Beyoncé i Adidas zgodzili się na wzajemne rozstanie: raport
Moda
23 marca 2023 | 19:24
Adidas ma problem.
Jak donosi Hollywood Reporter, drogi Beyoncé i producenta odzieży sportowej rozeszły się.
Strona Six skontaktowała się z przedstawicielami Beyoncé i Adidasa, ale nie od razu otrzymała odpowiedź.
Wiadomość o rzekomym rozstaniu pojawia się prawie dwa miesiące po tym, jak sprzedaż linii odzieży Ivy Park piosenkarza „Renaissance” spadła o 50 procent, przynosząc zaledwie 40 milionów dolarów w 2022 roku w porównaniu z 93 milionami dolarów w 2021 roku.
W tamtym czasie Wall Street Journal donosił, że linia Beyoncé miała przynieść w zeszłym roku ponad 250 milionów dolarów sprzedaży.
Jednak „w pięciu z ostatnich sześciu wydań Ivy Park mniej więcej połowa wyprodukowanych towarów nie została sprzedana” – donosi outlet, dodając, że linia odzieży i tenisówek „straciła pieniądze dla Adidasa”.
Beyoncé, lat 41, pierwotnie założyła Ivy Park z Topshop w 2016 roku. Jednak w 2018 roku piosenkarka przejęła 100 procent marki od firmy brytyjskiego miliardera Philipa Greena po tym, jak usłyszał zarzuty o molestowanie seksualne, zastraszanie i rasizm.
W następnym roku piosenkarz „Drunk in Love” połączył siły z Adidasem, aby wprowadzić inkluzywną linię unisex, która była przeznaczona zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.
Więcej Page Six, które kochasz…
„Ta nowa linia jest zabawna i zapewnia kreatywność, najwyższą moc”, powiedział 32-krotny zdobywca nagrody Grammy magazynowi Elle w styczniu 2020 r. „Skupiłem się na zaprojektowaniu kolekcji obuwia i odzieży unisex, ponieważ widziałem tak wielu mężczyzn w IVY PARK. Sposób, w jaki przyjęli markę, jest nieoczekiwanym prezentem.
„Doceniam piękno neutralnych płciowo ubrań i łamanie tzw. zasad mody”.
Linia obejmowała kilka modeli dla dorosłych i dzieci, w tym legginsy, bluzy z kapturem, sukienki, skarpetki, biustonosze sportowe i trampki w rozmiarach od XXXS do XXXXL.
Beyoncé zaprezentowała swój najnowszy drop Ivy Park — nazwany Park Trail — w styczniu. Kolekcja zawierała jaskrawopomarańczowe, niebieskie i kamuflażowe elementy dla dzieci, mężczyzn i kobiet. Piosenkarka namówiła także rapera Ice Spice, aby pojawił się w kampanii linii.
I chociaż jej współpraca z Adidasem może się skończyć, piosenkarka „Cuff It” przygotowuje się do rozpoczęcia długo oczekiwanej „Renaissance World Tour” w maju.
Po występie za granicą Beyoncé rozpocznie północnoamerykańską część swojej wędrówki 8 lipca w Toronto.
Zadebiutuje również w kilku miastach USA, w tym w Chicago, Nowym Jorku, Bostonie, Atlancie, Miami, Las Vegas, Los Angeles, Houston i Nowym Orleanie.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}