Rozrywka

Britney Spears i „Selfish” Justina Timberlake’a konkurują na listach przebojów – Billboard

  • 31 stycznia, 2024
  • 9 min read
Britney Spears i „Selfish” Justina Timberlake’a konkurują na listach przebojów – Billboard


Witamy w Billboard Pro Trendy rubryka, w której przyglądamy się bliżej utworom, wykonawcom, ciekawostkom i trendom, które przykuły uwagę branży muzycznej. Niektóre pojawiły się znikąd, innym zajęło miesiące, zanim się przyjęły, a wszystkie mogą stać się wszechobecne w mgnieniu oka klip na TikToku.

W tym tygodniu: fani Britney Spears zapewniają, że Justin Timberlake nie jest w tym tygodniu samotny na listach przebojów z powodu swojego „Selfish”, serial muzyczny Prime Video wydaje się być o krok od wielkiego przełomu, „Not the 1975” mija rok 1975 radia i wiele więcej.

Badać

Zobacz najnowsze filmy, wykresy i aktualności

Zobacz najnowsze filmy, wykresy i aktualności

Fani Britney Spears „Selfish” – ly Troll – nowy singiel Justina Timberlake’a, bonusowy utwór „Femme Fatale” z 13-letnią wersją Revive

Odrobina trollingu na niską stawkę nikomu nie zaszkodzi, prawda? W ubiegły piątek (25 stycznia) Justin Timberlake rozpoczął kampanię dla Wszystko, co myślałem, że było – jego nadchodzący szósty album studyjny – z głównym singlem „Selfish”.

Oczywiście nazwisko Timberlake’a było przez ostatnie kilka miesięcy przedmiotem kontrowersji po niesmacznych fragmentach albumu Britney Spears. Kobieta we mnie wspomnienia, w których wspomina, jak ją zdradzał, rzucił tuż przed kręceniem teledysku i grał na gitarze, gdy płakała na podłodze w łazience po aborcji ich nienarodzonego dziecka.

Aby trollować wydawnictwo Timberlake’a, fani Britney zaczęli okazywać wsparcie singlowi Spears, również zatytułowanemu „Selfish”. Bonusowy utwór z edycji deluxe z 2011 roku Femme fatalePrzed tym weekendem „Selfish” nie odniósł praktycznie żadnego znaczącego sukcesu komercyjnego. W pewnym momencie „Selfish” Spears osiągnął szczyt amerykańskiej listy przebojów iTunes, pokonując współpracę Toma McDonalda i Bena Shapiro, szeroko omawiany „Hiss” Megan Thee Stallion i „Selfish” Timberlake’a.

Według Luminate w dniach 29–31 stycznia „Selfish” Spears zgromadził ponad 397 000 oficjalnych odtworzeń na żądanie, co oznacza niewiarygodny wzrost o 14 978% w porównaniu z nieco ponad 2600 odtworzeń w okresie 22–24 stycznia. Warto zauważyć, że „Selfish” Spears również sprzedał się w niemal 10 000 egzemplarzy cyfrowych w dniach 29–31 stycznia, co stanowi ogromny postęp w porównaniu z znikomą liczbą egzemplarzy utworu sprzedanego w dniach 22–24 stycznia.

Od tego czasu Spears dał się poznać jako fan „Selfish” Timberlake’a, pisząc na Instagramie (który jest teraz ustawiony jako prywatny): „Jestem bardzo zakochany w nowej piosence Justina Timberlake’a „Selfish”. To jest takie dobre.” W dniach 29–31 stycznia nowy singiel Timberlake’a uzyskał 4,8 miliona oficjalnych odtworzeń na żądanie. – KYLE’A DENISA


Czy „Hazbin Hotel” zarezerwuje miejsce „Encanto” na listach przebojów w 2024 r.?

Za wszystkie musicale filmowe, które w ostatnich miesiącach podbijają box office – Wonka, Kolor fioletowy, Wredne dziewczyny – mógłby to być animowany serial komediowy, którego ścieżka dźwiękowa wywarła największy wpływ na świat Billboard wykresy w tym roku. hotelu Hazbin, stworzony przez Vivienne Medrano i zawierający piosenki skomponowane przez Sama Hafta i Andrew Underberga (bez związku), cieszy się uznaniem widzów i krytyków od czasu, gdy pierwsze cztery odcinki pierwszego sezonu miały swoją premierę na Amazon Prime dwa czwartki temu (18 stycznia). Teraz, po wyemitowaniu dwóch kolejnych odcinków 25 stycznia, serial zaczyna naprawdę zaznaczać swoją obecność w sprzedaży i transmisji strumieniowej.

„Poison” (śpiewane przez członka obsady Blake’a Romana) i „Loser Baby” (w wykonaniu Romana i jego partnera Keitha Davida), oba pojawiające się w czwartym odcinku sezonu („Masquerade”) i dostępne w systemach DSP za pośrednictwem A24 Music, to dwóch czołowych wykonawców dotychczasowego przedstawienia. Według Luminate „Poison” odnotował ponad 2,4 miliona oficjalnych odtworzeń na żądanie w USA w tygodniu kończącym się 25 stycznia (po premierze odcinka), podczas gdy „Loser” radził sobie jeszcze lepiej – ponad 2,7 miliona odtworzeń. Co więcej, obaj wciąż zyskują: „Poison” zainfekował ponad 1,8 miliona strumieni w ciągu pierwszych czterech dni tego tygodnia śledzenia (26–29 stycznia) – co oznacza wzrost o 61% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego tygodnia – podczas gdy „Poison” Loser” wygrał w tym samym okresie prawie 2 miliony dolarów, co oznacza wzrost o 60%.

Żadna piosenka nie zagrozi jeszcze liście Hot 100 („Poison” znalazła się na kilku alternatywnych listach przebojów), ale ponieważ serial wciąż wzbudza zamieszanie – a ostatnie dwie piosenki pierwszego sezonu pojawią się w ten czwartek (1 lutego) – jest to trudne żeby nie mieć takich samych uczuć Encanto wygenerowany, gdy jego utwory zaczęły pojawiać się w mainstreamie na przełomie 2022 i 2022 roku. Czas pokaże, czy któryś z utworów stanie się crossoverem na poziomie „We Don’t Talk About Bruno”, ale sale karaoke powinny raczej na wszelki wypadek zacznij przygotowywać się na uderzenie. – ANDRZEJ UNTERBERGER


Michael Marcagi mocny „start” z drugim singlem

Ponieważ zarówno Zach Bryan, jak i Noah Kahan umieścili swoje dzieła w górnych partiach list przebojów Hot 100 i Billboard 200, naturalnym produktem ubocznym ich sukcesów jest rozprzestrzenianie się ich rustykalnych, intymnie narysowanych połączeń country i folku. Fanom obu piosenkarzy i autorów tekstów z pewnością spodobał się „Scared to Start”, nowy singiel piosenkarza i autora tekstów z Cincinnati, Michaela Marcagi, który stał na czele kwartetu rockowego The Heavy Hours, zanim zaczął działać samodzielnie. Debiutancki singiel „The Other Side” wzbudził pewne zainteresowanie po grudniowym wydaniu, ale sądząc po pierwszych powrotach do transmisji strumieniowych, jego kontynuacja może być prawdziwym przełomem.

Po tym, jak Marcagi zapowiedział premierę singla przed premierą 12 stycznia, „Scared to Start” rozpoczęło się mocno – 2,54 miliona oficjalnych odtworzeń na żądanie w USA w pierwszym tygodniu od premiery i 3,64 miliona więcej w drugim tygodniu – czyli 42% w tygodniu Według Luminate skok z tygodnia na tydzień. Utwór został dodany do playlist Hot Hits USA i Pop Rising w Spotify, a Marcagi nadal promuje „Scared to Start” i publikuje covery fanów na swojej stronie TikTok, która ma 165 000 obserwujących. Delikatnie świecąca gitara elektryczna i czule hymnowe melodie „Scared to Start” brzmią prosto z sezonu na kije – a Marcagi, niedawno nabyty kontrakt z Warner Records, być może wkrótce wbije się nią na listę Hot 100. – JASON LIPSHUTZ


Torby Rich Amiri cieszą się coraz większą popularnością w streamingu już po „jednej rozmowie”

„Nie ufam duszy, nie ufam nikomu / Wymiotowałem po tabletkach, nie ufam własnemu ciału” – otwiera refren utworu „One Call” Richa Amiriego. Te wersy – połączone z grzechoczącą produkcją wtyczek – w inteligentny sposób odwołują się do autodestrukcyjnej obsesji mediów społecznościowych na punkcie „hejterów”, zapewniając w ten sposób dwie bezpośrednie bramy do wirusowości TikTok dla singla.

„One Call” pochodzi z albumu Amiri Internet Money/10K Projects Getto Fantastyczne (2023) odnotowali wzrost liczby oficjalnych transmisji na żądanie w USA o 289% w ciągu ostatnich pięciu tygodni. W tygodniu rozpoczynającym się 19–25 stycznia utwór uzyskał 4,69 miliona odtworzeń, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu z 1,2 miliona odnotowanych w dniach 22–28 grudnia. Na TikToku – gdzie użytkownicy często wykorzystują ten utwór do tworzenia ścieżki dźwiękowej dla edycji fanów gier wideo i klipów synchronizowanych z ruchem warg – oficjalny dźwięk „One Call” może pochwalić się 31 600 postami. Na YouTube, oficjalny teledysk do utworu – który zadebiutował 8 listopada 2023 roku – zgromadził ponad 2,9 miliona wyświetleń.

Po debiucie w tym tygodniu na listach Bubbling Under Hot 100 (nr 7) i Hot R&B/Hip-Hop Songs (nr 45) (obie listy datowane są na 3 lutego 2024 r.), „One Call” ma szansę stać się pierwszy wpis na liście Billboard Hot 100 w karierze Richa Amiriego. – KD


„Not the 1975” zyskuje coraz większą popularność w Pop Radio niż… The 1975

W lipcu zeszłego roku związany z Atlantic artysta z Nashville, Knox, stworzył energiczny pop-rockowy utwór wokół tekstu refrenu: „Powiedziała: «Podoba mi się twoja pewność siebie, ale nie jesteś The 1975»”; następnie 25-letnia piosenkarka i autorka tekstów nawiązała do piosenek brytyjskiego zespołu „Chocolate”, „Looking for Somebody (to Love)” i „Oh Caroline” i zatytułowała utwór „Not The 1975”. W ciągu ostatniego miesiąca piosenka okazała się dla Knoxa mało prawdopodobnym hitem i, co zaskakujące, nadal znajduje publiczność w amerykańskim radiu pop.

Według Luminate liczba odbiorców radia wszystkich formatów „Not the 1975” wzrosła ze 141 000 wyświetleń w tygodniu kończącym się 4 stycznia do 1,1 miliona w ostatnim tygodniu śledzenia. To wystarczy, aby singiel Knoxa znalazł się na 35. miejscu listy przebojów Pop Airplay w tym tygodniu – formatu, który jeszcze w pełni nie uwzględnia rzeczywistego roku 1975, mimo że w ostatnich latach zespół był głównym bohaterem aren w całej Ameryce. Największym dotychczas hitem Pop Airplay z 1975 roku jest wspomniany wcześniej „Chocolate”, który w 2014 roku zajął 25. miejsce na liście przebojów, a od czasu „The Sound” w 2016 roku zespół w ogóle nie pojawiał się na tej liście. To znaczy, w zależności od jeśli chodzi o liczbę spinów, które Knox zbierze w ciągu następnych kilku miesięcy, „Not the 1975” może wspiąć się wyżej na tym wykresie niż rok 1975 w historii. – J L


Zyski sezonu: Travis Kelce kontynuuje dobrą „walkę”

Może to zdezorientować tych, którzy nie są zaznajomieni z niedawną historią Kansas City Chiefs, kiedy zaczynał od ostrej końcówki (i kochanek Taylor Swift). Travis Kelce przerwał wywiad po meczu po zwycięstwie swojej drużyny w AFC Championship, aby wykrzyczeć refren do klasyka Beastie Boys z 1986 roku „(You Gotta ) Walcz o swoje prawo (do zabawy).” Jednak piosenka stała się okrzykiem bojowym dla Chiefs, odkąd Kelce po raz pierwszy wykrzyknął ją po meczu o mistrzostwo AFC pół dekady temu, a wierni zespołu wiedzieli, że nadszedł czas, aby zachorowałem, gdy Kelce ponownie zawołał: „Walcz o swoje prawo” wzrosła o 15% w łącznej liczbie oficjalnych transmisji na żądanie w USA (193 000 do 221 000) w tę niedzielę i poniedziałek (27–28 stycznia) w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego tygodnia . Jeśli Chiefs wygrają trzeci Super Bowl w ciągu ostatnich sześciu lat za dwie niedziele, może Mike D i Ad Rock przynajmniej dostaną darmowe koszulki mistrzowskie. – UA




Źródło

Warto przeczytać!  Jennifer Hudson modli się o „uzdrowienie” Jamiego Foxxa po „komplikacjach medycznych” aktora