Bionano Genomics ogłasza sympozjum 2023: cztery kolejne

• 10 stycznia, 2023
Bionano Genomics ogłasza sympozjum 2023: cztery kolejne

SAN DIEGO, 10 stycznia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Firma Bionano Genomics, Inc. (BNGO) ogłosiła dziś swoje sympozjum 2023, które jest kwintesencją wydarzenia dla społeczności zajmującej się optycznym mapowaniem genomu (OGM), aby zaprezentować światu swoje postępy. Przez cztery kolejne dni prezentowane będą prezentacje OGM prowadzone przez 25 różnych klientów na całym świecie, dotyczące szerokiego zakresu chorób genetycznych, nowotworów i zastosowań w bioprzetwarzaniu komórek. Sympozjum odbędzie się wirtualnie w dniach 23-26 stycznia 2023 r. W ciągu tych czterech dni klienci zaprezentują swoje najnowsze wyniki badań z wykorzystaniem OGM w zastosowaniach związanych z konstytucją, nowotworami hematologicznymi i guzami litymi. Każdego dnia odbędą się ustne prezentacje dla klientów, panel na żywo z pytaniami i odpowiedziami oraz szeroka gama plakatów naukowych w wirtualnej sali wystawowej.

„W Bionano pracujemy nad zmianą sposobu, w jaki świat postrzega genom” – powiedział dr Erik Holmlin, prezes i dyrektor generalny Bionano. „Symposium jest naszą platformą dla społeczności użytkowników OGM, aby opisać jego użyteczność i to, jak można je zintegrować z innymi narzędziami do analizy genomu, aby uzyskać więcej odpowiedzi na badania nad chorobami genetycznymi i rakiem. To, co robi na mnie największe wrażenie w programie na rok 2023, to szeroki zakres tematów, od wad cewy nerwowej w testach prenatalnych po analizę niedoboru rekombinacji homologicznej (HRD) w raku piersi i opracowywanie leków z wykorzystaniem bioprzetwarzania QC”.

„Byliśmy zachwyceni zaangażowaniem społeczności OGM w Sympozjum 2022, które reprezentowało 82 różne kraje. Wierzymy, że nasi klienci na całym świecie poczynili ogromne postępy we wdrażaniu OGM w swoich laboratoriach od zeszłego roku. Skład naukowców na nasze Sympozjum 2023 jest jak dotąd najbardziej ekscytujący, z ponad 25 globalnymi ekspertami szczegółowo opisującymi wykorzystanie OGM do prowadzenia odkryć w wielu zastosowaniach badań klinicznych” – powiedział Alka Chaubey, dyrektor medyczny w Bionano.

Warto przeczytać!  W Afryce Południowej otwarto najbardziej zaawansowane centrum badań biomedycznych w Afryce

Każda sesja Sympozjum rozpocznie się o godzinie 7:00 czasu PST i potrwa około 3 godzin. Po prezentacjach naukowych prelegenci wezmą udział w dyskusji panelowej na żywo oraz pytaniach i odpowiedziach moderowanych przez dr Chaubey. Ponadto każdego dnia prezentowana będzie wystawa plakatów naukowych. Poniżej znajduje się przegląd tematów prezentacji na każdy dzień wydarzenia.

Poniedziałek, 23 stycznia: Onkologia – nowotwory hemowe
Naukowcy z całego świata badający warianty genomowe związane z nowotworami hematologicznymi podzielą się wynikami badań wykorzystujących OGM do badań nad zespołami mielodysplastycznymi (MDS), przewlekłymi białaczkami limfocytowymi (CLL), chłoniakiem i ostrą białaczką szpikową (AML). Prelegenci zwrócą uwagę na wykorzystanie nowych narzędzi do znajdowania większej liczby patogennych aberracji chromosomowych przy jednoczesnym uproszczeniu przepływów pracy w laboratorium.

Wtorek, 24 stycznia: Onkologia – nowotwory hemowe i guzy lite
Naukowcy i klinicyści z wiodących szpitali i medycznych instytucji badawczych w Stanach Zjednoczonych i Europie omówią wykorzystanie OGM do oceny aberracji genomowych w szerokim zakresie nowotworów hematologicznych i guzów litych. Eksperci przedstawią zastosowanie OGM jako techniki uzupełniającej, którą można zastosować z sekwencjonowaniem nowej generacji (NGS) w celu odblokowania szerszego spektrum wariantów genetycznych, wygenerowania pełniejszego profilu genomu nowotworu i odkrycia nowych możliwych do zastosowania biomarkerów.

Środa, 25 stycznia: konstytucyjne choroby genetyczne
Naukowcy przedstawią swoje doświadczenia z użyciem OGM w celu odkrycia zmienności genetycznej, która przyczynia się do rzadkich, niezdiagnozowanych chorób genetycznych, zaburzeń rozwojowych i zaburzeń rozrodczych. Prezentacje pokażą, w jaki sposób analiza zmienności strukturalnej może zwiększyć prawdopodobieństwo identyfikacji aktywnych wariantów patogennych, które mogą rozwiązać nierozwiązane przypadki, nawet po mikromacierzach chromosomalnych i sekwencjonowaniu egzomu. Przedstawione zostaną dane z dużych, wieloośrodkowych badań skupiających się na zastosowaniach prenatalnych i postnatalnych.

Czwartek, 26 stycznia: Bioprzetwarzanie komórek
Prezentacje będą koncentrować się na zdolności OGM do przewyższenia tradycyjnych metod cytogenetycznych w celu przeszukiwania producentów linii komórkowych i badań linii komórkowych pod kątem niestabilności genomowej i zdarzeń poza celem, zapewniając genomową integralność i stabilność linii komórkowych.

Warto przeczytać!  TikTokerka, która powiedziała, że ​​ma doktorat z nauk ścisłych. błagała widzów, by przestali prosić mężczyznę o „wyjaśnianie” rzeczy, które ona już wyjaśniła

Rejestracja na sympozjum jest otwarta dla wszystkich, a udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zarejestruj się już dziś na Sympozjum Bionano 2023 (labroots.com).

O genomice Bionano

Bionano Genomics jest dostawcą rozwiązań do analizy genomu, które mogą umożliwić naukowcom i klinicystom uzyskanie odpowiedzi na trudne pytania z zakresu biologii i medycyny. Misją firmy jest zmiana sposobu, w jaki świat postrzega genom poprzez rozwiązania OGM, usługi diagnostyczne i oprogramowanie. Firma oferuje rozwiązania OGM do zastosowań w badaniach podstawowych, translacyjnych i klinicznych. Poprzez swoją działalność Lineagen, Inc. d/b/a Bionano Laboratories, Firma zapewnia również badania diagnostyczne dla pacjentów z objawami klinicznymi odpowiadającymi zaburzeniom ze spektrum autyzmu i innym upośledzeniom neurorozwojowym. Firma oferuje również wiodące w branży, niezależne od platformy oprogramowanie, które integruje sekwencjonowanie nowej generacji i dane z mikromacierzy zaprojektowane w celu zapewnienia analizy, wizualizacji, interpretacji i raportowania wariantów liczby kopii, wariantów pojedynczych nukleotydów i braku heterozygotyczności w całym genomie w jednym skonsolidowanym widoku.

Po więcej informacji odwiedź www.bionanogenomics.com, www.bionanolaboratories.com lub www.biodiscovery.com

Oświadczenia dotyczące przyszłości firmy Bionano Genomics

Niniejsza informacja prasowa zawiera stwierdzenia dotyczące przyszłości w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Słowa takie jak „wierzyć”, „może”, „będzie” i podobne wyrażenia (jak również inne słowa lub wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń, warunki lub okoliczności) przekazują niepewność co do przyszłych zdarzeń lub wyników i mają na celu zidentyfikowanie takich stwierdzeń dotyczących przyszłości. Stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują stwierdzenia dotyczące naszych zamiarów, przekonań, prognoz, perspektyw, analiz lub bieżących oczekiwań dotyczących między innymi przewidywanych korzyści z Sympozjum i możliwości przyjęcia ZWZ do zastosowań omawianych na Sympozjum. Każde z tych stwierdzeń dotyczących przyszłości wiąże się z ryzykiem i niepewnością. Rzeczywiste wyniki lub zmiany mogą znacznie różnić się od przewidywanych lub sugerowanych w tych stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Czynniki, które mogą spowodować taką różnicę, obejmują ryzyko i niepewność związane z: wpływem niekorzystnych wydarzeń geopolitycznych i makroekonomicznych, takich jak pandemia COVID-19 i trwający konflikt między Ukrainą a Rosją, na naszą działalność i gospodarkę światową; ogólne warunki rynkowe; zmiany w konkurencyjnym krajobrazie i wprowadzenie konkurencyjnych technologii lub udoskonaleń istniejących technologii; niepowodzenie przyszłych wyników badań w poparciu dla tych zgłoszonych i omówionych na Sympozjum; przyszłe wyniki badań, które są sprzeczne z wynikami omawianymi i zgłaszanymi na Sympozjum; niepowodzenie przyjęcia OGM jako narzędzia cytogenetycznego do analizy onkologicznej, w tym nowotworów hemowych i guzów litych, konstytucyjnych chorób genetycznych lub próbek związanych z bioprzetwarzaniem komórkowym; zmiany w naszych planach strategicznych i handlowych; nasza zdolność do uzyskania wystarczającego finansowania, aby sfinansować nasze plany strategiczne i wysiłki na rzecz komercjalizacji; zdolność instytucji medycznych i badawczych do pozyskiwania funduszy na wspieranie przyjęcia lub dalszego korzystania z naszych technologii; oraz ryzyko i niepewność związane z naszą ogólną sytuacją biznesową i finansową, w tym ryzyko i niepewność opisane w naszych zgłoszeniach złożonych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w tym między innymi w naszym sprawozdaniu rocznym na formularzu 10-K za rok zakończony 31 grudnia , 2021 oraz w innych zgłoszeniach złożonych przez nas w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Wszystkie stwierdzenia dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są aktualne wyłącznie na dzień ich złożenia i są oparte na założeniach i szacunkach kierownictwa na ten dzień. Nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku otrzymania nowych informacji, wystąpienia przyszłych zdarzeń, czy w inny sposób.

Warto przeczytać!  Skojarzenie kabozantynibu i pembrolizumabu obiecujące w leczeniu pierwszego rzutu raka nabłonka dróg moczowych