CMO Reddita o „dynamicznej” ewolucji marketingu
Roxy Młoda.
Roxy Młoda, mówi dyrektor ds. marketingu i doświadczeń konsumenckich w Reddit CMOS muszą myśleć szerzej o konsumentach.
„Konsument ma o wiele więcej niż dotychczas możliwości nawiązania kontaktu z marką i nawiązania z nią kontaktu” – mówi powiedział Wiadomości reklamowe.
„Mogą to robić na X (dawniej Twitterze), mogą rozmawiać o Twojej marce na Reddicie, mogą być popularni na TikToku.
„Tak naprawdę współczesna CMO musi mieć 360-stopniowy obraz tego, jak konsumenci wchodzą w interakcję z ich marką i w wielu przypadkach są organiczne i podlegają określeniu i wypędzeni poza ich bezpośrednią kontrolę.
„Rola stała się jeszcze bardziej dynamiczna pod względem głębokiego zrozumienia wszystkich punktów kontaktu z konsumentami w tak wielu różnych kanałach”.
Young powiedział to kiedy ona myślećS z powrotem do początku lat 2000 – kiedy pracowała jako starszy mkierownik ds Dbezpośrednio MArkowanie dla Gap, a następnie objął kierownicze stanowiska marketingowe w Netfliksie, Sephora i Zyngę – środowisko marketingowe był skupiony NA komunikacja w jedną stronęN.
„Wkapelusz, który, jak sądzę, widzieliśmy ewolucja, od której wyszliśmy ’oto mój produkt, oto co chcę, żebyś o nim wiedział Ai po prostu weź to i skonsumuj’ do ery mediów społecznościowych, gdzie marki mają możliwość prowadzenia dwukierunkowej rozmowy z konsumentami jednocześnie nasing influencerów do szumu ich produkty,” ona powiedziała Wiadomości reklamowe.
„Noch, w miarę dojrzewania społeczeństwa, myślę, że wkraczamy w erę, w której istnieje prawdziwe uznanie dla autentyczności.”
Młody nazywa to „marketingu społecznościowego”, mówiąc, że marki i firmy, w które muszą inwestować Zarówno budowanie swojej społeczności I następnie przynieśćing tych społeczności w podróży z nimi.
„Gdy pochodzi od społeczności, istnieje ukryte zaufanie, ponieważ społeczność dzieli się korzyściami płynącymi z produktu. Jego niekoniecznie marka krzyczę na ciebie” ona mówi.
„Brandów i biznesów będzie muszą ewoluować w swoim miksie marketingowym; istnieje rola bardziej tradycyjnej reklamy, gdzie Jesteś prezentowanie ’to jest mój produkt, to są jego funkcje i zalety, tutaj możesz się z nim skontaktować’, Bczęść tego zestawu marketingowego musi umożliwiać współpracę–kreacja I umożliwiając współpracę.”
Młody twierdzi, że W przeszłości podejście marketerów było znacznie prostsze ze względu na ograniczone możliwości kwota kanałów marka była dla nich dostępna do wykorzystania.
„To pomyślałem: „Mam te trzy kanały, mówię wszystkie z moje wiadomości w prasie zewnętrznej, telewizyjnej lub bezpośredniej’ Ai cyfrowa była bardzo rodząca,” ona mówi.
„Teraz jest po prostu eksplozja kanałów. Myślę, że to będzie kontynuowane; niektórzy mogą zniknąć, ale pojawią się nowi pojawić się.
„Rola CMO, a moim zdaniem w szczególności marketingu, naprawdę zmienia się wraz z tempem ewolucji konsumentów.”
Masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi poglądami w sekcji komentarzy poniżej. Jeśli masz jakieś wiadomości lub wskazówki, napisz do nas na adres adnews@yaffa.com.au
Zapisz się do newslettera AdNews, polub nas na Facebooku lub śledź nas na Świergot za dzielenie się historiami i kampaniami w ciągu dnia.