Rozrywka

Chick-fil-A planuje uruchomić usługę streamingową z oryginalnymi programami

  • 21 sierpnia, 2024
  • 3 min read
Chick-fil-A planuje uruchomić usługę streamingową z oryginalnymi programami


Posiłek Chick-fil-A prezentowany w restauracji Chick-fil-A 1 czerwca 2023 r. w Novato w Kalifornii.
Powiększać / Czy chcesz do tego subskrypcję streamingu?

Uważaj, Peacock. Podobno jest nowa usługa przesyłania strumieniowego wideo o tematyce ptaków.

Sieć fast-foodów Chick-fil-A planuje uruchomić usługę przesyłania strumieniowego wideo, poinformował Deadline dzisiaj, powołując się na anonimowe źródła. Oczekuje się, że usługa przesyłania strumieniowego skupi się na treściach „przyjaznych rodzinie” i będzie zawierać oryginalne programy telewizyjne, podała publikacja.

Sieć Chick-fil-A odmówiła komentarza w sprawie doniesień serwisu Deadline.

Deadline informuje, że Chick-fil-A prowadzi rozmowy w sprawie licencjonowania i nabywania treści, ale współpracuje również z wieloma „dużymi firmami produkcyjnymi, w tym niektórymi studiami”, aby tworzyć programy rodzinne. Podobno zrekrutowano również producenta programów telewizyjnych Briana Gibsona, aby kierował programowaniem.

Chick-fil-A jest podobno szczególnie zainteresowana programami bez scenariusza. Sieć restauracji drobiarskich ma budżet „w granicach 400 000 dolarów za pół godziny” na treści bez scenariusza, powiedział Deadline. Chick-fil-A już stara się o licencję na nienazwany „teleturniej przyjazny rodzinie” od firmy produkcyjnej, która produkuje Ścianateleturniej prowadzony przez Chrisa Hardwicka, emitowany na kanale NBC, według Deadline.

Warto przeczytać!  Kim Kardashian broniła się po tym, jak jej naturalne włosy zostały przeciągnięte

Chick-fil-A podobno zamówiło 10 odcinków nienazwanego programu od Sugar23. Firma produkcyjna ma doświadczenie w produkcji programów dla serwisów streamingowych, takich jak Netflix (przykłady obejmują Maniak I OA) i Apple TV+ (Dickinson).

Firma fast-food wkraczająca na rynek streamingu wideo to niezwykłe wydarzenie. Firmy dostarczające jedzenie, takie jak Grubhub i DoorDash, oferują pakiety streamingu w połączeniu z własnymi usługami. Jednak firma znana z smażonego kurczaka, która chce wprowadzić na rynek oryginalny hit we własnej usłudze streamingu, jest nowa w branży streamingu.

Oczywiście, nie jest to pierwszy raz, kiedy znana, nierozrywkowa firma próbuje wyprodukować oryginalne programy. Jak zauważył Deadline, Airbnb wyprodukował Gejowski chór głębokiego południa dokument, który był emitowany na MTV. Firmy takie jak Lyft i Chick-fil-A również wcześniej produkowały własne seriale internetowe. Ale to nowe przedsięwzięcie miałoby zapoczątkować zupełnie nowy rodzaj biznesu dla lokalu z kurczakiem.

Usługa streamingowa Chick-fil-A mogłaby dać firmie nowe możliwości lokowania produktu. Chick-fil-A już używa ubrań, akcesoriów i gier do promowania restauracji. Ale żeby ludzie mogli faktycznie przełknąć kolejną usługę streamingową, Chick-fil-A musiałaby oferować znacznie więcej niż niedopracowane programy z ludźmi jedzącymi kanapki z kurczakiem w tle.

Warto przeczytać!  Wnuczka Nelsona Mandeli oskarża Harry'ego i Meghan o „kradzież jego słów, by„ zarobić miliony ”

Rzekome próby strumieniowania Chick-fil-A pojawiają się, gdy szersza branża staje w obliczu punktu wrzenia. Napływ opcji, podwyżki cen i zmieniające się warunki korzystania sprawiły, że wielu klientów przemyślało swoje subskrypcje i często je anulowało. Ostatecznie zdolność Chick-fil-A do wyróżnienia się w tych burzliwych czasach jest wątpliwa, zwłaszcza gdy istnieją już usługi strumieniowe oferujące treści przyjazne rodzinie (takie jak Disney+). Zabójcza ekskluzywna usługa strumieniowania Chick-fil-A i niskie (lub bezpłatne) ceny mogą wzbudzić Niektóre zainteresowania. Ale nie spodziewamy się, że miliony abonentów Netflixa uciekną z gniazda dla Chick-fil-A-Plus (lub jakkolwiek nazywa się ta usługa streamingowa).


Źródło