Rozrywka

Christina Applegate wzywa Candice Owens do komentarzy do reklamy bielizny – termin

  • 23 marca, 2023
  • 5 min read
Christina Applegate wzywa Candice Owens do komentarzy do reklamy bielizny – termin


Zeszłej nocy Christina Applegate wyraziła na Twitterze swoje przerażenie komentarzami wygłoszonymi we wtorek przez konserwatywną komentatorkę Candice Owens na jej temat. Codzienny dzwoniący program, w którym Owens zakwestionował promocję Adaptive Scoop Bralette firmy Skims, w której występuje kobieta na wózku inwalidzkim.

Applegate, która ogłosiła w 2021 roku, że ma stwardnienie rozsiane, publicznie opowiedziała o swoich zmaganiach z tą chorobą. Stwardnienie rozsiane może powodować utratę wzroku, ból, zmęczenie i zaburzenia koordynacji, a Applegate pojawiała się na imprezach, używając laski, gdy chodziła po czerwonym dywanie.

„Tak, spóźniony tweet”, napisała wczoraj wieczorem aktorka. „Ale obudziłem się i zobaczyłem najbardziej przerażającą rzecz. Ta osoba z Candace komentuje firmy, które widzą, że potrzebujemy pomocy. To jest kurwa obrzydliwe. Dziękuję skims i Tommy and Guide beauty oraz @neowalksticks za spotkanie. Dla ciebie #powinieneświedziećlepiej”

Komentarze, do których odniosła się aktorka, obejmowały następujące słowa, które Owens wypowiedział we wtorek w swoim programie nad wizerunkiem modelki na wózku inwalidzkim w Skims:

Naprawdę nie rozumiem, jak daleko posuniemy się z tą inkluzywnością. naprawdę nie rozumiem. Nie wiem. Jeśli się mylę, ponownie, poucz mnie dzisiaj. Po prostu chcę być wykształcony w komentarzach. Dlaczego oni to zrobili? Nie wiem, nie wiem po co to robić. Po prostu zaczynam mieć dość tej all-inclusive. Wydaje się to śmieszne.

Warto przeczytać!  Producenci Rebel Wilson krytykują ją w zmienionym pozwie o zniesławienie

Słuchaj, zakładam, że osoby na wózkach inwalidzkich też muszą kupować staniki, muszą też kupować bieliznę… Nie wiedziałam, że musimy to widzieć na twarzy. Nie wiedziałem, że teraz będziemy musieli czekać na kampanie, w których kobiety na wózkach inwalidzkich będą teraz nosić staniki i bieliznę, ponieważ jako społeczeństwo nie możemy dotrzeć do sedna naszej śmieszności.

Applegate podążyła za swoim pierwszym tweetem, podając osobisty przykład, dlaczego takie reklamy – i promowana przez nie odzież – są bardzo potrzebne.

„Próbuję zasnąć, ale moja wściekłość nie pozwala mi zasnąć” – napisała zdobywczyni nagrody Emmy. „Candace Owens, czy wiesz, kiedy widziałaś moje zdjęcia, jak cholernie trudno było się ubrać? Drużyna musi mi pomóc!!! Dlatego nie mogę się doczekać odzieży dla osób niepełnosprawnych dla mnie i mojej społeczności. Mam nadzieję, że się obudzisz”

Applegate uderzył w bardziej pojednawczy ton jednym ostatnim tweetem kilka minut później o 2:18 rano:

„Myślałem, że mój ostatni tweet wystarczy. Ale wtedy moje serce powiedziało coś innego. Bez wściekłości. Jeśli Fretka chce się ze mną skontaktować przez telefon, aby dowiedzieć się, jak być niepełnosprawnym. Nie przyjdę ze złością. Przyjdę z miłością. Bo ona musi to usłyszeć. Modlę się za nią dziś wieczorem. szczerze”

Dziś rano Owens odpowiedziała w komentarzach do tego ostatniego tweeta, że ​​jest „wielką fanką” Applegate i że „z zadowoleniem przyjęłaby dyskusję z tobą. DM są otwarte.”

Następnie próbowała wyjaśnić, że segment bielizny był częścią regularnego programu w jej programie i że „tak naprawdę nie wiedziała, że ​​ta konkretna reklama zawiera określoną technologię przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, co było uczciwym błędem”.

„Myślę, Christino, że to, co mogłeś przegapić, to fakt, że relacjonowanie absurdalnych inicjatyw DEI jest powtarzającym się rytmem mojego programu. Właściwie nie wiedzieliśmy, że ta konkretna reklama zawiera określoną technologię przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, co było uczciwym błędem”.

Konserwatywny ekspert powiedział dalej, że uważa promocję Skims za „kolejną bezsensowną inicjatywę DEI„ reprezentacja ma znaczenie ”, która, jak głęboko czuję, patronuje ludziom, których rzekomo reprezentuje… To nie o to chodziło i po prostu się pomyliliśmy”.

Owens zakończył słowami: „Tworzymy program 5 dni w tygodniu. Jest niemożliwością, abyśmy w którymś momencie nie popełnili uczciwego błędu. Jeśli poczułeś się osobiście dotknięty tym błędem, przepraszam. Po prostu nie wiedzieliśmy (w reklamie nie podano), że bielizna została stworzona dla osób niepełnosprawnych.”

Tweety poniżej.




Źródło