Marketing

Cannes Lions uruchamia LIONS Creators ~ Nowe doświadczenie przyspieszające rozwój ekonomii twórców w ramach kreatywnego miksu marketingowego – Informacje o kampanii WA

  • 10 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Cannes Lions uruchamia LIONS Creators ~ Nowe doświadczenie przyspieszające rozwój ekonomii twórców w ramach kreatywnego miksu marketingowego – Informacje o kampanii WA


| | Bez komentarza
Cannes Lions uruchamia LIONS Creators ~ Nowe doświadczenie przyspieszające rozwój ekonomii twórców w ramach kreatywnego miksu marketingowego

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ogłosił premierę LIONS Creators. To nowe wydarzenie, które odbędzie się w dniach 18–20 czerwca w tygodniu Cannes Lions, będzie obejmować wyselekcjonowaną mieszankę ekskluzywnych doświadczeń edukacyjnych i sieciowych dla twórców i osób pracujących w szerszej ekonomii twórców.

W 2023 roku analitycy Goldman Sachs oszacowali, że gospodarka twórców to przemysł wart 250 miliardów dolarów, który do 2027 roku może osiągnąć 480 miliardów dolarów.

Mówi Simon Cook, dyrektor generalny LIONS: „Przy potencjalnym wzroście na taką skalę niezwykle ważne jest, aby Festiwal odegrał rolę w jednoczeniu platform, marek, twórców i agencji, a także szerszego przekroju branży, aby zapewnić najpilniejsze rozmowy na temat tego, jak współtworzymy, współpracujemy i odblokowujemy większą wartość i postęp dla szerszej branży w tej przestrzeni”.

Mówi Thea Skelton, wiceprezes ds. wydarzeń w LIONS: „Twórcy stanowią coraz ważniejszą część marketingu mix, a ich obecność w Cannes Lions stale rośnie od wielu lat. Lions Creators powstało we współpracy z twórcami z całego świata, którzy dostrzegają wartość w organizowaniu spotkań, prowadzeniu interesów i uczeniu się od siebie nawzajem podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności.

Warto przeczytać!  30 lat budowania następców

Przez pierwszy rok LIONS Creators Cannes Lions nawiązało współpracę z Viral Nation, liderem transformacji stawiającej na pierwszym miejscu społeczeństwo.

Mówi Skelton: „Jesteśmy podekscytowani możliwością uruchomienia aplikacji LIONS Creators we współpracy z Viral Nation. Współpraca z partnerem zaangażowanym w innowacje i doskonałość w marketingu zorientowanym na społeczność oznacza, że ​​jesteśmy dobrze przygotowani, aby wnieść naszą wspólną wiedzę i doświadczenie w tę ekscytującą premierę.

Mówi Joe Gagliese, współzałożyciel i dyrektor generalny Viral Nation: „Wykorzystując siłę twórców, inauguracyjny projekt LIONS Creators sygnalizuje kluczowy moment dla branży marketingowej i jesteśmy podekscytowani, że jesteśmy w czołówce. Twórcy są w centrum wszystkiego, co robimy w Viral Nation. Dzięki naszej pracy z markami zorientowanej na społeczność, opartej na rozwiązaniach opartych na sztucznej inteligencji, stale pomagamy markom i twórcom zwiększać zaangażowanie konsumentów i odbiorców w autentyczny i innowacyjny sposób. Współpracując z Cannes Lions, nie tylko wzmacniamy głosy twórców, ale także umacniamy pozycję influencer marketingu jako kamienia węgielnego transformacji nastawionej przede wszystkim na społeczeństwo na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością pomocy w rozpoczęciu nowej ery współpracy marek w sercu kreatywnego marketingu w czerwcu tego roku w Cannes.”

Warto przeczytać!  Właściwości EPR otrzymują aktualizację i zaufanie inwestorów w obliczu niepewności rynkowej

Działania obejmują serię ekskluzywnych obrad przy okrągłym stole LIONS xChange, nakręconych na żywo przed publicznością złożoną z delegatów LIONS Creators. Seria skupiająca czołowe głosy największych graczy w gospodarce marketingu twórców – platform, marek, twórców, agencji i innych – skupi się na omówieniu największych wyzwań, przed którymi stoimy w tej szybko rozwijającej się i coraz ważniejszej części marketingu mix.

Festiwal LIONS Creators odbędzie się w dniach 18–20 czerwca i będzie obejmował rozdanie nagród Social & Influencer Lions Awards w środę w Cannes Lions. Więcej informacji o tym, jak zostać częścią Lions Creators, można znaleźć tutaj.


Źródło