Chcesz obejrzeć reklamy Super Bowl 2024 przed ważnym meczem? Te reklamy są już aktywne.
![Chcesz obejrzeć reklamy Super Bowl 2024 przed ważnym meczem? Te reklamy są już aktywne.](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/02/1-zach-donald-jason-teaser-image-wide-shot-cd-770x470.jpg)
The Super Bowl to nie tylko mecz o mistrzostwo profesjonalnej piłki nożnej, to także najważniejszy dzień w reklamie, podczas którego najlepsze marki kierują wysokobudżetowe reklamy do oczekiwanej publiczności przekraczającej 100 milionów widzów. Wiele z tych firm publikuje swoje reklamy wcześniej, mając nadzieję na wywołanie szumu przed meczem zaplanowanym na 11 lutego.
Wiele ryzykują firmy, które w tym roku zapłacą 7 milionów dolarów za 30 sekund czasu antenowego podczas Super Bowl LVIII. Zwycięska puszka reklamowa wzbudzić zainteresowanie markącementuj lojalność klientów, a nawet zwiększaj sprzedaż.
„To w tej chwili ostatnie wydarzenie w środkach masowego przekazu, które budzi pewność” – powiedział CBS MoneyWatch Kofi Amoo-Gottfried, dyrektor ds. marketingu firmy DoorDash, która ma reklamę podczas tegorocznego Super Bowl. „To jedyny raz, kiedy odszedłeś, gdzie możesz mieć 100 milionów ludzi i zwracać uwagę na to samo”.
Transmisja Super Bowl LVIII będzie transmitowana na żywo w niedzielę, 11 lutego o godzinie 18:30 czasu wschodniego, ze stadionu Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada, w stacjach CBS i Nickelodeon, a także w transmisji strumieniowej w Paramount+ (CBS i CBS News są własnością Paramount Global .) Oto jak oglądać Super Bowl.
Reklamy Super Bowl 2024: Zachowaj ostrożność
Z tego, co widać w reklamach opublikowanych przed meczem, tegoroczne zbiory unikają kontrowersji, być może ze względu na zeszłoroczny sprzeciw wobec Bud Light w związku z jego umową marketingową z transpłciową gwiazdą TikTok Dylanem Mulvaneyem oraz polityką roku wyborów prezydenckich.
„Pierwsze spoty reklamowe Super Bowl będą zawierały lekki humor” – powiedział profesor marketingu Northwestern University Tim Calkins. „To nie jest niespodzianka; bezpieczeństwo jest kluczem do reklam podczas Super Bowl, dlatego większość reklamodawców będzie trzymać się z daleka od kontrowersyjnych tematów”.
Oto niektóre reklamy i zwiastuny Super Bowl, które zostały już opublikowane przed meczem.
Anheuser-Busch
Producent piwa oddaje się nostalgii dzięki jednominutowej reklamie przedstawiającej słynne konie Clydesdale. W tym miejscu zamieć grozi zatrzymaniem dostawy Budweisera, dopóki zespół Clydesdales nie zostaje podłączony do staromodnego wozu załadowanego beczkami. Ratując sytuację, jadą zaśnieżoną drogą do miasta, w którym kończy się Budweiser w barze.
Konie wita w mieście labrador retriever, co jest kolejnym nostalgicznym nawiązaniem do poprzednich reklam Super Bowl, które przedstawiały zarówno kultowego Clydesdalesa, jak i laboratorium.
Zapalniczka BIC
W tej humorystycznej reklamie czegoś, co BIC nazywa „najczęściej pożyczaną zapalniczką”, w której Snoop Dogg, Martha Stewart i Willie Nelson przekomarzają się na temat zalet używania zapalniczki EZ Reach do oświetlania, no cóż, najróżniejszych rzeczy.
Rezerwacja.com
Witryna rezerwacji podróży przedstawia Tinę Fey, która wykorzystuje sobowtóry do wypróbowywania różnych wrażeń związanych z podróżami – wśród deblistów znajdują się jej była koleżanka z „30 Rock” Jane Krakowski oraz aktor Glenn Close.
BMW
W 60-sekundowej reklamie BMW elektrycznego samochodu BMW i5 aktor Christopher Walken przegląda swoją reklamę, a wszyscy, których spotyka – od aktorki Ashley Park z „Emily in Paris” po tegorocznego wykonawcę w przerwie meczu, Ushera – naśladują wyjątkowy głos legendarnego aktora i ruchy taneczne.
Hasło? „Jest tylko jeden Christopher Walken. I tylko jedna najlepsza maszyna napędowa”.
„W rzeczywistości każdy robi wrażenie Walkena. Ale jest tylko jeden oryginał” – zauważył w oświadczeniu Rich Silverstein, współprezes firmy Goodby Silverstein & Partners, która stworzyła reklamę BMW.
DrzwiDash
DoorDash dokonuje w tym roku niezwykłego występu w Super Bowl, a jego reklama wisi nad głową loteria oferując jednemu widzowi szansę na wygranie wszystkiego, co jest reklamowane podczas meczu o mistrzostwo. Tak, dotyczy to każdego samochodu, takiego jak wspomniane powyżej BMW, i każdego bezalkoholowego artykułu spożywczego, w tym majonezu i kubków z masłem orzechowym Reese’s.
Pałeczka do gry na bębnie
Ta klasyczna marka lodów zadebiutuje w Super Bowl humorystycznym spotem o cierpiącym pasażerze linii lotniczych, pytającym, czy na pokładzie samolotu jest lekarz. „Dr Umstick” odpowiada, że jest lekarzem, ale zamiast udzielać pomocy medycznej, pociesza innych pasażerów i załogę lotniczą rożkami lodowymi Drumstick.
W spocie występuje komik i aktor Eric André.
E*Handel
Dziecko E*Trade, które zadebiutowało w Super Bowl w 2008 roku, powraca po raz kolejny, aby zapewnić sobie kolejne miejsce w ważnej grze. Tym razem gadające dziecko ma drobnego przyjaciela, a malutka para mierzy się z dorosłymi zawodnikami w grze w pikle, rozmawiając o planowaniu finansowym zamiast o klapsach.
Etsy
Rynek rękodzieła reklamuje swój nowy „tryb prezentów”, usługę pomagającą kupującym w znajdowaniu prezentów dla innych. W reklamie Amerykanie zastanawiają się, co dać Francji w ramach podziękowania w zamian za Statuę Wolności.
Czekolada Lindta
W niedzielę marka czekolady Lindt wyemituje swoją pierwszą reklamę na Super Bowl, zawierającą spot zatytułowany „Life Is a Ball”. W 30-sekundowym spocie widać owiniętą w czerwoną folię czekoladową kulkę Lindt, która podskakuje wokół ludzi delektujących się czekoladą w rytm wesołej melodii piosenki „Round and Round” Perry’ego Como z 1957 roku.
NERDY
Marka cukierków debiutuje w Super Bowl spotem, w którym drażni aktorkę Addison Rae, która uczy tajemniczego ucznia kilku ruchów tanecznych w ramach ich wielkiego komercyjnego debiutu, po czym zauważa: „To było urocze!” nieco wątpliwym tonem.
Ta reklama oznacza także pierwszą reklamę Super Bowl, producenta NERDS, Ferrary.
Jogurt Oikos
W reklamie marki jogurtów słynny komik z lat 90. Martin Lawrence i gwiazda NFL Shannon Sharpe zastanawiają się, co zrobić z wózkiem golfowym, który wjechali do stawu na polu golfowym. Sharpe sugeruje lawetę, na co Lawrence – jedzący jogurt Oikos – drwi, pokazując swoją super siłę napędzaną jogurtem, gdy samodzielnie radzi sobie z sytuacją.
Oreo
Spot Oreo wyobraża sobie, jak ludzie na przestrzeni dziejów przekręcali Oreo, aby podjąć ważne decyzje – jeśli lukier będzie po prawej stronie ciasteczka, dokonają jednego wyboru, ale jeśli będzie po lewej stronie, dokonają innego. W spocie występuje gwiazda reality show Kris Jenner, która w połowie XXI wieku przekręca Oreo, aby zdecydować, czy ona i jej rodzina wystąpią w nowym reality show.
Najważniejszy+
Paramount+, spółka macierzysta CBS, wyemituje humorystyczny spot z aktorem „Star Trek” Patrickiem Stewartem i innymi postaciami z seriali Paramount podczas wspinania się po „górze rozrywki”. Szukaj gwiazd, w tym Drew Barrymore i gospodarza „Survivor” Jeffa Probsta, a także animowanych postaci, takich jak Świnka Peppa.
Telewizja Pluton
Reklama Super Bowl wspieranej reklamami usługi przesyłania strumieniowego przedstawia rolników uprawiających „ziemniaki kanapowe” – pola ludzi w kostiumach ziemniaków, którzy tak, siedzą na kanapach i oglądają programy transmitowane strumieniowo.
T Mobile
Aktor Jason Momoa mówi aktorom Zachowi Braffowi i Donaldowi Faisonowi z dziecięcej komedii telewizyjnej „Scrubs”, że jego impreza z oglądaniem została odwołana z powodu przerwy w kablówce. Zainspiruj się piosenką i tańcem inspirowanym „Flashdance” z Braffem i Faisonem, którzy chwalą zalety domowego Internetu T-Mobile. Momoa wykonuje kilka ruchów i pokazuje swoje fajki.
Uber Eats
Usługa dostawy jedzenia Ubera Uber Eats będzie wyświetlać gwiazdorską reklamę z udziałem Victorii i Davida Beckhamów. W komicznym zwiastunie spotu para wpływowych osób naśmiewa się z wirusowej sceny z filmu dokumentalnego Netflix „Beckham”, w którym legenda piłki nożnej woła swoją żonę, gdy ta próbuje opisać swoje uprzywilejowane życie, gdy dorastała w klasie robotniczej. W zwiastunie Ubera Victoria opisuje nadchodzącą reklamę jako pojawiającą się „podczas ważnego meczu baseballowego”, a jej mąż wtrąca się, aby ją „poprawić”. Hasło przewodnie: „Bez względu na to, o czym zapomnisz, pamiętaj o Uber Eats w niedzielę Super Bowl”.
Drugi zwiastun Uber Eats przedstawia nominowanego do nagrody Grammy muzyka Jasona „Jelly Roll” DeForda, który patrzy na siebie w lustrze i zapomina, że jego twarz jest pokryta tatuażami. „Są wszędzie i są okropni!” – woła piosenkarka z Nashville.
—Z doniesień Associated Press.