Motoryzacja

Certyfikacja latającego samochodu, badanie bezpieczeństwa odbioru, Stellantis i TKT

  • 29 czerwca, 2023
  • 4 min read
Certyfikacja latającego samochodu, badanie bezpieczeństwa odbioru, Stellantis i TKT


Wewnątrz motoryzacji

Jim Pena dołącza do Inside Automotive, aby porozmawiać o stałych operacjach i o tym, jak działy serwisowe dostosowały się do nowych klientów i pojazdów elektrycznych.Naprawione operacje po COVID: więcej pracy, większy zysk — Jim Pena | Oceaniczny Cadillac
Stała przestrzeń operacyjna doświadcza bezprecedensowych zmian w sposobie prowadzenia działalności. Ponieważ technicy i dealerzy chcą wdrożyć nowe narzędzia i techniki, uzyskanie pełnego obrazu działu serwisowego staje się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W tym odcinku Inside Automotive gospodarz Jim Fitzpatrick udaje się do Ocean Cadillac w Miami, aby spotkać się z dyrektorem obsługi sklepu Jimem Peną, absolwentem Akademii National Automobile Dealers Association (NADA) z 14-letnim doświadczeniem w branży samochodowej, w celu omówienia statusu prac naprawczych i konserwacyjnych dealera. Obejrzyj cały odcinek Tutaj.

Kultowe historie

Instytut, IIHS

Insurance Institute for Highway Safety, IIHS, niedawno przetestował wersje Chevroleta Colorado, Forda Rangera, Jeepa Gladiatora, Nissana Frontiera i Toyoty Tacoma z kabiną załogową i żadna z ciężarówek nie uzyskała najwyższych ocen za bezpieczeństwo pasażerów z tyłu. Instytut zaktualizował w zeszłym roku test zderzenia czołowego z umiarkowanym nakładaniem się. W tym teście samochody jadące z prędkością 40 mil na godzinę zderzają się ze stałą barierą zajmującą 40% szerokości samochodu. Według instytutu „badania wykazały, że w nowszych pojazdach ryzyko obrażeń śmiertelnych jest obecnie wyższe w przypadku pasażerów z tyłu zapiętych pasami niż z przodu”. Czytaj więcej

Warto przeczytać!  Musk twierdzi, że akcje SpaceX mogły pomóc w sfinansowaniu prywatnego przejęcia Tesli

Model firmy Alef Aeronautic Latający pojazd elektryczny otrzymał ograniczoną specjalną certyfikację zdatności do lotu od Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA), co czyni go pierwszym samochodem, który spełnił normy działania i bezpieczeństwa określone przez rząd Stanów Zjednoczonych dla transportu powietrznego. Model A, zgodnie z reklamą, to dwudrzwiowy, całkowicie elektryczny pojazd o wartości 300 000 USD, zdolny do podróży lądowych i powietrznych. Na ziemi EV podobno ma zasięg 200 mil przy użyciu silnika w piaście, podczas gdy na niebie Alef Aeronautics twierdzi, że latający samochód może podróżować do 110 mil przy użyciu ośmiu śmigieł. Czytaj więcej

SAE, wtyczka EV

W ramach kolejnego kroku w kierunku wdrożenia wtyczki Tesli w pojazdach w pełni elektrycznych, duża amerykańska organizacja producentów samochodów ogłosiła, że ​​wyznaczy standardy wydajności dla przewodów ładowania samochodów elektrycznych Tesli. Wkrótce po tym, jak Ford, General Motors i Rivian ogłosili, że przyjmą północnoamerykańskie złącze ładowania Tesli w nowych modelach pojazdów elektrycznych, SAE International, wcześniej znane jako Society of Automotive Engineers, ogłosiło, że dołączy do rozległej sieci Superchargerów Tesli. Jednak konkurencyjne złącze, CCS, pozostaje obecne i nadal jest używane w tysiącach pojazdów elektrycznych. Czytaj więcej

Stellantis współpracuje z TKT & Associates, reprezentując markę po raz pierwszy zatrudniając agencję reklamową skoncentrowaną na czarnej publiczności.Stellantis ogłosił nowe partnerstwo z firmą marketingową TKT & Associates, reprezentując producenta samochodów, który po raz pierwszy zatrudnia agencję reklamową skoncentrowaną na czarnej publiczności. TKT & Associates, czarno-kobieca spółka z siedzibą w Louisville w stanie Kentucky, wcześniej pracowała ze Stellantis nad automaker’s National Black Supplier Development Program. Idąc dalej, dział kreatywny firmy, TKT Collab, będzie współpracował z szefem merchandisingu, licencjonowania i marketingu wielokulturowego producenta samochodów, Kim Adams, w celu dywersyfikacji kampanii reklamowych firmy motoryzacyjnej w Ameryce Północnej. Czytaj więcej

Dla dealerów

We wrześniu ubiegłego roku Tom Masano Auto Group podjął kluczową decyzję o przyjęciu nowego CRM.  Natychmiast grupa motoryzacyjna odnotowała napływ zaangażowania.Uwalniający wzrost: co Tom Masano Auto Group zrobiło, co zmieniło ich działalność dealerską
W stale rozwijającym się przemyśle motoryzacyjnym wyprzedzanie konkurencji wymaga wprowadzania innowacji. Dokładnie to zrobili Kevin Pitts i Tom Masano Auto Group, kiedy wybrali firmę, która wykracza poza to, co było zawsze, i zamiast tego rozwija, edukuje i zapewnia zorientowane na klienta, bezproblemowe doświadczenie w sprzedaży. W tym artykule Kevin Pitts, dyrektor generalny BMW w Reading, omawia transformacyjny wpływ tej zmiany na kulturę, procesy i ogólny sukces Toma Masano. Czytaj więcej

Czy istnieje rozdźwięk między kierownikami serwisu a technikami? Oto jak to naprawić
Silne powiązania między kierownikami działów serwisowych a technikami mają kluczowe znaczenie na dwóch frontach: produktywności i zadowoleniu klienta. Ale czasami słaba komunikacja, brak szkolenie, a inne czynniki wpływają na przepływ pracy i wyniki finansowe stałych operatorów. Przyjrzyjmy się, co powoduje te tarcia i jak załagodzić sytuację, aby wspierać pracę zespołową i koleżeństwo. Czytaj więcej


Źródło

Warto przeczytać!  Stellantis dołączy do Michelin-Faurecia hydrogen JV Symbio