Carlsberg Polska testuje opakowania DS Smith Round Wrap dla asortymentów piwnych
Międzynarodowa firma zajmująca się pakowaniem, DS Smith, nawiązała współpracę z Carlsberg Polska w celu przeprowadzenia testów swojego rozwiązania Round Wrappackaging.
Okrągłe opakowanie DS Smith, w którym zastosowano technologię Arcwise, jest obecnie testowane przez firmę Carlsberg Polska w całej gamie produktów piwnych Carlsberg, Garage i Somersby.
Rozwiązanie w postaci opakowania multipack nadaje się w całości do recyklingu i według szacunków pozwoli firmie Carlsberg w Polsce zaoszczędzić do 224 ton
Został zaprojektowany, aby zmniejszyć wpływ przesyłek paletowych na środowisko.
Konstrukcja oparta na włóknach z zaokrąglonymi narożnikami zwiększa ochronę podczas transportu, a także oferuje nowe możliwości brandingu.
Oczekuje się, że zaokrąglony kształt chusty przyniesie korzyści Carlsberg Polska pod względem brandingu i designu.
Uzyskaj dostęp do najbardziej kompleksowych profili firm na rynku, obsługiwanych przez GlobalData. Oszczędź godziny badań. Zyskaj przewagę konkurencyjną.
Profil Firmy – bezpłatna próbka
Twój e-mail z informacją o pobraniu wkrótce dotrze
Jesteśmy pewni wyjątkowej jakości profili naszych firm. Zależy nam jednak na tym, abyś podjął jak najbardziej korzystną dla swojego biznesu decyzję, dlatego oferujemy bezpłatną próbkę, którą możesz pobrać przesyłając poniższy formularz
Przez GlobalData
Pozwala na zwiększenie widoczności marki dzięki możliwości umieszczenia identyfikacji i ilustracji na zaokrąglonych rogach oraz na całej bocznej powierzchni opakowań w zakresie 360 stopni.
To innowacyjne rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez konsumentów, a badanie przeprowadzone przez DS Smith i Toluna wykazało, że konsumenci preferują „ulepszoną, otulającą konstrukcję” opakowania Round Wrap oraz jego atrakcyjność „wyróżniania się na półce”.
Zespół projektowy DS Smith wykorzystał autorskie narzędzia firmy Circular Design Metrics (CDM), aby ocenić wpływ nowego rozwiązania opakowaniowego dla Carlsberg Polska na zrównoważony rozwój.
Narzędzia te wykorzystują osiem kluczowych wskaźników, w tym ślad węglowy i wykorzystanie materiałów, aby mierzyć i zwiększać efektywność projektów opakowań pod kątem zrównoważonego rozwoju.
Regionalny dyrektor zarządzający działu opakowań DS Smith East Europe, Reinier Schlatmann, powiedział: „Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Carlsberg Polska przy próbnym wprowadzeniu na rynek opakowania okrągłego DS Smith Round Wrap. Ta zrównoważona innowacja w zakresie opakowań została opracowana przy użyciu naszych wskaźników projektowania o obiegu zamkniętym, oferując trwałość, korzyści w łańcuchu dostaw i możliwości budowania marki.
„Jest to zgodne z naszym ogólnofirmowym zaangażowaniem w redefiniowanie opakowań dla zmieniającego się świata oraz naszą strategią i misją w zakresie zrównoważonego rozwoju teraz i w przyszłości, ponieważ pomagamy naszym klientom projektować odpady i przechodzić w stronę gospodarki o obiegu zamkniętym”.
W zeszłym miesiącu firma DS Smith ogłosiła, że udało jej się wymienić 1,2 miliarda sztuk plastiku na rok przed planowanym terminem.