Biznes

Biedronka ma spore problemy? Coraz więcej klientów się skarży i narzeka

  • 11 stycznia, 2024
  • 3 min read
Biedronka ma spore problemy? Coraz więcej klientów się skarży i narzeka


Biedronka ma spore problemy. Klienci mają już tego dość

W ostatnim czasie sporo nerwów napsuła użytkownikom aplikacja Moja Biedronka. Okazało się, że po aktualizacji działa ona gorzej, a często w ogóle nie działa. Najnowsza wersja oprogramowania długo się włącza, zawiesza lub wymaga każdorazowej weryfikacji poprzez podanie numeru telefonu i kodu. Wydłuża to znacznie czas korzystania z aplikacji. Klienci nie kryją swojego rozczarowania i irytacji.

Biedronka przyznaje, że nie są to jednostkowe sytuacje, ale poważniejsza awaria. „Aktualnie występuje chwilowy problem techniczny, nad którego rozwiązaniem intensywnie pracujemy. Powrócimy z informacją, gdy sytuacja zostanie rozwiązana” — zaznacza dyskont.

Klienci w Sklepie Play nie zostawili na aplikacji suchej nitki, a jej ocena spadła do 1,4. Opinie mówią same za siebie.

Warto przypomnieć, że w Biedronce z większość ofert i promocji mogą korzystać tylko posiadacze karty Moja Biedronka. Sporo osób ze względu na wygodę używa jedynie aplikacji w telefonie. Kiedy ta szwankuje podczas zakupów, klienci mają problem. Mogą czekać, aż oprogramowanie zacznie działać, tracąc czas w sklepie lub zapłacić wyższą cenę bez skanowania aplikacji.


Źródło

Warto przeczytać!  Aerofłot rzadziej naprawia samoloty. Rosjanie ryzykują życiem pasażerów