Marketing

Brightline ustanawia miesięczne rekordy; ogłasza współpracę z Uberem

  • 16 stycznia, 2023
  • 4 min read
Brightline ustanawia miesięczne rekordy;  ogłasza współpracę z Uberem


Ludzie kręcą się na peronie obok opływowych pociągów pasażerskich
Pasażerowie wsiadający i wysiadający spotykają się na peronie stacji Boca Raton firmy Brightline 4 stycznia 2023 r. Nowe stacje Boca Raton i Aventura zapewniły 10% przewozów operatora pasażerskiego w grudniu, mimo że zostały otwarte dopiero tuż przed Bożym Narodzeniem. Davida Lassena

MIAMI — korzystając z sezonowej promocji Polar Express i zniżek na przejazdy za 10 USD z okazji otwarcia stacji w Boca Raton i Aventura, usługa Miami-West Palm Beach firmy Brightline przewiozła 183 920 pasażerów w grudniu 2022 r., generując 5,1 mln USD przychodów z biletów. Obie stacje są miesięcznymi rekordami od czasu uruchomienia usługi na początku 2018 r. Nowe stacje zostały otwarte dopiero na tydzień przed Bożym Narodzeniem, ale przyczyniły się do prawie 10% całkowitej liczby pasażerów w grudniu.

Raport dla posiadaczy obligacji, opublikowany przez Florida Development Finance Corp., mówi, że w 2022 roku przewieziono ponad 1,23 miliona pasażerów. .

Jednym z kluczy do ciągłego rozwoju Brightline jest niemal ciągła współpraca z każdym, kto kiedykolwiek kupił bilet. Między sierpniem a grudniem zasięg wynosił średnio tuzin e-maili z propozycjami powodu podróży miesięcznie. Obejmowały one specjalne transfery „Home Runner” z MiamiCentral na stadion Florida Marlins w lecie oraz listy przeciwników gospodarzy Miami Heat po rozpoczęciu sezonu koszykówki. Promocje obejmujące Miami Art Week, Boat Show, Polar Express, a także wycieczki w środku tygodnia oferujące bezpłatne mimozy i Bloody Marys również były częścią aktywnej mieszanki marketingowej Brightline.

Warto przeczytać!  Bęben | Współzałożyciel marki Kim Kardashian o wartości 3,2 miliarda dolarów, która odpływa od płatnych mediów społecznościowych

Partnerstwo Uber w zakresie wspólnych przejazdów

Elektryczny pojazd wahadłowy opuszcza stację kolejową
Jeden z elektrycznych pojazdów wahadłowych Brightline opuszcza stację Boca Raton. Oprócz oferowania własnych przewozów wahadłowych i usług przewozowych, operator pasażerski podpisał nową umowę z Uberem. Davida Lassena

Znaczenie, jakie przywiązuje się do ukończenia komponentu podróży „pierwsza i ostatnia mila”, zostało podkreślone w ogłoszeniu, że Brightline współpracuje wyłącznie z Uberem, aby zapewnić wcześniej zarezerwowane prywatne i współdzielone przejazdy do i z pięciu stacji na południowej Florydzie.

Opcje sprzedaży biletów są połączone za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji Brightline, zwiększając możliwość poruszania się pieszo po stałej trasie i elektrycznych pojazdów golfowych oraz wypożyczalni BrightBike. Firma oferuje również dedykowane autobusy wahadłowe między swoimi stacjami a Miami International Airport, a także Miami Beach.

Pasażerowie klasy premium mają prawo do bezpłatnych przejazdów w promieniu 5 mil od stacji, a klienci klasy Smart mogą dodać przejazd do i ze stacji za opłatą bez ograniczeń odległości. Partnerstwo to pierwszy raz, kiedy Uber połączył się bezpośrednio z międzymiastową usługą kolejową w USA

Proponowana dzielnica rozwojowa Orlando

Tydzień przed tym, jak firma ujawniła swoją wizję powstającej stacji końcowej w Orlando [see “Brightline unveils ‘first look’ of its Orlando Airport station interior,” Trains News Wire, Jan. 9, 2023]firma Universal Orlando Resort złożyła wniosek w hrabstwie Orange o utworzenie dzielnicy Shingle Creek Transit Utility Community Development District, aby pomóc w finansowaniu 11-milowego wspólnego SunRail-Brightline „Sunshine Corridor” z lotniska do stacji sąsiadującej z Orange County Convention Center [see “Orlando businesses pledge $125 million …,” News Wire, May 6, 2022].

Warto przeczytać!  Wpływ strategii marketingowej Rockstar na GTA 6: analiza szumu i oczekiwań

Utworzenie okręgu podatkowego pozwoli Universalowi sprzedawać obligacje na działalność prywatną i konkurować o federalne dotacje na infrastrukturę tranzytową. Firma proponuje przekazać 125 milionów dolarów w postaci obligacji i wpłacać 2 miliony dolarów rocznie na obsługę i konserwację wspólnej stacji centrum kongresowego SunRail-Brightline.

Uczestnicy biznesowi International Drive, jako część Orlando Right Rail Coalition, przyczynią się do gwarancji dystryktu w wysokości 13 milionów dolarów rocznej sprzedaży biletów, co stanowi szacunkowy roczny koszt operacyjny 11-milowego korytarza.

Oczekuje się, że stacja, znajdująca się na 13 akrach ziemi należącej do Universal, zostanie otwarta do 2030 r. Będzie to przystanek pośredni na trasie Brightline do Tampy, która będzie wykorzystywać medianę autostrady międzystanowej nr 4 na południe od centrum kongresowego.


Źródło