Rozrywka

Chłopak Taylor Swift, gwiazda NFL, ma teraz pięciu agentów i przegląda scenariusze filmowe w nadziei, że zostanie aktorem, a romans doładowuje jego ambicje

  • 3 stycznia, 2024
  • 7 min read
Chłopak Taylor Swift, gwiazda NFL, ma teraz pięciu agentów i przegląda scenariusze filmowe w nadziei, że zostanie aktorem, a romans doładowuje jego ambicje


Autor: Martha Williams dla Dailymail.Com

05:24 03 stycznia 2024 r., aktualizacja 12:23 03 stycznia 2024 r.

  • Travis Kelce i jego menedżerowie pracują nad tym, aby uczynić go tak sławnym jak The Rock
  • Do braci Eanes dołącza ogromny zespół, który przyczynił się do sławy Kelce
  • Nowo odkrytą popularność gracza może częściowo zawdzięczać dziewczynie Taylor Swift



Kalkulacje Travis Kelce chce być tak sławny jak Dwayne „The Rock” Johnson i zatrudnił pięciu agentów, aby przyspieszyć swoją karierę i zostać gwiazdą filmową – ujawniają jego menadżerowie.

Gwiazda Kansas City Chiefs oraz bracia bliźniacy André i Aaron Eanes połączyli siły, gdy Travis był jeszcze studentem na Uniwersytecie Cincinnati.

Podczas podróży do Los Angeles w 2022 roku trio przejechało obok ogromnego billboardu przedstawiającego Dwayne’a „The Rocka” Johnsona, a Kelce powiedział: „Człowieku, nie sądzę, że kiedykolwiek będę tak sławny jak The Rock” – ujawnili jego menedżerowie.

Bliźniacy spojrzeli na siebie i powiedzieli: „Tak, możesz”. Plan Kelce’a zadziałał, a rok 2023 był rokiem godnym pozazdroszczenia, po tym jak stał się znany jako „pan Taylor Swift”.

34-letni bracia Eanes taktycznie opracowali biznesplan mający na celu umieszczenie Kelce na mapie zarówno na boisku, jak i poza nim.

Travis Kelce na zdjęciu podczas meczu Kansas City Chiefs
Taylor Swift wspiera swojego chłopaka Travisa Kelce’a na jego meczu piłkarskim
Menedżerowie Kelce, André (po lewej) i Aaron (po prawej) Eanes, taktycznie opracowali biznesplan, który ma umieścić Kelce na mapie zarówno na boisku, jak i poza nim.
Chociaż randkowanie z największą gwiazdą popu na świecie, Taylor Swift, niekoniecznie było częścią planu, z pewnością pomogło. Od czasu randkowania ze Swiftem – Kelce zetknęła się z zupełnie nową grupą demograficzną
Kelce i Swift świętują Sylwestra z Patrickiem i Brittany Mahomesami

Piłkarz wystąpił w siedmiu ogólnokrajowych reklamach telewizyjnych, był gospodarzem SNL, wraz ze swoją drużyną uruchomił linię ubrań i jest współgospodarzem podcastu ze swoim bratem – zawodnikiem Eagles Jasonem Kelce.

Warto przeczytać!  Angelina Jolie, córka Brada Pitta, Vivienne, usuwa „Pitta” z afiszy

Chociaż randkowanie z największą gwiazdą popu na świecie, Taylor Swift, niekoniecznie było częścią planu, z pewnością pomogło.

Od czasu randkowania ze Swiftem – Kelce zetknęła się z zupełnie nową grupą demograficzną.

Chociaż jego grono fanów było wcześniej ograniczone głównie do mężczyzn, zwykle kibiców piłki nożnej, jego nowa dziewczyna-gwiazda pomogła mu dotrzeć do znacznie większej liczby kobiet w różnych grupach wiekowych na całym świecie.

Jak ujawnił „The New York Times”, jego zespół powiększył się o kreatywnego stratega, koordynatora działań społecznych, publicystę z Los Angeles, osobistego szefa kuchni i trenera.

Co więcej – Kelce ma także czterech agentów, którzy mogą skupić się po prostu na swojej karierze piłkarskiej – a na ich czele stoi Mike Simon z VMG Sports.

34-letni sportowiec został niedawno klientem Agencji Artystów Kreatywnych, ponieważ marzy o rozszerzeniu swojej kariery o świat aktorski.

Za kulisami całego planu czuwają bracia Eanes. To oni decydują.

„Ludzie mówią mi: «Człowieku, to był szalony rok» – powiedział Aaron Eanes. „Kiedy mówię: «Właściwie to nie jest takie szalone», ludzie dziwnie na mnie patrzą. Dzieje się tak dlatego, że jest to łatwe, gdy ma się plan. Realizujemy ten plan.

Kelce wraz ze swoim gigantycznym zespołem zarządzającym ma czas pomiędzy końcem Super Bowl w lutym a okresem deszczowego obozu w lipcu.

Warto przeczytać!  Sprawa Jonathana Majorsa skierowana do sądu, sędzia odrzuca wniosek o oddalenie – The Hollywood Reporter

W tym okresie zespół Kelce’a koncentruje się na rozwoju jego marki osobistej po zakończeniu kariery piłkarskiej.

Kelce po raz pierwszy poczuł smak statusu gwiazdy głównego nurtu, kiedy dostał rolę w wydaniu magazynu Complex z 2015 roku.

Podczas podróży do Los Angeles w 2022 roku trio przejechało obok ogromnego billboardu przedstawiającego Dwayne’a „The Rocka”. Johnson i Kelce powiedzieli: „Człowieku, nie sądzę, że kiedykolwiek będę tak sławny jak The Rock”.
Jego zespół wykroczył poza bliźniaków Eanes i obejmuje kreatywnego stratega, koordynatora działań społecznych, publicystę z Los Angeles, osobistego szefa kuchni i trenera
Piłkarz wystąpił w siedmiu ogólnokrajowych reklamach telewizyjnych, był gospodarzem SNL, wraz ze swoją drużyną uruchomił linię ubrań i jest współgospodarzem podcastu ze swoim bratem – zawodnikiem Eagles Jasonem Kelce
4 marca 2023 roku wyemitowano odcinek programu Saturday Night Live z udziałem Kelce, a sportowiec był tak przejęty emocjami związanymi z realizacją swoich marzeń, że zakrztusił się podczas monologu

26-latka stała na stole bilardowym ubrana w bordowy welurowy kombinezon Versace i okulary przeciwsłoneczne Gucci.

Według Aarona Eanesa jego wielki debiut zapewnił mu ofertę w reality show randkowym od E!.

Bracia zgodzili się na program Catching Kelce, w którym gwiazda futbolu przez osiem odcinków znalazła „prawdziwą miłość”.

Kelce zerwała ze zwyciężczynią Mayą Benberry w styczniu 2017 roku, kilka miesięcy po zakończeniu programu.

Zawodnik Kansas City Chiefs postawił sobie za cel wyższe cele i powiedział swoim menedżerom, że chce zdobyć miejsce w SNL.

4 marca 2023 r. wyemitowano odcinek programu Saturday Night Live z udziałem Kelce, a sportowiec był tak przejęty emocjami związanymi z realizacją swoich marzeń, że zakrztusił się podczas swojego monologu.

W wywiadzie dla „The New York Times” bliźniacy Eanes powiedzieli, że obawiają się, że świat może odrętwieć na widok Kelce’a, jeśli będzie o nim za dużo w mediach.

Powiedział, że Nowy Rok przyniesie mniej umów skupiających się na „jakości ponad ilość” i „przede wszystkim autentyczności”.

Zawodnik Kansas City Chiefs postawił sobie za cel wyższe cele i powiedział swoim menadżerom, że chce zdobyć miejsce w SNL
Za kulisami całego planu czuwają bracia Eanes. To oni decydują

W październiku Kelce zgłosił pięć znaków towarowych zawierających frazy, w tym własne imię i nazwisko.

Oprócz swojego nazwiska zawodnik NFL podobno chce również zarejestrować swój znak towarowy na Instagramie „Killlatrav”, swoje charakterystyczne hasło „Alright Nah”, nawiązanie do numeru na koszulce „Flight 87” i „Kelce’s Krunch”.

Warto przeczytać!  Satyra Amazona ma coraz większe bóle

W zgłoszeniach twierdzono, że Kelce będzie używać znaków towarowych do różnych celów, w tym do przypinek, plakatów, figurek, ubrań, a nawet płatków śniadaniowych.

W zgłoszeniu „Killatrav” wskazano, że jego przeznaczeniem jest biżuteria, w tym przypinki do etykiet.

Kelce wprowadził na rynek swoją limitowaną edycję płatków śniadaniowych „Kelce Krunch” w zeszłym roku po podpisaniu wieloletniej umowy z siecią sklepów spożywczych Hy-Vee w 2021 r., z której część dochodów zostanie przekazana jego fundacji.

Znak towarowy „Flight 87” jest ukłonem w stronę numeru na koszulce Kelce’a, który pojawia się także w innych przedsięwzięciach Kelce’a, w tym w jego fundacji „87 & Running”. W zgłoszeniu wskazano również, że jego przeznaczeniem jest biżuteria.

Kelce, obecnie cieszący się złą sławą, po raz pierwszy próbował zwrócić na siebie uwagę Swifta, kiedy w lipcu wziął udział w jej występie w ramach trasy Eras Tour na stadionie Arrowhead, a latem w swoim podcaście New Heights ujawnił, że zrobił bransoletkę przyjaźni ze swoim numerem, aby podarować ją ikonie popu. .

Nie udało mu się spotkać Swift za kulisami jej wyprzedanej trasy koncertowej, ale jego „metalowe” wybryki w podcastach w końcu przykuły jej uwagę, a piosenkarka ujawniła, że ​​natychmiast zaczęli się spotykać.


Źródło