Sport

„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę marki

  • 6 kwietnia, 2024
  • 4 min read
„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę marki


„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę związaną z marką (Źródło zdjęcia: X)

„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę związaną z marką (Źródło zdjęcia: X)

Internet reaguje, jak MS Dhoni „władał” trollami, śpiewając w reklamie wirusowej swój popularny mem „Bole Jo Koyal”.

Ek hi dil hai kitni baar jitoge? (Ile razy uda ci się zdobyć to samo serce?)” To pytanie pojawia się w głowie każdego fana Dhoni od wczoraj, kiedy 42-letni były kapitan Indii odwrócił sytuację od swoich trolli, odtwarzając mem, którym wszyscy go drażnią – Tak, nikt inny jak „Bole Jo Koyal”. W reklamie marki rowerów elektrycznych Emotorad synchronizuje ruch warg z popularnym numerem Falguni Pathak w towarzystwie dwóch „koyali” (kukułek) podczas przejażdżki po malowniczych terenach swoim elektrycznym dwukołowcem.

Dla tych, którzy nie znają, mamy wiecznie aktualny mem z kapitanem CSK, MS Dhoni, i piosenką „Chudi” (Bole Jo Koyal) Falguni Pathak. Mem zyskał popularność, gdy w 2019 r. w internecie pojawiło się wideo przedstawiające twórcę wideo w języku telugu, Uppala Balu, tańczącego do piosenki. Ludzie nie mogli nie zauważyć uderzającego podobieństwa między Balu i Dhoni, co doprowadziło do powstania zabawnych filmów, na których Dhoni tańczy do piosenki zaraźliwe rytmy.

Warto przeczytać!  Żartobliwa reakcja Samsona na schadzkę RR z „zabawnymi” i często chwytliwymi przypadkami: „Muszę powiedzieć moim szybkim melonikom...” | Krykiet

Przejdźmy szybko do teraźniejszości: piosenka jest często odtwarzana przez DJ-a za każdym razem, gdy Dhoni wchodzi na boisko, aby odbijać piłkę podczas dowolnego meczu CSK. A teraz sam Dhoni przyłączył się do zabawy, występując w reklamie nawiązującej do tego samego, wyróżniając się i doprowadzając fanów do szału.

„Nie, stary, nie możesz pokonać tego gościa. Reddit nie bez powodu użył słowa „Thala”, aby go trollować; jak na ironię stało się to powszechnym międzynarodowym trendem wychwalania go. Insta/Twitter użył „Bole Jo Koyal”, aby go trollować, a teraz stworzył reklamę, która się do tego odnosi. Zawsze wygrywa” – napisał jeden z użytkowników na „X”. Inny wtrącił się: „Nikt nie jest właścicielem trolla tak jak MS Dhoni i jego fani”, dodając: „Po prostu posiadamy to jak duma, a ty zapomnisz, dlaczego w ogóle zacząłeś trollować”.

Tymczasem Dhoni nie jest jedynym krykiecistą, który z wdziękiem radzi sobie z żartami na jego temat. Na początku 2022 roku komentator krykieta i były kapitan indyjskiej drużyny krykieta Ravi Shastri w reklamie CRED żartował na temat swoich zwyczajów imprezowych.

Warto przeczytać!  Martin Odegaard opowiada o tym, co zmieniło się w Arsenalu po tym, jak stracił tytuł

Przeczytaj także: „Thala bez powodu”: Desis udostępnia wirusowe memy, łącząc wszystko z koszulką MS Dhoni „7”

W związku z tym udostępnił wideo w „X” z podpisem, który sugerował nawet, że zapomniał, kiedy je kręcił, przypisując je „skutkom ubocznym” imprezy. Było tam napisane: „Nic z tego nie pamiętam”.

Klasyczna odpowiedź na trolle, prawda?




Źródło