Citroen Basalt podglądał, prezentując detale podobne do modelu koncepcyjnego. Sprawdź szczegóły
Citroen Basalt, trzecia część programu Citroena C-Cubed, po C3 i C3 Aircross, ma przyciągnąć indyjskiego konsumenta
…
Francuski producent samochodów Citroen, choć odniósł ograniczony sukces ze swoimi wcześniejszymi modelami w Indiach, obecnie przygotowuje się do zmiany swojego losu w tym kraju wraz z wprowadzeniem na rynek Basalt – średniej wielkości SUV-a w kształcie coupe, który ma trafić na rynek w drugiej połowie 2017 roku. W tym roku. Pozycjonowany jako trzecia oferta w ramach programu Citroena C-Cubed, w ramach którego wcześniej zapoczątkowano modele C3 i C3 Aircross, Basalt ma na celu urzekać indyjskich konsumentów połączeniem stylu, osiągów i zaawansowanych funkcji.
Po zaprezentowaniu wersji koncepcyjnej na początku tego roku, najnowsze zdjęcia szpiegowskie pozwoliły rzucić okiem na gotowy do produkcji Citroen Basalt, rzucając światło na jego konstrukcję i funkcje. Film udostępniony na Instagramie przez @1DGASM przedstawia Bazalt w jego nieskrywanej formie, bardzo przypominającej uderzającą koncepcję Basalt Vision.
Citroen Basalt prezentuje się jako wyrafinowana wersja Citroena C3 Aircross, charakteryzująca się charakterystyczną, opadającą linią dachu w stylu coupe. Szpiegowskie wideo ukazuje atrakcyjne proporcje i solidny charakter SUV-a, a elementy stylistyczne z koncepcji Basalt Vision są zintegrowane z modelem produkcyjnym.
Przeczytaj także: Citroen C3 Aircross zaprezentowany na Europę. Czym różni się od modelu indyjskiego?
Chociaż szpiegowany Basalt wydaje się być wariantem ze średniej półki, pozbawionym takich elementów, jak felgi aluminiowe i reflektory projektora LED widoczne w modelu koncepcyjnym, oczekuje się, że wersje wyposażenia z wyższej półki będą mogły pochwalić się kompleksowym zestawem udogodnień klasy premium. Oczekuje się, że Basalt, umieszczony nad C3 Aircross, będzie oferował ulepszone funkcje, w tym reflektory projektora LED, automatyczną klimatyzację, automatycznie przyciemniający się czujnik IRVM, wycieraczki z czujnikiem deszczu, dostęp bezkluczykowy, uruchamianie przyciskiem i wentylowane siedzenia.
Co więcej, Citroen zobowiązał się do priorytetowego traktowania bezpieczeństwa, planując, aby sześć poduszek powietrznych, punkty ISOFIX i przypomnienia o zapięciu pasów bezpieczeństwa były standardem we wszystkich wariantach Basaltu. Podkreśla to zaangażowanie marki w zapewnianie najwyższych standardów bezpieczeństwa, zgodnych ze światowymi wzorcami.
W niedawnym wywiadzie dyrektor generalny Citroena, Thierry Koskas, wyraził optymizm co do perspektyw marki w Indiach, wyobrażając sobie, że kraj ten stanie się drugim co do wielkości rynkiem po rodzimym kraju w ciągu najbliższych pięciu lat. Koskas podkreślił znaczenie rozwoju sieci i innowacji produktowych w napędzaniu ścieżki wzrostu Citroena w Indiach, podkreślając koncentrację marki na wprowadzaniu nowych modeli dostosowanych do zmieniających się potrzeb i preferencji indyjskich konsumentów.
Wraz ze zbliżającym się wprowadzeniem strategicznych inicjatyw modeli Basalt i Citroen mających na celu wzmocnienie ich obecności na rynku, marka jest gotowa poczynić znaczące postępy na indyjskim rynku motoryzacyjnym, napędzana dążeniem do doskonałości i innowacji.
Data pierwszej publikacji: 06 maja 2024, 13:30 czasu wschodniego