Podróże

British Airways ujawnia, że ​​Australijczycy planują w 2024 r. podróżować częściej po całym świecie

  • 30 listopada, 2023
  • 4 min read
British Airways ujawnia, że ​​Australijczycy planują w 2024 r. podróżować częściej po całym świecie


Linie British Airways opublikowały nowe badanie, które pokazuje, że największym postanowieniem noworocznym Australijczyków jest częstsze podróżowanie w 2024 r. przed zobowiązaniem się do oszczędzania większych pieniędzy i częstszych ćwiczeń.

W ramach ogólnoświatowej ankiety linia lotnicza przeprowadziła ankietę wśród częstych urlopowiczów – tych, którzy odbywają więcej niż cztery podróże w roku – aby dowiedzieć się, jakie jest ich postanowienie noworoczne. Nawet wśród osób często podróżujących na szczycie listy znajdowało się stwierdzenie „więcej podróżuj”.

Na pytanie, czy pandemia zmieniła ich podejście do podróżowania, połowa Australijczyków stwierdziła, że ​​sprawiła, że ​​chcą częściej wyjeżdżać na krótsze okresy, a czterech na dziesięciu (39 procent) stwierdziło, że rozważa rezerwację wycieczek do miejsc, w których nigdy nie byli rozważane wcześniej.

Wyniki wykazały, że połowa (49 procent) australijskich podróżników podczas przyszłorocznych podróży priorytetowo będzie traktować zwiedzanie, a następnie doświadczenia kulturalne i wizyty w muzeach, podczas gdy 1 na 5 (19 procent) ma nadzieję, że w przyszłym roku będzie więcej relaksu i relaksu.

Dla jednej trzeciej Australijczyków (33 procent) rok 2024 będzie rokiem, w którym chcą zanurzyć się w nowych kulturach, a 62 procent twierdzi, że przeciera nowe szlaki i odwiedza miejsca bardziej oddalone od utartych szlaków. Czterech na dziesięciu (39 procent) podczas planowania idealnego wypoczynku traktuje eksplorację i przygodę jako priorytet.

Warto przeczytać!  Miłośnicy vanów zjeżdżają do Kansas City na reality show, festiwal

Europa to region, który Australijczycy planują odwiedzić w przyszłym roku najwięcej (29%), a tuż za nimi plasują się Stany Zjednoczone (28%). Ponieważ europejskie miasta będą gospodarzami sportowego lata, ponad 20 procent respondentów stwierdziło, że podczas podróży planuje wziąć udział w ważnym wydarzeniu sportowym lub rozrywkowym. Największą inspiracją Australijczyków do planowania wakacji są media społecznościowe (39 proc.), a następnie plenery filmowe i telewizyjne (22 proc.).

Badanie wykazało również, że osoby planujące wyjazd w nowym roku skupiają się szczególnie na dobrym samopoczuciu – 20 procent Australijczyków uważa, że ​​„czas spędzony w miłej atmosferze” jest najwyższym priorytetem w przypadku idealnych wakacji. Wyniki odzwierciedlają wyniki raportu British Airways Holidays 2023 Travel Trends Report, z którego wynika, że ​​63 procent konsumentów stwierdziło, że wakacje to dla nich główny sposób traktowania siebie. W raporcie wskazano również, że ponad połowa pokolenia Z i pokolenia milenialsów planuje w tym roku zarezerwować wakacje zorganizowane, a 40 procent konsumentów kojarzy opcję all inclusive z luksusem.

W tym roku linie British Airways ogłosiły rozszerzenie swojej siatki połączeń z Londynu, obejmujące nowe połączenia z londyńskiego lotniska Heathrow do Rygi, Belgradu i Kolonii, co zapewni większy wybór pasażerom chcącym zwiedzać Europę.

Warto przeczytać!  Miyazaki: Muzeum ożywia historię kolei Takachiho

Colm Lacy, dyrektor handlowy British Airways, powiedział: „Nie jesteśmy zaskoczeni, że Europa pozostaje najpopularniejszym regionem podróży wśród klientów z niższych krajów. Dzięki naszemu dogodnemu rozkładowi lotów z Sydney przybywających do Londynu każdego ranka z samego rana, pasażerowie mogą cieszyć się płynnymi połączeniami do ponad 100 miejsc w Europie. Jeśli jesteś miłośnikiem wycieczek do miast, pasjonujesz się wellness i podróżami przygodowymi, każdy Australijczyk znajdzie idealne miejsce do zwiedzania w 2024 roku.

Aby pomóc klientom czerpać jak najwięcej przyjemności z podróży po Londynie, linie lotnicze zakończyły niedawno odświeżenie poczekalni na terminalu 5B Heathrow, wprowadzając nowe strefy restauracyjne, zmodernizowane meble i strefę ciszy. Odświeżenie następuje po otwarciu ekskluzywnego baru Whispering Angel na początku roku oraz po wprowadzeniu ulepszeń w salonikach First i Club w terminalu 3 londyńskiego Heathrow.

British Airways to pierwsza linia lotnicza posiadająca szyty na miarę bar Whispering Angel, dzięki któremu uprawnieni klienci mogą przed lotem delektować się schłodzonym kieliszkiem słynnego różowego wina pochodzącego z prowansalskich winnic Château d’Esclans.




Źródło