Rozrywka

Casey Bloys HBO o White Lotus, sukcesji i planach międzynarodowych – Różnorodność

  • 23 marca, 2023
  • 4 min read
Casey Bloys HBO o White Lotus, sukcesji i planach międzynarodowych – Różnorodność


Pomysł twórcy „The White Lotus” Mike’a White’a na sezon 3 przebojowego serialu już spotkał się z uznaniem szefów HBO, potwierdził Casey Bloys na Series Mania.

Dyrektor wykonawczy ujawnił w czwartek na festiwalu francuskich dramatów, że White „właśnie przedstawił nam pomysł i jest świetny. To naprawdę zabawny pomysł, a on pokazał, że jest to możliwe”.

Rozmawiając z dziennikarką zajmującą się rozrywką, Edith Bowman, Bloys dodał, że White „obsadza ludzi, których znasz” w serialu, ale pisze ich postacie w sposób, który „pozwala ci odkryć ich na nowo lub zobaczyć w nowym świetle” – oczywisty ukłon w stronę teraz zdobywca Złotego Globu Jennifer Coolidge.

Dyrektor HBO zauważył również, że „pochłonąłby więcej” sezonów „Succession”, ale uszanował decyzję showrunnera Jesse Armstronga o zakończeniu przebojowego dramatu sezonem 4.

„Wziąłbym więcej, ale ogólnie rzecz biorąc, jest to rodzaj rzeczy, którą chcesz zostawić twórcy” – powiedział Bloys. „Kiedy serial ma się dobrze, w tym przypadku Jesse czuł, że to właściwe zakończenie. Wiedział, że drzwi są otwarte i gdyby je wyczuł, mógłby zrobić więcej. Ale to idealna sytuacja, którą postanawia zakończyć na swoich warunkach, kiedy chce, opowiadając historię, którą chce. Ale gdyby powiedział: „Mam jeszcze dwa sezony”, powiedziałbym: „Dobrze, dobrze”.

Warto przeczytać!  Julie Chrisley spędzi wyrok więzienia z inną gwiazdą reality show, ale nie będą się pocierać łokciami

Premiera ostatniego sezonu „Sukcesji” w niedzielę (26 marca).

W półgodzinnej rozmowie Bloys omówił także międzynarodowe ambicje HBO. Co ciekawe, zauważył, że w erze przed fuzją Discovery nie było zbyt wiele komunikacji między krajowymi i międzynarodowymi markami HBO. To się już zmienia pod Warner Bros. Discovery, powiedział Bloys.

„Discovery ma ogromną międzynarodową operację, więc połączenie ich razem jest jedną z rzeczy, które chcieliśmy zrobić jako firma, której nigdy nie robiliśmy w HBO i co próbujemy zrobić teraz, kiedy jesteśmy połączeni. [is]…W HBO krajowa i międzynarodowa operacja nie miała zbyt dużego kontaktu w sprawie programowania. Więc [Warner Bros. Discovery president of international Gerhard Zeiler] a ja i nasze zespoły staramy się być bardzo skoordynowani i patrzeć na inwestycje programistyczne na całym świecie jako jeden zespół”.

HBO Europe działa na całym kontynencie od 1991 roku, kiedy to na Węgrzech uruchomiono pierwszy kanał. Zespół europejski zbudował przez lata stajnię silnych oryginalnych programów, z których część grała również w amerykańskiej telewizji kablowej. Jednak Warner Bros. Discovery radykalnie wstrzymał w zeszłym roku europejskie oryginały — zaledwie cztery miesiące po tym, jak zespół HBO Max Europe przeprowadził ważną prezentację na Series Mania — i od tego czasu zrestrukturyzował cały oddział.

Warto przeczytać!  Horoskop miłosny na styczeń 2024 r.: Bądź otwarty na nowe doświadczenia | Astrologia

Komentarze Bloysa w czwartek sugerowały, że wydaje się, że istnieje ponowne wyobrażenie sobie, jak będzie wyglądać międzynarodowy rurociąg HBO w przyszłości.

„Gdzie stawiamy zakłady iw jakich programach? W ten sposób wychodzisz z lepszym wynikiem” – kontynuował Bloys. „I oczywiście najlepszym scenariuszem jest coś w rodzaju „Squid Game”, gdzie coś jest produkowane jako lokalny oryginał i tylko jako lokalny oryginał w celu obsługi lokalnego rynku, na którym się znajduje, [but] jeśli coś takiego może wybuchnąć, to świetnie”.

Bloys zauważył, że „trudno jest zaprojektować jakikolwiek hit”, ale zrobienie tego w nadziei na wylądowanie na jednym rynku, a następnie podróżowanie po całym świecie, jest „bardzo trudne”.

„Amerykańskie programy pokazują, że podróże to programy typu „pewniak”, a nie komedie” – powiedział Bloys. „Domyślam się, że programy, które wyrwą się z lokalnych oryginalnych programów, to programy gatunkowe. Ale [French comedy] „Zadzwoń do mojego agenta!” radził sobie bardzo dobrze, więc nie zawsze jest to dramat”.


Źródło