Burger King wprowadza na rynek czerwono-czarnego Whoppera, aby zarobić na nowym filmie o Spider-Manie
Neirin Grey Desai dla Dailymail.Com
00:15 09 maja 2023, aktualizacja 01:00 09 maja 2023
- Burger King doda w przyszłym tygodniu do swojego menu Whoppera z motywem Spider Mana
- Sieć ogłosiła w zeszłym tygodniu, że zamknie ponad 400 sklepów
- Niemniej jednak sprzedaż Whoppera wzrosła, a cena akcji wzrosła do rekordowego poziomu
Burger King wprowadził burgera Whopper z motywem Spider-Mana, który zbiegł się z premierą nadchodzącego filmu „Spider-Man Across the Spider-Verse”.
Nowy Whopper nie różni się niczym od tego, którego znają fani, z wyjątkiem tego, że jest umieszczony pomiędzy czerwoną bułką pokrytą czarnym sezamem. Będzie dostępny w uczestniczących restauracjach w całych Stanach Zjednoczonych od 15 maja do 21 czerwca.
W zeszłym tygodniu poinformowano, że wielu franczyzobiorców Burger Kinga, którzy prowadzą setki restauracji, znalazło się w trudnej sytuacji.
W zeszłym miesiącu dwóch franczyzobiorców, reprezentujących ponad 140 lokalizacji, zbankrutowało, a Meridian Restaurants Unlimited, która ma 118 lokalizacji Burger King w całych Stanach Zjednoczonych, ogłosiła upadłość, mając 14 milionów dolarów długu.
Na początku tego tygodnia Burger King ogłosił, że do końca roku zamknie do 400 lokali o słabych wynikach.
Przewodniczący Patrick Doyle powiedział o zamknięciach: „Zawsze będzie mniejszość [of franchisees] którzy nie są oddanymi, entuzjastycznymi operatorami. Będziemy z nimi współpracować, aby opuścić system i przejść do czegoś innego.
„Po prostu nie ma miejsca dla franczyzobiorców, którzy nie chcą lub nie są w stanie ciężko pracować, aby prowadzić restauracje lepsze niż średnia systemowa w dłuższej perspektywie”.
Ale są też inne oznaki, że sprawy mogą się poprawiać. Wcześniej w tym miesiącu jej spółka macierzysta Restaurant Brands International przewyższyła oczekiwania w rozmowie o wynikach za pierwszy kwartał.
Sam Burger King odnotował o 12 procent większą sprzedaż na sklep w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Restauracyjne marki międzynarodowe. który nadzoruje również sieci, w tym Popeyes, Tim Hortons i Firehouse Subs, osiągnął najwyższą cenę akcji wszechczasów 3 maja.
„To jeden z najlepszych wyników, jakie osiągnęliśmy od naprawdę długiego czasu” — powiedział CNBC dyrektor generalny Restaurant Brands, Josh Kobza.
W kwietniu prezydent Burger King US i były dyrektor Dominos, Tom Curtis, powiedział CNBC, że sieć sprzedaje rekordową liczbę Whopperów. Nastąpiło to kilka miesięcy po tym, jak Restaurant Brands mianował nowego dyrektora generalnego Joshua Kobza.
Ogłaszając nadchodzące zamknięcia w tym roku, Kobza przyznał, że plany te są „niepewne”.
Burger King walczył o powrót do zdrowia po pandemii, aw kwietniu 2021 r. RBI zwerbował Curtisa, aby zmienił swoją działalność w USA.
Wskazał konstrukcję Whoppers, podkreślając, jak niektórzy pracownicy wsuwali plastry sera pod mięso, a inni na wierzch.
Curtis powiedział, że spowalnia to produkcję i chciał ujednolicić procedurę.
W kwietniu Kobza powiedział, że „czuje się naprawdę dobrze w tym, dokąd zmierzamy” i pochwalił „ogromne przywództwo” Curtisa.