Podróże

Chcesz pojechać do Francji? Wyjątkowe nowe partnerstwo inspiruje francuską turystykę za pośrednictwem serwisu Netflix

  • 22 maja, 2024
  • 7 min read
Chcesz pojechać do Francji?  Wyjątkowe nowe partnerstwo inspiruje francuską turystykę za pośrednictwem serwisu Netflix


Kiedy byłam małą dziewczynką – marzyłam, marzyłam, marzyłam o wyjeździe do Paryża. Dorastałem w bardzo niezamożnej części Connecticut i nigdy nie myślałem, że tam dotrę. Częścią mojej inspiracji było obejrzenie filmu Śmieszna twarz z Audrey Hepburn i Fredem Astaire, uznany film z 1957 roku o pięknej modelce fotografowanej we Francji. Oo la la! To był sen. I nawet będąc w szóstej klasie, byłam bardzo blisko wyjazdu do Paryża – zdobyłam pierwszą nagrodę w konkursie mody krawieckiej Singer Sewing Company – ale niestety nie udało mi się dostać do zawodów krajowych. Skończyło się na przenośnym gramofonie – dopiero kilka lat później wraz z rodziną udaliśmy się na trzydniową wycieczkę do Paryża po wizycie u naszej rodziny w Polsce. (i dopiero gdy zostałam autorką luksusowych podróży, odwiedzałam wspaniałe miejsca, takie jak hotele Four Seasons George V i Shangri-La).

Cóż – wygląda na to, że podobnie jak ja, WIELE osób do odwiedzenia Francji zainspirowało się obejrzeniem filmu o Francji.

Teraz, na podstawie nowego badania, francuski dział marketingu o nazwie Atout France (Francuska Agencja Rozwoju Turystyki) nawiązał formalną współpracę z Netfliksem na cały rok 2024, aby właśnie to osiągnąć – inspirować turystykę do Francji. Na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Basis Netflix i Atout France podpisały list zobowiązujący do zwiększenia atrakcyjności Francji. Z tej okazji uruchomili kampanię reklamową „Zawsze można sobie wyobrazić więcej we Francji” a także wspaniały nowy cyfrowy przewodnik turystyczny, który pomoże widzom odkryć Francję za pośrednictwem filmów i seriali Netflix — o tym za chwilę — dzięki czemu będziesz mógł dosłownie podążać śladami Emily i Lupina i odkrywać ich ulubione francuskie miejsca – i mnóstwo ukrytych skarbów. Poradniki pozostaną tutaj stale dostępne.

Witryna będzie aktualizowana o nowe lokalizacje w miarę pojawiania się nowych filmów i seriali przedstawiających lokalizacje we Francji.

Netflix regularnie stawia Francję w centrum uwagi dzięki swoim francuskim i międzynarodowym produkcjom kręconym we Francji. Nowe badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Basis pokazuje, że emisja tych filmów i seriali zwiększa atrakcyjność kulturalną i turystyczną Francji. Któż nie odczuwał potrzeby podróżowania, oglądając film lub serial w zaciszu swojej sofy? Łubin, Balle Perdue, Tajemnica morderstwa, Transatlantycki, Cudowny, La Vie Scolaire… to nie tylko Emilii w Paryżu to sprawia, że ​​chcesz odkryć Francję. Z badania Basis przeprowadzonego wśród widzów amerykańskich, japońskich i niemieckich wynika, że ​​widzowie oglądający francuskie programy w serwisie Netflix 3 razy częściej wymieniają Francję jako swój cel podróży numer 1.

Tutaj także kilka elementów z badania wpływu kina i dramatu telewizyjnego na turystykę opublikowanego przez Krajową Radę Kinematografii we Francji w styczniu 2024 roku.

· Seriale zagraniczne lub seriale dla platform zagranicznych kręcone we Francji są prawdziwym hitem: 79% ankietowanych turystów stwierdziło, że widziało przynajmniej jedną z proponowanych list (w porównaniu z 39% w 2018 r.), przy czym najpopularniejszym jest Łubin I Emilii w Paryżu.

· Dla wszystkich ankietowanych turystów ta siła zachęty polega na zdolności fikcji, francuskiej lub zagranicznej, nakręconej we Francji, do przekazania bardzo pozytywnego obrazu Francji (91%) i zaprezentowania jej jako kraju interesującego do odwiedzenia (93%) .

· Oprócz zachęcania ludzi do odwiedzenia Francji, jeden na 10 turystów zdecydował się na przyjazd do Francji po obejrzeniu określonego filmu lub serialu. Najbardziej spontanicznie cytowane są prace Emilii w Paryżu I Łubin.

Oto pytanie za milion dolarów: Czy Netflix France w związku z nowym partnerstwem z Atout France tworzy obecnie nowe filmy i programy telewizyjne, które zwrócą uwagę na Francję, aby zachęcić do turystyki? Rzeczniczka Netflix France, Sara Durand, powiedziała mi to:To są kreatywne decyzje i nie będziemy narzucać scenarzystom, reżyserom i showrunnerom. Ale przy 20 francuskich produkcjach rocznie mamy projekty obejmujące lokalizacje w wielu regionach Francji, w tym na terytoriach zamorskich. Poza tym kręcimy głównie na naturalnych planach.”

Marie-Laure Daridan, Dyrektor ds. relacji instytucjonalnych w firmie Netflix France powiedział: „Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować Francję w ponad 190 krajach na całym świecie. Współpracując z Atout France, chcemy pomóc Ci odkryć lub ponownie odkryć Francję i jej skarby na ekranie”.

Co więcej, abonenci serwisu Netflix, którzy obejrzeli te filmy i seriale, będą na ogół bardziej skłonni do odkrywania kultury francuskiej, kontynuując ją na swój własny sposób:

•63% chce odwiedzić miejsca i pomniki kultury

•61% chce poznać specjały kulinarne

•58% chce poznać francuskie miasta przedstawione na ekranie

Docierając do odbiorców, którzy niekoniecznie mieliby dostęp do francuskich produkcji, Netflix umożliwia odkrywanie Francji w inny sposób.

Caroline Leboucher, dyrektor generalna Atout France, wyjaśnia: „Dzięki nowemu przewodnikowi turystycznemu i interaktywnej mapie odwiedzający odkryją francuskie strony i lokalizacje wyróżnione w filmach i serialach Netflix, w tym mniej znane miejsca wraz z kultowymi miejscami i celami podróży. „

Współpraca Netlifx i Atout France zaowocowała zupełnie nowym przewodnikiem – stroną internetową (netflix-en-france.fr), która zachęca obcokrajowców, a także Francuzów, do odkrywania Francji z nowej perspektywy poprzez wybór 70 lokalizacje. Oferuje 12 tras opartych na ulubionych serialach/filmach lub motywach. Istnieje również możliwość stworzenia własnego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb przewodnika. Wreszcie dostępna jest interaktywna mapa umożliwiająca odkrycie wszystkich wymienionych lokalizacji.

Celem nie jest kierowanie turystów do najpopularniejszych miejsc, ale raczej pomoc w odkrywaniu nowych miejsc, aby mogli odkryć Francję w całej jej różnorodności i pięknie. Ważna uwaga: skontaktowaliśmy się ze wszystkimi miejscami i wyraziliśmy zgodę na umieszczenie ich w przewodniku.

W dłuższej perspektywie przewodnik zostanie wzbogacony o lokacje filmowe z nadchodzących seriali/filmów.

Przewodniki obejmują Francję Gourmet, Francję Emily i Francję Sporting.

Jednym z moich ulubionych jest „Ukryty Paryż”, w którym można podążać śladami Assane’a Diopa – AKA Lupina, Złodzieja Dżentelmena. Możesz udać się tam, gdzie lubi chodzić słynny złodziej. Na przykład jednym z takich miejsc jest słynny, słynny, słynny pchli targ przy Porte de Clignancourt – wspaniałe miejsce, w którym udało mi się zdobyć wiele okazji. Wśród nich: spódnica haute couture za jedyne 20 dolarów, piękne dzieła sztuki, zabytkowe figurki z Limoges i być może jedna z moich ulubionych rzeczy: mała, zabytkowa kopia szezlong – dawny lektyk ciągnięty przez konie, używany do transportu członków rodziny królewskiej za panowania króla Francji Ludwika XIV, obity aksamitem i będący najbogatszym „pojazdem”.

A co jeśli po tym wszystkim nie uda Ci się dotrzeć na lotnisko odpowiednio szybko? Cóż, usiądź spokojnie. Na rynku pojawiły się nowe perfumy, które można przetłumaczyć jako „Travel to France” marki Fragrance Du Bois, produkowane w Paryżu i które mogą zapewnić Ci zmysłową podróż do Miasta Świateł.

Jedno pociągnięcie nosem i możesz po prostu spakować walizkę. Wyprawa do Paryża ucieleśnia esencję niepowtarzalnego francuskiego stylu, który przemyka po wybiegach i stronach kolorowych magazynów o modzie. Być może przypomni Ci o upojnych cukierniach, luksusowych butikach i domach mody przy tytułowej Rue Saint-Honoré. Zawiera nuty głowy rumu, kwiatu pomarańczy, nuty serca jaśminu i miodu oraz nuty bazy fuzji wanilii i dębu. Zapach kosztuje 385 dolarów Tutaj oraz w Neiman-Marcus.

Pamiętaj, aby spryskać go wodą podczas oglądania telewizji! C’est si bon!

Aby uzyskać więcej informacji na temat moich podróży Wanderlust i Wellness, proszę Obserwuj mnie dalej. Instagram w @DebbiKickham.

Zapach Du BoisZapach Du Bois – nowa definicja zapachuNetflix we FrancjiPodróż do Francji – Netflix




Źródło

Warto przeczytać!  10 najlepszych zimowych miejsc na każdy nastrój