 1,3 miliona dolarów.
Na ten moment policja Nowego Jorku nie uznała śmierci Gomeza za podejrzaną.
Frankel nie skomentowała publicznie tragicznej śmierci swojej projektantki, której śledztwo prowadzi obecnie Biuro Lekarza Sądowego miasta Nowy Jork.
Jak wynika ze strony internetowej jej firmy, do grona sławnych klientek Gomez jako projektantki wnętrz, oprócz Frankela, należą także projekty dla Michaela J. Foxa i Sigourney Weaver.
Jej ostatnim postem na Instagramie z 23 października był mural na ścianie budynku, na którym widniał przejmujący cytat: „Istnieje przyszła wersja ciebie, która jest tak dumna, że się nie poddałaś”.
Frankel ma na swoim koncie sporo sukcesów jako bizneswoman i przedsiębiorczyni, co obejmuje wprowadzenie marki SkinnyGirl po wydaniu kilku książek w 2009 roku.
Naturalnie szczupła: Uwolnij swoją SkinnyGirl i uwolnij się od diety na całe życie, a następnie The SkinnyGirl Dish: Łatwe przepisy na Twoje naturalnie szczupłe życie
Niecałe dwa lata później Frankel opublikował książki „Miejsce tak: 10 zasad uzyskiwania od życia wszystkiego, czego chcesz” (2011) i „Skinnydipping” (2012).
Ale jej pomysł na wielkie pieniądze zrodził się w postaci paczkowanej linii margarity o nazwie Skinnygirl Margarita, co doprowadziło ją do założenia firmy Skinnygirl i linii koktajli Skinnygirl Cocktails.
Do marki Skinnygirl dodano szereg innych produktów, takich jak słodycze, wędliny, sosy sałatkowe oraz dżinsy i odzież.
Ostatecznie otrzymała ogromną wypłatę, sprzedając linię koktajli firmie Beam Global za około 100 milionów dolarów, zachowując przy tym prawa do nazwy Skinnygirl – twierdzi. .