Marketing

Co marketerzy muszą zrobić, aby odnieść sukces na rozdrobnionym, chaotycznym rynku telewizyjnym

  • 20 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Co marketerzy muszą zrobić, aby odnieść sukces na rozdrobnionym, chaotycznym rynku telewizyjnym


Zmiany, jakie zaszły na rynku telewizyjnym w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zapierają dech w piersiach.

Streaming wyprzedził telewizję linearną po raz pierwszy pod koniec 2022 r. Wszystkie główne usługi przesyłania strumieniowego mają teraz lub mają uruchomić oferty z reklamami. Tymczasem aż 82% wszystkich amerykańskich gospodarstw domowych ma co najmniej jeden telewizor podłączony do Internetu, a przeciętny konsument subskrybuje cztery usługi.

Perianne Grignon jest wiceprezesem ds. strategii w firmie Mediaocean.

Perianne Grignon, wiceprezes ds. strategii w firmie Mediaocean (Źródło zdjęcia: Mediaocean)

Krótko mówiąc, telewizor jest teraz włączony.


Źródło