Marketing

Choice Hotels korzysta z kreatywnych agencji cyfrowych, aby wprowadzić marketing na „nowy poziom”

  • 14 sierpnia, 2024
  • 4 min read
Choice Hotels korzysta z kreatywnych agencji cyfrowych, aby wprowadzić marketing na „nowy poziom”


Ten dźwięk jest generowany automatycznie. Daj nam znać, jeśli masz opinię.

Firma Choice Hotels International wybrała 72andSunny New York jako swoją nową agencję kreatywną oraz londyńską agencję Dentsu X jako swoją nową agencję mediów cyfrowych w celu przenieść swój marketing konsumencki na „wyższy poziom”, poinformowała we wtorek spółka hotelarska.

Globalna firma Dentsu X opracuje i wdroży strategię medialną dla Choice na pozostałą część 2024 r., wykorzystując potencjał firmy hotelarskiej największa dotychczasowa kampania marketingowa „A Stay for Any You” który wystartował w styczniu. W międzyczasie 72andSunny rozpocznie badania i rozwój kampanii marketingowej Choice na rok 2025.

Agencja wybiera, aby Choice mogła dostosować się do „ciągle zmieniającego się krajobrazu konsumenckiego”, jak twierdzi Noha Abdalla, dyrektor ds. marketingu Choice. Abdalla podzielił się z Hotel Dive spostrzeżeniami na temat strategii marketingowej hoteli Choice na resztę roku i do 2025 r. — i tym, jak firma planuje ulepszyć swój program lojalnościowy.

Nowe partnerstwa agencji

Dentsu X i 72andSunny będą współpracować z wewnętrznym zespołem marketingowym Choice i długoletnią agencją Havas Media, aby zapewnić „świeże spojrzenie na [Choice’s] „strategii reklamowej i cyfrowej” – powiedział Abdalla w oświadczeniu.

Warto przeczytać!  Koleje krajowe wzywają klientów do odnalezienia radości z połączenia poprzez „bycie tam”

Dentsu X skupi się na strategii medialnej Choice przez resztę roku, planując dalszą ekspansję na tradycyjne reklamy telewizyjne i internetowe, media społecznościowe, podcasty i inne kanały medialne. Agencja będzie rozwijać kampanię firmy „A Stay for Any You”, wykorzystując dane klientów uzyskane przez Choice.

Abdalla powiedziała Hotel Dive, że Choice odnotowało wzrost świadomości i uwagi dla marek wyróżnionych w kampanii od czasu jej uruchomienia. Firma hotelarska odkryła również, że gwiazda kampanii, Keegan-Michael Key, ma „bardzo wysokie wyniki sympatii”, dodała.

Wiele rozmów, jakie Choice prowadzi z Dentsu X na temat przyszłej strategii, koncentruje się wokół „optymalizacji miksu kanałów i upewnienia się, że nadal testujemy i uczymy się, które kanały najlepiej sprawdzają się w przypadku docelowych person” — powiedział Abdalla.

Grupy docelowe i preferowane kanały

Abdalla zauważył, że Choice jest skierowane przede wszystkim do gości z wyższych i średnich segmentów oraz gości zatrzymujących się na dłużej.

W pierwszej połowie 2024 r. Choice rozszerzyła swoją ofertę pobytów przedłużonych i dokonał skoordynowanego ruchu w segmencie luksusowym ekspansja marki I zwiększone skupienie na marketingu. A wśród grupy docelowej znalazło się wiele różnych kanałów medialnych.

Warto przeczytać!  Trendy na rynku benzyny lotniczej Perspektywy, rosnące możliwości i trendy wzrostu 2032 – wykładnik Reedley

„Wciąż widzimy świetne wyniki w kanałach społecznościowych” — dodał Abdalla. „Instagram radzi sobie u nas całkiem nieźle, podobnie jak TikTok i Facebook. A po stronie B2B bardziej skupiamy się na platformach takich jak LinkedIn”.

Przez resztę roku Choice będzie się skupiać na kanałach mediów społecznościowych, a także na telewizji podłączonej do sieci, powiedział Abdalla. Havas będzie nadal kierować planowaniem mediów i zakupami dla telewizji, podczas gdy Dentsu X zajmie się zakupem mediów cyfrowych Choice.

Na początku 2025 r. firma uruchomi nową kampanię marketingową — Abdalla nie chciał się podzielić szczegółami. Choice współpracuje z 72andSunny przygotowuje kampanię, której celem będzie wyróżnienie 22 marek Choice i zachęcenie klientów do powrotu.

Gra lojalnościowa

Abdalla powiedział, że w przyszłym roku Choice będzie „dzielić się ewolucją i ponownym uruchomieniem naszego programu Choice Privileges”.

Abdalla dodał, że ulepszony program lojalnościowy to coś, z czego Choice jest „naprawdę podekscytowane, ponieważ dodajemy do programu więcej elementów doświadczalnych i staramy się nawiązać silniejszą więź emocjonalną z konsumentami, aby nadal wracali”. Zaznaczył, że zwiększanie lojalności jest kluczowym celem strategii marketingowej Choice.

Warto przeczytać!  Wykorzystanie modeli AI do lepszego marketingu e-mailowego

Od lutego Wybór pozostawał w tyle za kilkoma konkurentami pod względem lojalności członków. Publiczna oferta Choice na przejęcie konkurencyjnej Wyndham Hotels & Resorts — złożona w październiku 2023 r. i zakończona w marcu — była posunięciem mającym na celu zwiększenie jej możliwości lojalnościowych, spekulowali eksperci hotelowi.

Raul Ramirez, dyrektor ds. segmentu Choice i operacji międzynarodowych, powiedział wcześniej w wywiadzie dla Hotel Dive, że lojalność pomaga w realizacji globalnej i korporacyjnej strategii Choice.


Źródło