Marketing

Cheesecake Factory planuje uruchomić program lojalnościowy, nagradzający doświadczonych miłośników jedzenia

  • 11 maja, 2023
  • 5 min read
Cheesecake Factory planuje uruchomić program lojalnościowy, nagradzający doświadczonych miłośników jedzenia


Nowy program Cheesecake Rewards ma zostać uruchomiony w całym kraju w czerwcu, oferując lojalnym klientom dostęp do oszczędzających czas rezerwacji i innych ekskluzywnych korzyści.

Podstawowe zasady pieczenia mówią, aby przeprowadzić badania, przeczytać przepis, sprawdzić składniki i dokonać dokładnych pomiarów. Według Davida Gordona, prezesa Cheesecake Factory, The Cheesecake Factory do tej pory stosuje ten sam proces w swoim podejściu do uruchomienia nowego programu lojalnościowego, który ma zostać uruchomiony w całym kraju w połowie roku. Współczesna włoska sieć codziennie przygotowuje od podstaw wszystkie 235 pozycji menu, a ponadto produkuje ponad 60 serników i innych wypieków deserowych.

„Celowo przyjęliśmy bardzo wyważone i przemyślane podejście do projektowania Cheesecake Rewards, aby upewnić się, że jest ono zgodne z naszą strategią marketingową, a jednocześnie dążymy do naszego pożądanego celu finansowego, jakim jest zwiększenie rentownego wzrostu sprzedaży” – powiedział Gordon inwestorom podczas rozmowy o wynikach za pierwszy kwartał. Firma prawdopodobnie zadebiutuje z nowym programem w całym kraju w czerwcu, powiedzieli kierownictwo.

Nagrody za sernik będą składać się z trzech elementów: Opublikowane oferty, takie jak dostęp do rezerwacji i bezpłatny kawałek sernika na urodziny członków; niepublikowane oferty składane przez cały rok w celu zwiększenia liczby odwiedzin; oraz „kluczowe momenty rynkowe” w okolicach Narodowego Dnia Sernika i innych promocji związanych ze świętami, takimi jak Halloween, powiedział Gordon. Głównym celem będzie zaskoczenie i zachwyt, a program nie będzie opierał się na punktach ani wydatkach.

Warto przeczytać!  ON SEMICONDUCTOR CORP Dyskusja i analiza kierownictwa dotycząca sytuacji finansowej i wyników działalności (formularz 10-K)

„Wiemy, że dostęp do rezerwacji jest ważnym elementem dla pracowników Cheesecake Factory. Historycznie byliśmy znani z długiego oczekiwania i uważamy, że jest to korzyść, która z pewnością przyczyni się do przejęć” – dodał.

Nadrzędny cel polegający na wykorzystaniu analiz danych i spostrzeżeń do zwiększania sprzedaży – z innym celem, aby upewnić się, że program nie ogranicza marż na poziomie restauracji. Program pilotażowy programu nagród, który został uruchomiony w czerwcu ubiegłego roku w Houston, a następnie drugi program pilotażowy w Chicago w listopadzie ubiegłego roku. „Dokonaliśmy solidnej realizacji operacyjnej, w wyniku czego osiągnęliśmy nasze cele pilotażowe, a nasze przejęcia i wskaźniki aktywności członków przekroczyły nasze oczekiwania” — zauważył Gordon.

„I miejmy nadzieję, że zbierzemy wystarczająco dużo danych, aby móc kierować reklamy do gości w różnych przedziałach czasowych. Więc jeśli przychodzisz tylko na lunch, możemy z tobą porozmawiać i upewnić się, że zaoferujemy ci coś i jedną z tych okazji handlowych przy kolacji” – dodał. „Cieszymy się więc, że możemy zacząć w czerwcu i wykorzystywać te dane w sposób, w jaki nie byliśmy w stanie wcześniej, ponieważ nigdy nie mieliśmy tradycyjnego programu CRM”.

Warto przeczytać!  Wygląd rynku terminali w Reading

Sprzedaż w tym samym sklepie w Calabasas Hills w Kalifornii, firma z siedzibą w Kalifornii wzrosła o 5,7 procent w pierwszym kwartale rok do roku, pomimo rekordowych opadów deszczu wpływających na sprzedaż w Kalifornii, jej największym rynku — demonstrując siłę i odporność szerszego portfolio The Cheesecake Factory, David Overton , CEO Cheesecake Factory, powiedział inwestorom. Przychody w pierwszym kwartale osiągnęły 866,1 mln USD, co oznacza wzrost o 9,1 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Tymczasem sprzedaż w tych samych sklepach we Włoszech północnych wzrosła o 9 procent rok do roku i o 30 procent w porównaniu z 2019 rokiem.

„Osiągnęliśmy dodatni, porównywalny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale we wszystkich naszych konceptach. Szeroka i rosnąca atrakcyjność naszej zróżnicowanej koncepcji potwierdza nasze przekonanie, że jesteśmy wyjątkowo dobrze przygotowani do czerpania korzyści z ciągłego korzystnego popytu konsumentów na eksperymentalne posiłki” – powiedział Overton.

The Cheesecake Factory ma 33 restauracje w 13 stanach i Waszyngtonie i planuje otworzyć od pięciu do sześciu sklepów w 2023 roku w kraju. Ze średnim czekiem oscylującym między 30 a 40 USD i 25-procentową mieszanką alkoholu, The Cheesecake Factory ma dobrą pozycję, by zająć większy kawałek tortu w segmencie casual dining, a kierownictwo podkreśliło z czasem białą przestrzeń dla 200 sklepów krajowych.

Warto przeczytać!  Progresywne platformy handlu detalicznego torują drogę

W pierwszym kwartale firma otworzyła dwie nowe restauracje — Doughbird w Nashville w stanie Tennessee i Flower Child w Tucson w Arizonie.

I chociaż wyzwania związane z łańcuchem dostaw nadal powodują opóźnienia w otwieraniu w całej branży, firma spodziewa się otwarcia do 22 nowych restauracji w roku podatkowym 2023, w tym od pięciu do sześciu krajowych lokali Cheesecake Factory i dwóch lub trzech sklepów międzynarodowych, od pięciu do sześciu w północnych Włoszech. sklepy i 10 lokali Fox Restaurant Concepts, w tym trzy lub cztery lokalizacje Flower Child.

Powiązany:

Fabryka serników przyćmiewa 3 miliardy dolarów, planuje kolejne podwyżki cen

„Szerokość menu” zapewni sukces w The Cheesecake Factory


Źródło