Circana przejmuje NCSolutions i firmę Nielsen zajmującą się modelowaniem miksu marketingowego
CHICAGO i NOWY JORK — 26 sierpnia 2024 r. — Circana™, wiodąca firma doradcza w zakresie złożoności zachowań konsumentów, ogłosiła dziś zawarcie ostatecznych umów na przejęcie NCSolutions (NCS), spółki joint venture utworzonej przez Nielsen i Catalina, która zajmuje się zwiększaniem skuteczności reklamy, a także działalności Nielsen Marketing Mix Modeling (MMM).
Dzięki tym dwóm przejęciom Circana rozszerzy swoje możliwości pomiaru mediów, a także zwiększy modelowanie miksu marketingowego i ujednolicone rozwiązania pomiarowe oraz zasięg. W rezultacie klienci wszystkich trzech organizacji uzyskają szerszy dostęp do targetowania odbiorców, pomiaru mediów, optymalizacji w trakcie lotu i rozwiązań w czystych pomieszczeniach. Ponadto ta kombinacja zwiększy wydajność i zaoferuje lepsze produkty i usługi, aby napędzać wzrost klientów poprzez bardziej ukierunkowaną i wpływową reklamę.
„Z radością witamy NCSolutions i Nielsen’s Marketing Mix Modeling business w Circana, aby rozszerzyć i udoskonalić nasze możliwości medialne dla naszych klientów” — powiedział Kirk Perry, prezes i dyrektor generalny Circana. „Obie firmy mają niesamowitą wiedzę specjalistyczną, rozwiązania i klientów, które w połączeniu z zasobami danych i technologii Circana będą napędzać wzrost klientów”.
„NCSolutions i Nielsen’s Marketing Mix Modeling to silne firmy, które zapewniają klientom spektakularną wartość” — powiedział Karthik Rao, dyrektor generalny Nielsen. „Ponieważ Nielsen koncentruje się na rozwijaniu swojej pozycji lidera w pomiarach odbiorców i danych o treściach, jesteśmy podekscytowani, że wspaniałe przywództwo i pełne pasji zespoły w NCS i MMM mogą nadal przyspieszać swój wzrost dzięki synergii w Circana”.
Obie firmy zostaną ostatecznie zintegrowane z zespołem medialnym Circana. Zespół medialny Circana współpracuje z reklamodawcami i ich agencjami w celu planowania, kierowania, aktywowania, mierzenia i optymalizacji wydatków na media. Jego portfolio rozwiązań medialnych opiera się na solidnej platformie technologii korporacyjnej, praktycznych zestawach danych o klientach, sprzedaży i przyczynach CPG i towarów ogólnego przeznaczenia oraz zaawansowanej analityce. Oczekuje się, że transakcje zostaną zamknięte w czwartym kwartale 2024 r., z zastrzeżeniem zatwierdzeń regulacyjnych i wypełnienia wszelkich wymaganych obowiązków informacyjnych i konsultacyjnych, w tym wszelkich procesów rad zakładowych.
O firmie Circana
Circana jest wiodącym doradcą w zakresie złożoności zachowań konsumentów. Dzięki doskonałej technologii, zaawansowanej analityce, danym międzybranżowym i głębokiej wiedzy specjalistycznej zapewniamy przejrzystość, która pomaga prawie 7000 wiodących marek i sprzedawców detalicznych na świecie podjąć działania i odblokować wzrost biznesu. Rozumiemy więcej na temat całego konsumenta, całego sklepu i całego portfela, dzięki czemu nasi klienci mogą wyjść poza dane, aby zastosować spostrzeżenia, rozpalić innowacje, sprostać zapotrzebowaniu konsumentów i wyprzedzić konkurencję. Dowiedz się więcej na stronie www.circana.com.
O NCS
NCSolutions (NCS) sprawia, że reklama działa lepiej. Dzięki naukowej rygorystyczności i najnowocześniejszej technologii NCS umożliwia ekosystemowi CPG tworzenie i dostarczanie skuteczniejszej reklamy. Dzięki sprawdzonemu podejściu NCS marki osiągają ciągłą optymalizację wszędzie tam, gdzie pojawiają się reklamy, poprzez ukierunkowanie odbiorców na podstawie zakupów i rozwiązania pomiaru sprzedaży.
O Catalinie
Catalina jest liderem w dziedzinie inteligencji kupujących i precyzyjnie ukierunkowanych mediów w sklepach, telewizji i mediach cyfrowych, które personalizują podróż kupującego. Dzięki niezrównanej bazie danych kupujących w czasie rzeczywistym i zoptymalizowanej pod kątem sztucznej inteligencji nauce o danych, Catalina pomaga sprzedawcom detalicznym, markom CPG i agencjom optymalizować każdy etap planowania, realizacji i pomiaru mediów, aby dostarczać ponad 6 miliardów dolarów wartości dla konsumentów rocznie. Prowadząc działalność w Stanach Zjednoczonych, Kostaryce i Europie, Catalina nie ma wyższego priorytetu niż zapewnienie prywatności i bezpieczeństwa danych powierzonych firmie oraz utrzymanie zaufania konsumentów.
O Nielsen Marketing Mix Modeling
Nielsen Marketing Mix Modeling (MMM) umożliwia klientom ocenę wpływu ich inwestycji, zrozumienie, co działa, i odpowiednią optymalizację budżetów marketingowych. Zapewnia kluczowe informacje o ROI w marketingu, wykorzystując wiodące w branży modele wydajności dla zasięgu danych i szczegółowości, aby pomóc naszym klientom podejmować bieżące i przyszłe decyzje marketingowe z pewnością siebie.
O firmie Nielsen
Nielsen jest światowym liderem w dziedzinie pomiaru odbiorców, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań we wszystkich kanałach i na wszystkich platformach, zapewniamy naszym klientom niezależne i praktyczne informacje, dzięki którym mogą łączyć się i angażować w kontakt ze swoimi globalnymi odbiorcami — teraz i w przyszłości. Dowiedz się więcej na stronie www.nielsen.com i połącz się z nami w mediach społecznościowych (X, LinkedIn, YouTube, Facebook i Instagram).
Kontakty dla mediów:
Circana: Shelley Hughes
Nielsen: Carole Robinson
Catalina: mediarelations@catalina.com