Marketing

Celem Myntry jest umożliwienie brandyfikacji mody w Indiach: Sunder Balasubramanian

  • 17 lutego, 2023
  • 6 min read
Celem Myntry jest umożliwienie brandyfikacji mody w Indiach: Sunder Balasubramanian


Myntra niedawno mianowała aktora Ranbira Kapoora ambasadorem marki, aby zwiększyć iloraz mody w tym kraju. Obecna ambasadorka marki i ikona mody, Kiara Advani, będzie nadal podnosić świadomość kategorii zachodniej mody damskiej.

Dzięki tak popularnym celebrytom z miasta B, jak twarz marki, kochanym i podziwianym za umiejętności aktorskie i iloraz mody, Myntra jest gotowa na nawiązanie kontaktu z konsumentami w wyjątkowy sposób. Współpraca Myntry z Ranbirem pomoże marce wykorzystać jej popularność i atrakcyjność w całym kraju. Jego osobisty styl i godna podziwu osobowość mają na celu budowanie i pogłębianie świadomości konsumentów w Myntra, stymulowanie rozmów między publicznością metra i spoza metra oraz pomoc w ulepszaniu wyborów modowych jego rozległej rzeszy fanów. Ranbir Kapoor dołącza do obsady supergwiazd, w skład której wchodzą również Kiara Advani, Tamannaah Bhatia i Vijay Deverakonda, aby reprezentować Myntra, wzmacniając związek platform z krajowym krajobrazem kinowym i pozycjonując Myntra jako miejsce, w którym można znaleźć najnowsze trendy w wyglądzie i modzie .

W ekskluzywnej interakcji z Adgully, Sunder Balasubramanian, CMO, Myntraobszernie mówi o przyjęciu Ranbira Kapoora jako ambasadora marki, strategiach marketingowych i kampaniach Myntry planowanych na 2023 rok i nie tylko.

O przyjęciu Ranbira Kapoora, Kiary Advani, Tamannaah Bhatii i Vijaya Devarakondy jako ambasadorów marki oraz o parametrach, na podstawie których zostali wybrani, Balasubramanian powiedział: „Myntra zawsze miała interesującą pulę ambasadorów marki, z mieszanką supergwiazd kina. i popularnych influencerów. Kiara Advani i Vijay Deverakonda są ikonami mody i były częścią naszej istniejącej puli ambasadorów marki, a nasza współpraca z nimi ogromnie wzmocniła nasze relacje z ich fanami. Wybierając celebrytów do kampanii, należy wziąć pod uwagę nie tylko ich sławę i iloraz mody, ale także to, jak pasują do szerszej narracji marki. Każdy celebryta powinien odgrywać rolę, która wnosi wkład w ogólną fabułę kampanii, pomagając wzmocnić jej szersze przesłanie. Zdecydowaliśmy się dołączyć Ranbira Kapoora i Tamannaah Bhatię do klubu ambasadorów marki Myntra, ze względu na ich iloraz w modzie oraz ich zdolność do inspirowania i zapewniania czynnika relacyjności w kohortach. Aktorzy są również niezwykle popularni w całym kraju, co pomaga w zwiększeniu widoczności kampanii wśród klientów zarówno z metra, jak i miast i miasteczek poziomu 2-3+”.

Warto przeczytać!  Rynek logistyki produktów może osiągnąć dwucyfrowy wzrost od lat

Opowiadając o kampaniach zaplanowanych na rok 2023, powiedział: „Nasze najnowsze kampanie z gwiazdorską obsadą, w których biorą udział ambasadorzy naszej marki i wiodące gwiazdy Ranbir Kapoor, Kiara Advani, Tamannaah Bhatia i Vijay Devarakonda w dziedzinie mody oraz Anushka Sharma w dziedzinie urody wyznaczają ton, w jaki sposób połączymy się z naszą publicznością. Przesłanie będzie kontynuowane w tym samym kierunku i jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z gwiazdami ze świata filmu wzmocni naszą pozycję jako jednego z wiodących kierunków związanych z modą, urodą i stylem życia wśród ich fanów. W modzie i urodzie marki, z którymi kojarzą się celebryci, mogą wpływać na wybory konsumentów. Uznając ten istotny czynnik, w naszych kampaniach nadal będą pojawiać się gwiazdy, które są uważane za ikony mody i uwielbiane przez miliony ludzi w całym kraju”.

Balasubramanian kontynuował: „Propozycja Myntry w zakresie handlu społecznościowego będzie nadal napędzać szerszą narrację „Bądź niezwykły każdego dnia” za pośrednictwem M-Live i Myntra Studio. Nasza armia ponad 1000 wpływowych osób odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu rozmów o modzie i urodzie w przestrzeni cyfrowej. Na imprezach modowych organizowanych przez Myntra, Big Fashion Festival i EORS, odbędą się również kampanie marketingowe, które zwiększą rozpoznawalność marki wśród kohort, w tym wśród fanów ambasadorów celebrytów”.

Warto przeczytać!  „Skłonność naszej TG do konsumowania wiadomości telewizyjnych jest bardzo wysoka”

Zapytany o strategię marketingową Myntra i obszar zainteresowania na pierwszy kwartał, CMO Myntra powiedział: „Nasze strategie marketingowe mają na celu budowanie świadomości wśród kupujących w całym kraju, od kohorty pokolenia Z po osoby poszukujące stylu i marki w metropoliach i poza nimi. , którzy chcą podnieść swój codzienny styl. Naszym nieustannym dążeniem jest angażowanie klientów na głębszym poziomie z modowego i kosmetycznego punktu widzenia. Nasza najnowsza kampania marki zwraca uwagę klientów na niezrównane usługi Myntra, w tym szeroki wybór ~1,7 miliona stylów z ponad 6000 marek, 3-dniową dostawę, 5-etapową kontrolę jakości i bezproblemową obsługę zwrotów. Wykorzystanie ekosystemu influencerów w ramach naszej karty handlu społecznościowego będzie nadal odgrywać ważną rolę w naszej ogólnej strategii marketingowej”.

Mówiąc o miksie medialnym dla Myntry, Balasubramanian powiedział: „Myntra zastosowała wielopłaszczyznowe holistyczne podejście, aby zwiększyć znaczenie marki. Przyglądamy się wdrażaniu podejścia 360 stopni, wykorzystując telewizję, media cyfrowe i tradycyjne oraz platformy społecznościowe do prowadzenia kampanii w całym kraju. Ponad 20% bazy użytkowników Myntra wchodzi obecnie w interakcje z wpływowymi osobami w mediach społecznościowych za pośrednictwem M-live i Studio. Propozycja Social Commerce będzie nadal odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu naszego zasięgu i głębszych powiązań z naszymi klientami, którzy aktywnie szukają inspiracji u swoich ulubionych influencerów”.

Warto przeczytać!  10 kluczowych wniosków ze strategii marketingowej Nestle

O planie Myntry na 2023 r. powiedział: „Będziemy nadal zapewniać naszym wymagającym klientom najlepsze oferty w zakresie mody, urody i stylu życia, a także umożliwiać im wyjątkowy wygląd każdego dnia dzięki markowej modzie Myntra. Jako preferowana platforma dla ponad 6000 marek oferujących około 1,7 miliona stylów, naszym celem będzie umożliwienie brandyfikacji mody w kraju”.




Źródło