„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę marki
![„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę marki](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/untitled-2024-04-06t112509.464-2024-04-3c04cbb26e9e7d1656f429e5a0750743-16x9-770x470.jpg)
![„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę związaną z marką (Źródło zdjęcia: X) „Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę związaną z marką (Źródło zdjęcia: X)](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/„Bole-Jo-Koyal-jak-MS-Dhoni-zamienil-internetowe-memy-i.jpg)
„Bole Jo Koyal”: jak MS Dhoni zamienił internetowe memy i trolle w zabawną ofertę związaną z marką (Źródło zdjęcia: X)
Internet reaguje, jak MS Dhoni „władał” trollami, śpiewając w reklamie wirusowej swój popularny mem „Bole Jo Koyal”.
„Ek hi dil hai kitni baar jitoge? (Ile razy uda ci się zdobyć to samo serce?)” To pytanie pojawia się w głowie każdego fana Dhoni od wczoraj, kiedy 42-letni były kapitan Indii odwrócił sytuację od swoich trolli, odtwarzając mem, którym wszyscy go drażnią – Tak, nikt inny jak „Bole Jo Koyal”. W reklamie marki rowerów elektrycznych Emotorad synchronizuje ruch warg z popularnym numerem Falguni Pathak w towarzystwie dwóch „koyali” (kukułek) podczas przejażdżki po malowniczych terenach swoim elektrycznym dwukołowcem.
Dla tych, którzy nie znają, mamy wiecznie aktualny mem z kapitanem CSK, MS Dhoni, i piosenką „Chudi” (Bole Jo Koyal) Falguni Pathak. Mem zyskał popularność, gdy w 2019 r. w internecie pojawiło się wideo przedstawiające twórcę wideo w języku telugu, Uppala Balu, tańczącego do piosenki. Ludzie nie mogli nie zauważyć uderzającego podobieństwa między Balu i Dhoni, co doprowadziło do powstania zabawnych filmów, na których Dhoni tańczy do piosenki zaraźliwe rytmy.
Przejdźmy szybko do teraźniejszości: piosenka jest często odtwarzana przez DJ-a za każdym razem, gdy Dhoni wchodzi na boisko, aby odbijać piłkę podczas dowolnego meczu CSK. A teraz sam Dhoni przyłączył się do zabawy, występując w reklamie nawiązującej do tego samego, wyróżniając się i doprowadzając fanów do szału.
„Nie, stary, nie możesz pokonać tego gościa. Reddit nie bez powodu użył słowa „Thala”, aby go trollować; jak na ironię stało się to powszechnym międzynarodowym trendem wychwalania go. Insta/Twitter użył „Bole Jo Koyal”, aby go trollować, a teraz stworzył reklamę, która się do tego odnosi. Zawsze wygrywa” – napisał jeden z użytkowników na „X”. Inny wtrącił się: „Nikt nie jest właścicielem trolla tak jak MS Dhoni i jego fani”, dodając: „Po prostu posiadamy to jak duma, a ty zapomnisz, dlaczego w ogóle zacząłeś trollować”.
Nie, stary, nie możesz pokonać tego faceta. Reddit użył „Thala nie bez powodu”, aby go trollować; jak na ironię stało się to powszechnym międzynarodowym trendem wychwalania go.
Insta/Twitter użył „Bole Jo Koyal”, aby go trollować, a teraz stworzył reklamę, która się do tego odnosi.
Zawsze wygrywa https://t.co/NgnKvJu0wS
—; (@171off90) 5 kwietnia 2024 r
Nikt nie jest właścicielem trolla tak jak MS Dhoni i jego fani. Może to Thala. Nie bez powodu.
Niech to będzie dzwonienie do nas Mambatti!!
Po prostu jesteśmy tego dumni i zapomnisz, dlaczego w ogóle zacząłeś trollować.
— Kiki Pujary (@FlyingSlip_) 5 kwietnia 2024 r
Tymczasem Dhoni nie jest jedynym krykiecistą, który z wdziękiem radzi sobie z żartami na jego temat. Na początku 2022 roku komentator krykieta i były kapitan indyjskiej drużyny krykieta Ravi Shastri w reklamie CRED żartował na temat swoich zwyczajów imprezowych.
Przeczytaj także: „Thala bez powodu”: Desis udostępnia wirusowe memy, łącząc wszystko z koszulką MS Dhoni „7”
W związku z tym udostępnił wideo w „X” z podpisem, który sugerował nawet, że zapomniał, kiedy je kręcił, przypisując je „skutkom ubocznym” imprezy. Było tam napisane: „Nic z tego nie pamiętam”.
Klasyczna odpowiedź na trolle, prawda?