Rozrywka

Chcesz obejrzeć reklamy Super Bowl 2024 przed ważnym meczem? Te reklamy są już aktywne.

  • 6 lutego, 2024
  • 9 min read
Chcesz obejrzeć reklamy Super Bowl 2024 przed ważnym meczem?  Te reklamy są już aktywne.


The Super Bowl to nie tylko mecz o mistrzostwo profesjonalnej piłki nożnej, to także najważniejszy dzień w reklamie, podczas którego najlepsze marki kierują wysokobudżetowe reklamy do oczekiwanej publiczności przekraczającej 100 milionów widzów. Wiele z tych firm publikuje swoje reklamy wcześniej, mając nadzieję na wywołanie szumu przed meczem zaplanowanym na 11 lutego.

Wiele ryzykują firmy, które w tym roku zapłacą 7 milionów dolarów za 30 sekund czasu antenowego podczas Super Bowl LVIII. Zwycięska puszka reklamowa wzbudzić zainteresowanie markącementuj lojalność klientów, a nawet zwiększaj sprzedaż.

„To w tej chwili ostatnie wydarzenie w środkach masowego przekazu, które budzi pewność” – powiedział CBS MoneyWatch Kofi Amoo-Gottfried, dyrektor ds. marketingu firmy DoorDash, która ma reklamę podczas tegorocznego Super Bowl. „To jedyny raz, kiedy odszedłeś, gdzie możesz mieć 100 milionów ludzi i zwracać uwagę na to samo”.

Transmisja Super Bowl LVIII będzie transmitowana na żywo w niedzielę, 11 lutego o godzinie 18:30 czasu wschodniego, ze stadionu Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada, w stacjach CBS i Nickelodeon, a także w transmisji strumieniowej w Paramount+ (CBS i CBS News są własnością Paramount Global .) Oto jak oglądać Super Bowl.

Reklamy Super Bowl 2024: Zachowaj ostrożność

Z tego, co widać w reklamach opublikowanych przed meczem, tegoroczne zbiory unikają kontrowersji, być może ze względu na zeszłoroczny sprzeciw wobec Bud Light w związku z jego umową marketingową z transpłciową gwiazdą TikTok Dylanem Mulvaneyem oraz polityką roku wyborów prezydenckich.

„Pierwsze spoty reklamowe Super Bowl będą zawierały lekki humor” – powiedział profesor marketingu Northwestern University Tim Calkins. „To nie jest niespodzianka; bezpieczeństwo jest kluczem do reklam podczas Super Bowl, dlatego większość reklamodawców będzie trzymać się z daleka od kontrowersyjnych tematów”.

Oto niektóre reklamy i zwiastuny Super Bowl, które zostały już opublikowane przed meczem.

Anheuser-Busch

Producent piwa oddaje się nostalgii dzięki jednominutowej reklamie przedstawiającej słynne konie Clydesdale. W tym miejscu zamieć grozi zatrzymaniem dostawy Budweisera, dopóki zespół Clydesdales nie zostaje podłączony do staromodnego wozu załadowanego beczkami. Ratując sytuację, jadą zaśnieżoną drogą do miasta, w którym kończy się Budweiser w barze.

Konie wita w mieście labrador retriever, co jest kolejnym nostalgicznym nawiązaniem do poprzednich reklam Super Bowl, które przedstawiały zarówno kultowego Clydesdalesa, jak i laboratorium.


Budweisera | Dostawa Old School na Super Bowl LVIII przez
Budweisera na YouTube

Zapalniczka BIC

W tej humorystycznej reklamie czegoś, co BIC nazywa „najczęściej pożyczaną zapalniczką”, w której Snoop Dogg, Martha Stewart i Willie Nelson przekomarzają się na temat zalet używania zapalniczki EZ Reach do oświetlania, no cóż, najróżniejszych rzeczy.


BIC EZ Reach: najczęściej pożyczana zapalniczka przez
Zapalniczki BIC na YouTube

Rezerwacja.com

Witryna rezerwacji podróży przedstawia Tinę Fey, która wykorzystuje sobowtóry do wypróbowywania różnych wrażeń związanych z podróżami – wśród deblistów znajdują się jej była koleżanka z „30 Rock” Jane Krakowski oraz aktor Glenn Close.


Tina Fey pisze, kim chce być | Reklama Booking.com 2024 Big Game przez
Rezerwacja.com na YouTube

BMW

W 60-sekundowej reklamie BMW elektrycznego samochodu BMW i5 aktor Christopher Walken przegląda swoją reklamę, a wszyscy, których spotyka – od aktorki Ashley Park z „Emily in Paris” po tegorocznego wykonawcę w przerwie meczu, Ushera – naśladują wyjątkowy głos legendarnego aktora i ruchy taneczne.

Hasło? „Jest tylko jeden Christopher Walken. I tylko jedna najlepsza maszyna napędowa”.

„W rzeczywistości każdy robi wrażenie Walkena. Ale jest tylko jeden oryginał” – zauważył w oświadczeniu Rich Silverstein, współprezes firmy Goodby Silverstein & Partners, która stworzyła reklamę BMW.


BMW USA | Christopher Walken w „Mów jak Walken” przez
BMW USA na YouTube

DrzwiDash

DoorDash dokonuje w tym roku niezwykłego występu w Super Bowl, a jego reklama wisi nad głową loteria oferując jednemu widzowi szansę na wygranie wszystkiego, co jest reklamowane podczas meczu o mistrzostwo. Tak, dotyczy to każdego samochodu, takiego jak wspomniane powyżej BMW, i każdego bezalkoholowego artykułu spożywczego, w tym majonezu i kubków z masłem orzechowym Reese’s.


Drzwi | DoorDash Wszystkie reklamy – zwiastun przez
DrzwiDash na YouTube

Pałeczka do gry na bębnie

Ta klasyczna marka lodów zadebiutuje w Super Bowl humorystycznym spotem o cierpiącym pasażerze linii lotniczych, pytającym, czy na pokładzie samolotu jest lekarz. „Dr Umstick” odpowiada, że ​​jest lekarzem, ale zamiast udzielać pomocy medycznej, pociesza innych pasażerów i załogę lotniczą rożkami lodowymi Drumstick.

W spocie występuje komik i aktor Eric André.


Podudzie | Lekarz w samolocie przez
Pałeczka do gry na bębnie na YouTube

E*Handel

Dziecko E*Trade, które zadebiutowało w Super Bowl w 2008 roku, powraca po raz kolejny, aby zapewnić sobie kolejne miejsce w ważnej grze. Tym razem gadające dziecko ma drobnego przyjaciela, a malutka para mierzy się z dorosłymi zawodnikami w grze w pikle, rozmawiając o planowaniu finansowym zamiast o klapsach.


Reklama dla dzieci E*TRADE – Picklebabies przez
E*TRADE od Morgan Stanley na YouTube

Etsy

Rynek rękodzieła reklamuje swój nowy „tryb prezentów”, usługę pomagającą kupującym w znajdowaniu prezentów dla innych. W reklamie Amerykanie zastanawiają się, co dać Francji w ramach podziękowania w zamian za Statuę Wolności.


Tryb prezentu: reklama Etsy Big Game na rok 2024 przez
Etsy na YouTube

Czekolada Lindta

W niedzielę marka czekolady Lindt wyemituje swoją pierwszą reklamę na Super Bowl, zawierającą spot zatytułowany „Life Is a Ball”. W 30-sekundowym spocie widać owiniętą w czerwoną folię czekoladową kulkę Lindt, która podskakuje wokół ludzi delektujących się czekoladą w rytm wesołej melodii piosenki „Round and Round” Perry’ego Como z 1957 roku.


Lindt LINDOR Życie to piłka przez
Czekolada Lindt z USA na YouTube

NERDY

Marka cukierków debiutuje w Super Bowl spotem, w którym drażni aktorkę Addison Rae, która uczy tajemniczego ucznia kilku ruchów tanecznych w ramach ich wielkiego komercyjnego debiutu, po czym zauważa: „To było urocze!” nieco wątpliwym tonem.

Ta reklama oznacza także pierwszą reklamę Super Bowl, producenta NERDS, Ferrary.


Kto jest trenerem Addison Rae? | Reklama wielkiej gry NERDS | 2024 | Zwiastun (:15) przez
NERDS Cukierki na YouTube

Jogurt Oikos

W reklamie marki jogurtów słynny komik z lat 90. Martin Lawrence i gwiazda NFL Shannon Sharpe zastanawiają się, co zrobić z wózkiem golfowym, który wjechali do stawu na polu golfowym. Sharpe sugeruje lawetę, na co Lawrence – jedzący jogurt Oikos – drwi, pokazując swoją super siłę napędzaną jogurtem, gdy samodzielnie radzi sobie z sytuacją.


TRZYMAJ MOJE OIKOS przez
OikosJogurt na YouTube

Oreo

Spot Oreo wyobraża sobie, jak ludzie na przestrzeni dziejów przekręcali Oreo, aby podjąć ważne decyzje – jeśli lukier będzie po prawej stronie ciasteczka, dokonają jednego wyboru, ale jeśli będzie po lewej stronie, dokonają innego. W spocie występuje gwiazda reality show Kris Jenner, która w połowie XXI wieku przekręca Oreo, aby zdecydować, czy ona i jej rodzina wystąpią w nowym reality show.


Wyobraź sobie świat, w którym skręt OREO może zmienić wszystko. Dosłownie wszystko. przez
Ciastko OREO na YouTube

Najważniejszy+

Paramount+, spółka macierzysta CBS, wyemituje humorystyczny spot z aktorem „Star Trek” Patrickiem Stewartem i innymi postaciami z seriali Paramount podczas wspinania się po „górze rozrywki”. Szukaj gwiazd, w tym Drew Barrymore i gospodarza „Survivor” Jeffa Probsta, a także animowanych postaci, takich jak Świnka Peppa.


Miejsce Paramount+ na Super Bowl | Sir Patrick Stewart pozdrawia Arnolda | Góra rozrywki™ przez
Najważniejszy Plus na YouTube

Telewizja Pluton

Reklama Super Bowl wspieranej reklamami usługi przesyłania strumieniowego przedstawia rolników uprawiających „ziemniaki kanapowe” – pola ludzi w kostiumach ziemniaków, którzy tak, siedzą na kanapach i oglądają programy transmitowane strumieniowo.


Farmy ziemniaków na kanapie w telewizji Pluto przez
Telewizja Pluton na YouTube

T Mobile

Aktor Jason Momoa mówi aktorom Zachowi Braffowi i Donaldowi Faisonowi z dziecięcej komedii telewizyjnej „Scrubs”, że jego impreza z oglądaniem została odwołana z powodu przerwy w kablówce. Zainspiruj się piosenką i tańcem inspirowanym „Flashdance” z Braffem i Faisonem, którzy chwalą zalety domowego Internetu T-Mobile. Momoa wykonuje kilka ruchów i pokazuje swoje fajki.


To uczucie Internetu w domu T-Mobile | Reklama z okazji Dnia Wielkiego Meczu 2024 | Internet domowy T-Mobile przez
T Mobile na YouTube

Uber Eats

Usługa dostawy jedzenia Ubera Uber Eats będzie wyświetlać gwiazdorską reklamę z udziałem Victorii i Davida Beckhamów. W komicznym zwiastunie spotu para wpływowych osób naśmiewa się z wirusowej sceny z filmu dokumentalnego Netflix „Beckham”, w którym legenda piłki nożnej woła swoją żonę, gdy ta próbuje opisać swoje uprzywilejowane życie, gdy dorastała w klasie robotniczej. W zwiastunie Ubera Victoria opisuje nadchodzącą reklamę jako pojawiającą się „podczas ważnego meczu baseballowego”, a jej mąż wtrąca się, aby ją „poprawić”. Hasło przewodnie: „Bez względu na to, o czym zapomnisz, pamiętaj o Uber Eats w niedzielę Super Bowl”.


DAVID I VICTORIA BECKHAM ZAPOMNIJCIE | UBER JE przez
Uber Eats na YouTube

Drugi zwiastun Uber Eats przedstawia nominowanego do nagrody Grammy muzyka Jasona „Jelly Roll” DeForda, który patrzy na siebie w lustrze i zapomina, że ​​jego twarz jest pokryta tatuażami. „Są wszędzie i są okropni!” – woła piosenkarka z Nashville.


JELLY ROLL ZAPOMNI | UBER JE przez
Uber Eats na YouTube

—Z doniesień Associated Press.




Źródło

Warto przeczytać!  Wyjaśnienie zakończenia drugiego sezonu „Niedźwiedzia”.