Marketing

Biz Gallery: Zróżnicowana mieszanka rozwiązań biznesowych prezentowana inwestorom podczas ostatniego wydarzenia w stylu Dragons’ Den

  • 19 kwietnia, 2023
  • 6 min read
Biz Gallery: Zróżnicowana mieszanka rozwiązań biznesowych prezentowana inwestorom podczas ostatniego wydarzenia w stylu Dragons’ Den


Don McQueen, prezes Dorset Business Angels (po prawej) z inwestorami Timem Fordem i Davidem Fordem. Zdjęcie: Kate Shaw/KTPR.

Produkt opisywany jako najlepszy filtr przeciwsłoneczny dla sportu, SmartSocks, który może zrewolucjonizować opiekę nad osobami z demencją i wynajmowane domowe punkty ładowania pojazdów elektrycznych.

Trzy bardzo zróżnicowane rozwiązania biznesowe zaprezentowane Dorset Business Angels (DBA) podczas ostatniej kwartalnej prezentacji.

Na sesję w Bournemouth Carlton Hotel zostali zaproszeni przedsiębiorcy z całego Południa, w tym dwóch z rejonu BCP.

Format w stylu Dragons’ Den pozwala każdej prezentującej firmie mieć ściśle dziesięć minut na przedstawienie przekonujących argumentów za inwestycją.

Po nim następuje dziesięć minut Investors zadaje pytania prezentującym się przedsiębiorcom.

Don McQueen, przewodniczący DBA, powiedział: „Mieliśmy pełen wrażeń i bardzo udany dzień, który rozpoczęliśmy od naszych warsztatów DBA, które umożliwiły uczestnikom zabranie ze sobą świeżej wiedzy i zrozumienia podczas prezentacji na żywo.

„Planujące firmy nie zawiodły.

„Wspaniale było powitać tak rosnącą grupę doświadczonych i wysokiej klasy inwestorów.

„Odbyliśmy wiele interesujących i wnikliwych pytań i dyskusji, a inwestorzy czerpali z doświadczeń poszczególnych sektorów, aby dalej sondować”.

Firma DBA powstała dziesięć lat temu i zapewnia wysokiej jakości możliwości inwestycji typu private equity lokalnym inwestorom o wysokiej wartości netto (HNW) i zaawansowanym inwestorom (SI).

Wszelkie inwestycje mają formę inwestycji kapitałowej, a nie pożyczki dłużnika. Inwestycje realizowane są we wszystkich sektorach.

Inwestycja aniołów może pochodzić od jednego inwestora lub może to być dwóch lub trzech aniołów łączących fundusze, aby wesprzeć firmę jako syndykat.

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek systemów telematyki floty do 2030 r. wykaże ogromny CAGR na poziomie +18% | Airbiquity, AGERO, BOX Telematyka

DBA jest sponsorowany przez biegłych rewidentów Saffery Champness, Ellis Jones Solicitors oraz Investec Wealth and Investment.

Aby zarezerwować udział w czerwcowym wydarzeniu, odwiedź stronę dorsetbusinessangels.co.uk/events.

Tym razem rzucanie…

Tworzenie najlepszego sportowego kremu do opalania

Firma z Christchurch opracowała produkt chroniący przed słońcem, który zapewnia maksymalną ochronę entuzjastom sportów wytrzymałościowych, poszukiwaczom przygód i zawodowym sportowcom.

Filtr przeciwsłoneczny, wyprodukowany w Dorset, może pomóc poradzić sobie z wysokością, śniegiem i nieustępliwym środowiskiem wody morskiej.

Obaj założyciele opisali, jak zaczęli tworzyć swoje produkty po przypadkowym spotkaniu z olimpijczykiem w windsurfingu.

Firma współpracuje i współpracuje z Allingham Beck Associates w celu opracowywania i testowania produktów.

Powstały filtr przeciwsłoneczny został zaprojektowany specjalnie z myślą o wymaganiach uprawiania sportu w ekstremalnych warunkach.

Trwa tak długo, jak to konieczne, dzięki unikalnej hybrydowej mieszance filtrów organicznych i mineralnych dla optymalnej ochrony przed słońcem.

Strategia marketingowa zakłada skupienie się na niszowych segmentach sportowych i detalistach, takich jak sklepy windsurfingowe, sklepy ze słodyczami, przystanie, hotele, ośrodki sportów zimowych i sklepy ze sportami wodnymi.

Partnerstwa sportowców zostały zbudowane z wybitnymi sportowcami.

Założyciele doradzili, w jaki sposób są mentorami Jima Cregana, założyciela Jimmy’s Iced Coffee; Dan Miles, dyrektor marketingu, Coca-Cola, i Michael Hall, emerytowany doradca ds. międzynarodowych podatków finansowych.

Firma szukała 150 000 funtów za dziesięcioprocentowy kapitał własny i wykorzysta te fundusze do przetestowania i certyfikacji trzech nowych produktów, zakupu akcji i ulepszenia swojego planu marketingowego. Wyrazów zainteresowania było kilka.

Warto przeczytać!  Analiza wpływu na udział w rynku mieszanek ciastek i czynniki wzrostu w latach 2022-2029 | Raport Brandessence Market Research

+++

Rewolucjonizuje opiekę nad osobami z demencją

Imponujący inwestorom był założyciel i dyrektor firmy, która opracowała technologię do noszenia, aby przynosić korzyści osobom z demencją, trudnościami w nauce lub urazami mózgu, mieszkającymi w domach opieki lub opieki pielęgniarskiej w społeczności.

SmartSocks, zainstalowane z czujnikami, pomagają wykryć nieobserwowane/niepoinformowane cierpienie u osób żyjących z tego rodzaju schorzeniami, a pacjenci mogą być odpowiednio wspierani.

Założyciel opowiedział swoją osobistą historię stojącą za biznesem, zainspirowaną historią swojej prababci, u której rozwinęła się demencja.

Opisał, w jaki sposób osoby z demencją zmagają się z komunikowaniem cierpienia oraz jak niekontrolowany ból i niepokój mogą przerodzić się w agresję i destrukcyjne zachowanie.

Obecnie w Wielkiej Brytanii żyje 944 000 osób z demencją i przewiduje się, że w 2030 r.

Firma jest wspierana przez największe nazwiska w dziedzinie demencji, w tym Towarzystwo Alzheimera, brytyjski Instytut Badań nad Demencją i University of Exeter Medical School.

W związku z oczekującym patentem w Wielkiej Brytanii firma twierdzi, że SmartSocks można prać w pralce, bez konieczności wyjmowania czujnika lub ładowania go.

Inwestorzy dowiedzieli się, że podeszwy stóp są doskonałym miejscem do pomiaru stresu, a skarpetek raczej nie da się zdjąć.

Model biznesowy został opisany jako zapewniający albo jednorazowy zakup siedmiu SmartSocks na klienta o wartości jednostkowej 1500 GBP, albo „Skarpetki jako usługa” z trzema nowymi i sześcioma odnowionymi SmartSockami rocznie, z przychodem jednostkowym w wysokości 600 funtów.

Warto przeczytać!  Kompletny przewodnik po content marketingu dla kancelarii prawnych w 2023 r. | Good2bSpołeczności

Poszukując inwestycji w wysokości 500 000 GBP, która pozwoli odblokować dotacje Innovate UK o wartości 850 000 GBP, inwestorzy zostali wezwani do wsparcia misji firmy polegającej na zrewolucjonizowaniu opieki nad osobami z demencją. Kilku inwestorów wyraziło zainteresowanie.

+++

Wynajem krajowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych

Ostatnia oferta pochodziła od firmy zajmującej się rozwiązaniem niektórych problemów związanych z ładowaniem pojazdu elektrycznego w domu.

Ułatwiło wynajmowanie krajowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych u okolicznych kierowców w sposób regularny, możliwy do zarezerwowania i po przystępnych cenach, a wszystkie wyszukiwania, rezerwacje, ładowanie i płatności były zarządzane w aplikacji.

Założyciel opisał, że tylko około połowa kierowców w Wielkiej Brytanii prawdopodobnie dostanie ładowarkę do domu i że 98 procent sprzedaży pojazdów elektrycznych dotyczy tych, którzy mają parking poza ulicą. Ludzie, którzy nie mogą mieć domowych ładowarek, nie kupują pojazdów elektrycznych.

Przedsiębiorca zajmujący się pitchingiem doradził, w jaki sposób rozwiązanie doskonale pasuje do ogromnego wschodzącego rynku, z modelem obowiązującym na całym świecie i że teraz jest właściwy czas na przyspieszenie wzrostu.

Poszukiwano inwestycji pomostowej w wysokości 100 000 GBP, dopóki kilku inwestorów strategicznych rozważających dużą inwestycję w biznes nie pojawiło się w tym kwartale.

Ponownie otrzymano kilka wyrazów zainteresowania.

+++

DorsetBizNews Gallery – zdjęcia autorstwa Kate Shaw/KTPR.

Inwestorzy Brian Eastwood i Chris Spackman.

Alan Lindstrom, Czarny Wół; Valeria Romano, Poisedhomes Ltd.

Christopher de Mattos, stolica RAB; Edward Tellwright, brytyjski bank biznesowy.

Inwestorzy David Colpman i Paul French.

Inwestorzy Declan O’Toole i Mark Spralja.

Manminder Jagait, Turkusowy Ocean; Andy Perrins, inwestor.

James Paget i Frank Guinn, Aniołowie Biznesu z Dorset.

Andrew Doe, inwestor; Don McQueen, Aniołowie Biznesu z Dorset; Maks Slinger, inwestor.

Inwestorzy Ben White i Jon Norman.

Fiona Naysmith, Czerwona kotwica; Paweł Francuski, inwestor.

Steve Royffe, Aniołowie Biznesu z Dorset; Owen Griffith, inwestor.

Kate Shaw, KTPR Ltd; Peter Eales, Aniołowie Biznesu z Dorset.

Max Wright i Debbie Frith, Aniołowie Biznesu z Dorset.

Clementine Saulnier, Adwokaci Ellis Jones; Ben Masheder, Innovate UK.


Źródło