Marketing

Circana przejmuje NCSolutions i firmę Nielsen zajmującą się modelowaniem miksu marketingowego

  • 26 sierpnia, 2024
  • 5 min read
Circana przejmuje NCSolutions i firmę Nielsen zajmującą się modelowaniem miksu marketingowego


CHICAGO i NOWY JORK — 26 sierpnia 2024 r. Circana™, wiodąca firma doradcza w zakresie złożoności zachowań konsumentów, ogłosiła dziś zawarcie ostatecznych umów na przejęcie NCSolutions (NCS), spółki joint venture utworzonej przez Nielsen i Catalina, która zajmuje się zwiększaniem skuteczności reklamy, a także działalności Nielsen Marketing Mix Modeling (MMM).

Dzięki tym dwóm przejęciom Circana rozszerzy swoje możliwości pomiaru mediów, a także zwiększy modelowanie miksu marketingowego i ujednolicone rozwiązania pomiarowe oraz zasięg. W rezultacie klienci wszystkich trzech organizacji uzyskają szerszy dostęp do targetowania odbiorców, pomiaru mediów, optymalizacji w trakcie lotu i rozwiązań w czystych pomieszczeniach. Ponadto ta kombinacja zwiększy wydajność i zaoferuje lepsze produkty i usługi, aby napędzać wzrost klientów poprzez bardziej ukierunkowaną i wpływową reklamę.

„Z radością witamy NCSolutions i Nielsen’s Marketing Mix Modeling business w Circana, aby rozszerzyć i udoskonalić nasze możliwości medialne dla naszych klientów” — powiedział Kirk Perry, prezes i dyrektor generalny Circana. „Obie firmy mają niesamowitą wiedzę specjalistyczną, rozwiązania i klientów, które w połączeniu z zasobami danych i technologii Circana będą napędzać wzrost klientów”.

„NCSolutions i Nielsen’s Marketing Mix Modeling to silne firmy, które zapewniają klientom spektakularną wartość” — powiedział Karthik Rao, dyrektor generalny Nielsen. „Ponieważ Nielsen koncentruje się na rozwijaniu swojej pozycji lidera w pomiarach odbiorców i danych o treściach, jesteśmy podekscytowani, że wspaniałe przywództwo i pełne pasji zespoły w NCS i MMM mogą nadal przyspieszać swój wzrost dzięki synergii w Circana”.

Warto przeczytać!  Jak Uniqlo w końcu wygrało z Gen-Z

Obie firmy zostaną ostatecznie zintegrowane z zespołem medialnym Circana. Zespół medialny Circana współpracuje z reklamodawcami i ich agencjami w celu planowania, kierowania, aktywowania, mierzenia i optymalizacji wydatków na media. Jego portfolio rozwiązań medialnych opiera się na solidnej platformie technologii korporacyjnej, praktycznych zestawach danych o klientach, sprzedaży i przyczynach CPG i towarów ogólnego przeznaczenia oraz zaawansowanej analityce. Oczekuje się, że transakcje zostaną zamknięte w czwartym kwartale 2024 r., z zastrzeżeniem zatwierdzeń regulacyjnych i wypełnienia wszelkich wymaganych obowiązków informacyjnych i konsultacyjnych, w tym wszelkich procesów rad zakładowych.

Simpson Thacher & Bartlett LLP i Dentons działali jako doradcy prawni Circana. Morgan Stanley & Co. LLC działali jako główni doradcy finansowi Nielsen. Bank of America Securities również działał jako doradcy finansowi. Gibson Dunn & Crutcher LLP, Baker McKenzie i DLA Piper działali jako doradcy prawni Nielsen. Weil, Gotshal & Manges LLP działali jako doradcy prawni Catalina.


Warto przeczytać!  Ostrożny optymizm i ostrożna strategia: IPA Bellwether Q4 2022
Warto przeczytać!  Czy Shopify Stock to kupowanie na fali? (NYSE:SKLEP)

Kontakty dla mediów:
Circana: Shelley Hughes
Nielsen: Carole Robinson
Catalina: mediarelations@catalina.com




Źródło