Marketing

Cannes Lions uruchamia kreatorów LIONS

  • 9 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Cannes Lions uruchamia kreatorów LIONS


Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ogłosił premierę LIONS Creators. Nowe doświadczenie mające miejsce w dniu 18–20 czerwca podczas tygodnia Cannes Lions to dedykowane forum będzie zawierało wyselekcjonowaną mieszankę ekskluzywnych doświadczeń edukacyjnych i sieciowych dla twórców i osób pracujących w szerszej ekonomii twórców.

W 2023 roku analitycy Goldman Sachs oszacowali, że gospodarka twórców to przemysł wart 250 miliardów dolarów, który do 2027 roku może osiągnąć 480 miliardów dolarów. Simon Cook, dyrektor generalny LIONSpowiedział: „Przy potencjalnym wzroście na taką skalę niezwykle ważne jest, aby Festiwal odegrał rolę w jednoczeniu platform, marek, twórców i agencji, a także szerszego przekroju branży, aby móc prowadzić najpilniejsze rozmowy na temat tego, jak współpracujemy -twórz, współpracuj i odblokowuj większą wartość i postęp dla szerszej branży w tej przestrzeni.

Mówiąc o inicjatywie, Thea Skelton, wiceprezes ds. wydarzeń, LIONSpowiedział: „Twórcy odgrywają coraz większą rolę w marketingu mix, a ich obecność w Cannes Lions od wielu lat stale rośnie. Lions Creators powstało we współpracy z twórcami z całego świata, którzy dostrzegają wartość w organizowaniu spotkań, prowadzeniu interesów i uczeniu się od siebie nawzajem podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności.

Przez pierwszy rok LIONS Creators Cannes Lions nawiązało współpracę z Viral Nation, liderem transformacji stawiającej na pierwszym miejscu społeczeństwo. Skeltona dodany: „Jesteśmy podekscytowani możliwością uruchomienia aplikacji LIONS Creators we współpracy z Viral Nation. Współpraca z partnerem zaangażowanym w innowacje i doskonałość w marketingu zorientowanym na społeczność oznacza, że ​​jesteśmy dobrze przygotowani, aby wnieść naszą wspólną wiedzę i doświadczenie w tę ekscytującą premierę.

„Wykorzystując siłę twórców, inauguracyjny konkurs LIONS Creators sygnalizuje kluczowy moment dla branży marketingowej i cieszymy się, że jesteśmy na czele” powiedział Joe Gagliese, współdyrektor generalny i współzałożyciel Viral Nation. „Twórcy są w centrum wszystkiego, co robimy w Viral Nation. Dzięki naszej pracy z markami zorientowanej na społeczność, opartej na rozwiązaniach opartych na sztucznej inteligencji, stale pomagamy markom i twórcom zwiększać zaangażowanie konsumentów i odbiorców w autentyczny i innowacyjny sposób. Współpracując z Cannes Lions, nie tylko wzmacniamy głosy twórców, ale także umacniamy pozycję influencer marketingu jako kamienia węgielnego transformacji nastawionej przede wszystkim na społeczeństwo na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością pomocy w rozpoczęciu nowej ery współpracy marek w sercu kreatywnego marketingu w czerwcu tego roku w Cannes.”

Działania obejmują serię ekskluzywnych obrad przy okrągłym stole LIONS xChange, nakręconych na żywo przed publicznością złożoną z delegatów LIONS Creators. Seria skupiająca czołowe głosy największych graczy w gospodarce marketingu twórców – platform, marek, twórców, agencji i innych – skupi się na omówieniu największych wyzwań, przed którymi stoimy w tej szybko rozwijającej się i coraz ważniejszej części marketingu mix.

Warto przeczytać!  Jak skutecznie wykorzystać innowacje technologiczne do ulepszenia swojej strategii marketingowej — TechDay

LIONS Creators odbędzie się dnia 18–20 czerwca, obejmujący galę rozdania nagród Social & Influencer Lions Awards w środę w Cannes Lions. Więcej informacji o tym, jak zostać częścią Lions Creators, można znaleźć tutaj.


Źródło