Rozrywka

„Blink Twice” i „The Crow” kończą lato w spokojnej tonacji

  • 24 sierpnia, 2024
  • 3 min read
„Blink Twice” i „The Crow” kończą lato w spokojnej tonacji


Letnie wpływy z kas biletowych dobiegają końca, ponieważ thriller społeczny „Blink Twice” studia Amazon MGM i remake filmu akcji „The Crow” studia Lionsgate mają szansę na premierę przy akompaniamencie trzech nieudanych produkcji.

„Blink Twice” wygrywa jednak wyścig nowych premier, z dochodem brutto w wysokości 2,8 mln dolarów w piątek i pokazami przedpremierowymi w 3067 lokalizacjach. To nie jest wielka sensacja dla thrillera wyreżyserowanego przez Zoë Kravitz, w którym grają Naomi Ackie i Channing Tatum, a który opowiada historię kobiety odwiedzającej prywatną wyspę miliardera technologicznego i odkrywającej podstępny spisek. Jednak produkcja MGM ma niewielki budżet produkcyjny w wysokości 20 mln dolarów — to wystarczająco solidny początek, jeśli uda się utrzymać dynamikę. Recenzje są pozytywne, chociaż firma Cinema Score, zajmująca się badaniem opinii publicznej, wystawiła ocenę B- (standardowa średnia dla horroru).

Tymczasem „The Crow” będzie musiał walczyć o miejsce w pierwszej piątce po zarobieniu 2 milionów dolarów w piątek i pokazach przedpremierowych w 2752 lokalizacjach. Nowa adaptacja z kategorią wiekową R uznanej powieści graficznej zapowiada się na drugą z rzędu porażkę Lionsgate w sierpniu, po fatalnym występie adaptacji gry wideo „Borderlands”.

Warto przeczytać!  Nintendo tworzy imperium rozrywki, a wszystko zaczyna się od Mario

Podobnie jak w przypadku wielu swoich wydań, Lionsgate zabezpieczyło się finansowo; studio odpowiada jedynie za koszty dystrybucji po nabyciu praw do filmu w USA za około 10 milionów dolarów. Jednak przy budżecie produkcyjnym wynoszącym 50 milionów dolarów jasne jest, że „Kruk” nie spełnia oczekiwań. Plotki nie były zbyt dobre dla filmu wyreżyserowanego przez Ruperta Sandersa od czasu, gdy po raz pierwszy wypuszczono zwiastun, a kilka całkowicie negatywnych recenzji i ocena Cinema Score na poziomie B nie sugerują, że ten sentyment może całkowicie się odwrócić po weekendzie otwarcia.

Tymczasem „Obcy: Romulus” podąża śladem „Deadpoola i Wolverine’a” na krajowych listach przebojów. Kontynuacja science fiction Disneya zarobiła w piątek 4,5 miliona dolarów i spodziewa się spadku o około 61% w swoim drugim sezonie. „Romulus” wyprzedzi krajową sumę 75 milionów dolarów po drugim weekendzie — solidny wynik, biorąc pod uwagę budżet produkcji wynoszący 80 milionów dolarów i silną sprzedaż biletów za granicą.

„Deadpool & Wolverine” Marvela ma zamiar odzyskać pozycję nr 1 w piąty weekend premiery. Superbohaterska przygoda, która w piątek zarobiła 4,8 mln dolarów, przekroczyła już 560 mln dolarów w Ameryce Północnej i prześcignęła „Minionki” (1,159 mld dolarów na całym świecie), stając się 27. najbardziej dochodowym filmem wszech czasów. Jak wysoko może wzrosnąć w ostatnich tygodniach?

Warto przeczytać!  Rod Stewart wystawił rezydencję w Los Angeles za 70 milionów dolarów

„It Ends With Us” Sony ma na oku trzecie miejsce, prognozując 11,8 mln dolarów brutto w trzeci weekend premiery. Dramat Blake Lively zaprezentował się wyjątkowo dobrze przy budżecie produkcji wynoszącym 25 mln dolarów. Wkrótce wyprzedzi „IF” (111 mln dolarów) i „Ghostbusters: Frozen Empire” (113 mln dolarów) i stanie się 11. najbardziej dochodowym filmem w Ameryce Północnej w tym roku.

Również otwierany w ten weekend film Affirm Films „The Forge” zarobił 2,4 mln dolarów w 1818 lokalizacjach w piątek i podczas pokazów przedpremierowych. To bardzo spokojny początek premiery od skupionej na chrześcijaństwie dystrybucji Sony, ale budżet produkcji jest podobno niewielki, a ocena Cinema Score A+ oznacza, że ​​z pewnością otrzyma kilka gorących rekomendacji.


Źródło