Marketing

Brand Innovation Summit prowadzony przez Paragon Marketing Group

  • 11 czerwca, 2023
  • 8 min read
Brand Innovation Summit prowadzony przez Paragon Marketing Group


To był burzliwy tydzień w biznesie sportowym, podkreślony przez fuzję PGA Tour i Saudyjskiego PIF, nadchodzące przejście Lionela Messiego do MLS i zmianę warty na szczycie działu lekkoatletycznego Notre Dame.

Każdy z tych wydarzeń zdominowałby cykl informacyjny w normalnym tygodniu, a wszystkie miały miejsce w ciągu trzech dni. W tym samym czasie najlepsi marketerzy z całej branży zebrali się w Chicago na Szczycie Innowacji Marki SBJ, zaprezentowanym przez Paragon Marketing Group.

Rekordowy tłum prawie 600 uczestników zebrał się w głównej sali balowej hotelu Ritz Carlton na otwarcie imprezy w środę rano. Powitał ich wydawca i redaktor naczelny SBJ Abe Madkour, a także Rashid Ghazi, prezes firmy Paragon.

Kiedy Madkour przekazał scenę Ghaziemu, zaczął swoje uwagi od kilku własnych wiadomości z ostatniej chwili. „Nie wiem, czy słyszeliście wczoraj o fuzji, ale to wielka wiadomość dla Saudyjczyków” – powiedział Ghazi. „Kupili Front Office Sports i SBJ i teraz je łączą”.

Tłum wybuchnął śmiechem, a nawet Madkour uśmiechnął się i powiedział: „To było zabawne”.

Ghazi, który przyleciał z Los Angeles do Chicago, aby być na otwarciu BIS, wylądował o 1 w nocy czasu lokalnego, był w szczytowej formie na scenie zaledwie kilka godzin później. „Dziękuję za przyjęcie mnie i dziękuję, że nie zorganizowałeś imprezy w moją rocznicę” – powiedział. „W zeszłym roku była to moja rocznica, więc moja żona, klient i sześciu moich pracowników zjedli razem kolację, co było naprawdę romantyczne”.

Było kilka prawdziwych wiadomości, które nadeszły ze sceny w środę rano, kiedy Ally Financial’s Andrea Brimmerpodczas prezentacji, która zachwyciła tłum, wpuścił także wszystkich do nowego wydarzenia, które odbędzie się w Charlotte 9 listopada. W inauguracyjnym Ally Tipoff wezmą udział dwie drużyny z zeszłorocznego finału Women’s Final Four, kiedy Iowa (z Caitlin Clark) i Virginia Tech grają w Spectrum Center.

„Będzie transmitowany w ESPN i zbudujemy wokół niego cały weekend” — powiedział Brimmer. „Więc powinno to być całkiem fajne. A to logo wygląda dość kozacko”.

Sprawdź także profil Brimmera na okładce z początku tego roku.

Niektóre z bardziej interesujących komentarzy pochodziły od dyrektora generalnego CME Group Terry’ego Duffy’egoktóry zasiadał w panelu z Komisarzem LPGA Mollie Marcoux Samaan. CME Group jest wieloletnim partnerem LPGA i na prośbę moderatora Abe Madkoura co jego zdaniem może być przeszkodą wpływającą na rozwój LPGA, wspomniał o potencjalnych przyszłych problemach wokół graczy i przytoczył sytuację wokół pływaka transpłciowego Lia Thomas.

Warto przeczytać!  Jak odświeżyć strategię networkingową na rok 2024 – Inman

Ponadto, zapytany o swoją pierwszą myśl po usłyszeniu o wiadomościach PGA Tour-PIF, powiedział: „Prawa człowieka”.

(lr) Abe Madkour z SBJ, Mollie Marcoux Samaan z LPGA i Terry Duffy z CME Group

Nic dziwnego, Kendall Coyne Schofield miała wielu fanów, którzy chcieli z nią rozmawiać po jej panelu na temat sportu kobiet jako mądrej inwestycji.

Niektórzy byli fanami jej gry z amerykańską drużyną hokejową kobiet, w tym zdobycia złota w 2018 roku, ale większość to mieszkańcy Chicago, którzy wymienili się historiami pochodzenia ze Schofield i jej mężem, ofensywnym liniowym Broncos Michaela Schofieldaktóry podobnie jak jego żona pochodzi z przedmieść na południe od Chicago.

W środę po południu zaprezentowano dwa dobrze przyjęte studia przypadków Dicka Podiakawiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Old Dominion Freight Line, opisał, w jaki sposób firma rozpoczęła sponsorowanie sportu i stworzyła ogólnokrajowy program dotyczący sportów uniwersyteckich, i odnotowała świetny wzrost marki.

Nastąpiło to Patricka Sullivana, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i przychodów w Sugarlands Distilling, który opowiedział o tym, jak firma rozpoczęła partnerską strategię marketingową z ligami i zespołami sportowymi, aby przekształcić Sugarlands w krajową markę. Aby dowiedzieć się więcej o Sugarlands i jego rozwoju, przeczytaj artykuł SBJ z okładki z sierpnia ubiegłego roku.

Nagroda za cały wysiłek trafia do… Lukera w Trends SVP Donte Scott, który uczestniczył w pierwszym dniu imprezy, ale przejechał 300 mil z powrotem do swojego domu w Detroit, aby zobaczyć, jak jego najstarszy syn mierzy się w zawodach regionalnych przeciwko broniącym tytułu mistrza stanu. Jego syn przeszedł, dobrze się miotał, wygrał i wygrał 2-za-3 z 2 RBI.

W czwartek nie było pociągu wystarczająco wcześnie, aby wrócić do Chicago, więc Scott wstał wcześnie i pojechał z powrotem do Chicago na dzień 2. Wielki wysiłek!

Warto przeczytać!  Starszy menedżer produktu ds. marketingu HIV w myGwork

Dzień 1 zakończył się dyskusją w całej grupie, którą poprowadził Abe Madkouragdzie uczestnicy stali i mówili o swoich największych wynosach z dnia.

Wśród nich – konsekwentna potrzeba komunikacji z nieruchomości, agencji i marki; powstanie nowych, niszowych lig sportowych, korzyści płynące z silnego pakietu gościnności w każdym sponsoringu oraz korzyści płynące z marketingu ukierunkowanego na cel.

Przed oficjalnym rozpoczęciem BIS, uczestnicy zostali zaproszeni na mecz WNBA we wtorek wieczorem pomiędzy Indiana Fever i Chicago Sky. Ci, którzy jechali autobusami z Ritz Carlton do Wintrust Arena, otrzymali wygraną 108:103 po dogrywce przez drużynę z rodzinnego miasta, a także lokalny bufet na Sky Deck, uwydatniony przez hot dogi w stylu chicagowskim i włoskie kanapki z wołowiną.

Na korcie Sky’s Marina Mabrey prowadził wszystkich strzelców z dorobkiem 28 punktów. Alija Bostonnumer 1 w klasyfikacji generalnej draftu 2023, zdobył 25 punktów w sezonie, co dało gorączce, a także 11 zbiórek.

Uczestnicy BIS wzięli udział w meczu Chicago Sky w noc poprzedzającą rozpoczęcie konferencji

W środę Athletes Unlimited zorganizowało przyjęcie, które obejmowało dwa niestandardowe koktajle (Top of the Ritaboard: tequila, likier pomarańczowy, sok z limonki, syrop cukrowy oraz „Home Run” i cola: rum, cola, gorzkie pomarańcze).

Ponadto sportowcy z UA reprezentujący trzy dyscypliny sportowe — lacrosse, softball i siatkówkę — pojawili się na scenie, a następnie przybyli na przyjęcie i zrobili sobie zdjęcia z uczestnikami na tle niestandardowej scenerii. Athletes Unlimted posiadało również stanowisko, na którym rozdawano paczki kart Topps sportowców, a uczestnicy mieli szansę uzyskać na nich podpisy obecnych sportowców.



Mistrzostwa ONE Harishankar HariWidźajaradżan rozpoczęło się w środę rano śniadaniem tylko dla zaproszonych, na którym omawiano aktywacje marek. NRG Sójka Kaufmana wspólne kluczowe trendy dotyczące oglądalności wydarzeń sportowych na żywo. SBJ’s Abe Madkoura ułatwił markowe śniadanie.

Inni obecni to: Larona Davisaniedźwiedzie; Barta GallagheraRoku; Mateusz Herek, BMO; I Jessica MuirComcast.

Mówca i przyjęcie dla VIP-ów oraz kolacja odbyły się w Time Out Chicago — innowacyjnym koncepcie kulinarnym z wieloma opcjami jedzenia, z widokiem na wspaniałą panoramę Chicago i zachód słońca. Uczestnicy zostali poczęstowani specjalnymi koktajlami i przystawkami o tematyce śródziemnomorskiej, zanim otrzymali karty restauracyjne i wybrali spośród różnych lokali gastronomicznych na parterze.

Warto przeczytać!  Badanie ujawnia, że ​​jeden na trzech Brytyjczyków marnuje 126 godzin pracy rocznie na granie – European Gaming Industry News

Na kolacji zauważono Genesco Sports Jana Tatumawspółzałożyciel Paragon Marketing Tony’ego SchilleraDestylarnia Sugarlands Patricka SullivanaBojangles’ Jackiem Woodwardemfutbol amerykański Davida WrightaSłynna grupa Andrzeja IssacsonaSportowcy Unlimited’s Jon PatricofDeloitte Shawna BryantaMolsona Coorsa Justyna StaufferaBrutus Broth’s Julia LauriaTikTok Harisz SarmaBłękitny Krzyż i Błękitna Tarcza stanu Illinois” Jill WolowitzUCHealth’s Krystyna Hixson i mistrzostwa ONE Tai Morshedpośród innych.

W śniadaniu Women’s Sports Club/Ally, sponsorowanym przez Sports Innovation Lab, wzięło udział ponad 150 osób.

Prezentowane śniadanie było starannie dobranym stylem siedzenia przy stole, który został zaprojektowany, aby generować szybkie wprowadzanie i zawieranie umów. CEO Angela Ruggiero SIL rozpoczął poranek i podzielił się punktami danych na temat wzrostu i siły kobiecego sportu oraz fanów sportu kobiecego.

Uczestnicy mogli zaskoczyć i zachwycić się przedmiotami podczas obu dni BIS, z mieszanką przedmiotów na wynos i tych, których mogli doświadczyć tylko uczestnicy wydarzenia.

Elementy zawarte:

  • LPGA ukryła pod siedzeniami trzy talony na darmowe kluby oraz lekcję od profesjonalnego golfisty
  • NASCAR ukrył pod siedzeniami pięć talonów na bilety na debiutancki wyścig Chicago Street Race oraz pamiątkowy mini kask
  • ONE Championship rozdawało torby na prezenty z koszulkami i czapkami
  • Opaski i opaski na głowę Pickleball od Margaritaville
  • Próbnik Moonshine od Sugarlands Distilling (smaki: szarlotka, krem ​​bananowy, masło pekan, kawa i ciemna czekolada, orzech laskowy, pomarańcza, brzoskwinia, masło orzechowe)
  • Garrett Mix Popcorn (wyśmienity cheddar i karmelowy popcorn)
  • Frito-Lay rozdawał żetony przed sesją
  • Brutus Broth rozdawał bulion z psich kości
  • NASCAR miał dwa symulatory dla uczestników, aby skręcić za kierownicą
  • ONE Championship miało swój pas One World Title









Dziękujemy wszystkim sponsorom Brand Innovation Summit, a także uczestnikom!

Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z wieloma z was na naszym kolejnym wydarzeniu, rekolekcjach dla Liderów Myśli, zaprezentowanych przez GreenbergTraurig, w dniach 17-19 lipca w Ojai w Kalifornii.




Źródło