Technologia

Cheil India motywuje uczniów do „pokazania im, jak to się robi” w ramach kampanii firmy Samsung „Powrót do kampusu” – Informacje o kampanii w Azji

  • 24 czerwca, 2024
  • 3 min read
Cheil India motywuje uczniów do „pokazania im, jak to się robi” w ramach kampanii firmy Samsung „Powrót do kampusu” – Informacje o kampanii w Azji


| | Bez komentarza

Cheil India uruchomiło nową kampanię związaną z ofertą „Powrót do kampusu” firmy Samsung, której celem jest zainspirowanie studentów przygotowujących się do powrotu do kampusu po wakacjach. Kampania zatytułowana „Pokaż im, jak to się robi” podkreśla wszechstronność ekosystemu urządzeń Samsung Galaxy, który pobudza ambicje i kreatywność młodszego pokolenia. Dzięki ekskluzywnym ofertom dla studentów i zniżkom na produkty Galaxy firma Samsung zachęca studentów do dostępu do najnowszych technologii, które pomogą im realizować marzenia.

Sercem tej kampanii jest film firmowy przedstawiający podróż trójki studentów – podcastera, DJ-a i projektanta. Dzięki nieograniczonym możliwościom ekosystemu Samsung Galaxy uczniowie ci pokonują przeszkody i uwalniają swoją kreatywność, aby podążać za swoją pasją. Unikając wszelkich wątpliwości i presji społecznych, początkujący artyści wykorzystują funkcje sztucznej inteligencji firmy Samsung do podsycania ognia, stając się przykładami odporności i sukcesu.

„Dzisiejsza młodzież ma nieugaszone pragnienie uczenia się więcej, robienia więcej i bycia kimś więcej. Aby realizować swoją pasję, ci przebojowcy potrzebują technologii, która pomoże im uwolnić kreatywność, zwiększyć produktywność i w pełni wyrazić siebie. Dzięki nowej kampanii firmy Samsung „Powrót do kampusu” demokratyzujemy możliwości połączonego ekosystemu Samsung Galaxy z myślą o studentach w całych Indiach. Gdy nowe pokolenie ambitnych studentów pracuje nad realizacją swoich marzeń, Samsung wyposaża ich w narzędzia umożliwiające przekraczanie granic i pokazywanie światu, jak to się robi” – powiedziała Aditya Babbar, wiceprezes MX Business w Samsung India.

Wyposażony w takie funkcje, jak między innymi Sterowanie wieloma urządzeniami, Szybkie udostępnianie, Asystent notatek i Connected Camera, ekosystem Samsung Galaxy wspiera kreatywne i produktywne eksploracje.

Vikash Chemjong, CCO w Cheil India, powiedział: „Dziś przedstawiciele pokolenia Z i pokolenia alfa na całym świecie prezentują swój talent. Dlatego, gdy świat wątpi w ich determinację, oni wychodzą i „pokażą im, jak to się robi”. Pokazując twórczy potencjał ekosystemu Galaxy w naszych filmach, chcemy przekazać uczniom, w jaki sposób uczniowie mogą zwiększyć swoją produktywność i odkrywać, aby zostawić po sobie ślad”.

„Ekscytujące filmy kampanii próbują pokazać, jak młodzi studenci gorliwie realizują obecnie swoją pasję. Pokazując podróż trójki uczniów o różnym pochodzeniu i zainteresowaniach, pokazujemy wpływ, jaki wywiera połączony ekosystem urządzeń Galaxy firmy Samsung. Skupiamy się na inspirowaniu uczniów, aby odważyli się uwierzyć w swoją pasję i „pokazali im, jak to się robi” – powiedział Sanjeev Jasani, dyrektor operacyjny Cheil SWA.

Kredyt
Agencja: Cheil India
Dyrektor operacyjny: Sanjeev Jasani
Dyrektor kreatywny: Vikash Chemjong
Dyrektor kampanii: Kapshin Cho
Dyrektor krajowy, Cheil India – Firma Samsung: Mandeep Sharma
Dyrektor ds. strategii: Sourav Ray
Firma zajmująca się komputerami HOD: Saksham Kohli
Dyrektorzy kreatywni grupy: Manoj Pandey, Sachin Ambekar
Zespół kreatywny: Prabhjeet Singh Oberoi, Puneet Gupta i Deepak Kumar
Zespół zarządzający kontem: Kovid Ummat, Sonali Gupta, Mansi Ahuja
Zespół ds. strategii: Arnab Datta Chaudhuri i Sobhanjan Mallick
Producent filmów: Revati Ahuja


Źródło

Warto przeczytać!  Najlepsze wzmacniacze audio AI (2023)