Marketing

Co warto wiedzieć o najpopularniejszych sprzedawcach

  • 23 maja, 2023
  • 12 min read
Co warto wiedzieć o najpopularniejszych sprzedawcach


Catherine Hu kierowała inicjatywami marketingowymi na arenie międzynarodowej dla Pepperidge Farm Goldfish i Hershey’s Kisses, ale kiedy przyszedł czas na założenie własnej firmy spożywczej, Hu przyniosła trochę światowej kuchni z powrotem do swojego zakątka Connecticut. Konkretnie, przyniosła go na stół targowy niedaleko miejsca, w którym mieszka, w najbardziej wysuniętym na południowy zachód zakątku stanu, dla sąsiadów, którzy chcą spróbować czegoś nowego na uboczu kulinarnej ścieżki.

Mama Hu’s Sushi Bake rozwija się już drugi rok, rozgałęziając się od pierwszego sezonu na New Canaan Farmers Market, Georgetown Farmers Market i Rowayton Farmers Market. W tym roku Mama Hu’s będzie na Greenwich Farmers Market i Nichols Farmers Market w Trumbull, a być może w pobliżu na Westport Farmers Market, jeśli Mama Hu’s zrobi cięcie.

Jeśli wśród bardziej osobliwych potraw na rynku farmerów w Connecticut – mocowania sushi i aromaty na łóżku ryżu, które wyskakują z zamrażarki do piekarnika – Sushi Bake Mama Hu to tylko jedno stoisko w tłumie 1100 sprzedawców, którzy pojawią się na 100- plus letnie targowiska rolników w Connecticut. Te targowiska sprzedawców i rolników sięgają początku zeszłorocznego sezonu, co zostało śledzone przez CT Insider za pośrednictwem list internetowych i postów w mediach społecznościowych.

Biorąc pod uwagę dostawców, którzy uczestniczą w wielu letnich targach rolniczych, gospodarstwa domowe w Connecticut mają dostęp do co najmniej 1800 targowisk rolniczych w całym stanie w różnych momentach sezonu, jak pokazuje analiza CT Insider, a nie wszystkie z nich są dostępne co tydzień. Rzeczywista liczba jest prawdopodobnie jeszcze wyższa, a rynki rolników mają różne poziomy staranności w publikowaniu uczestniczących dostawców w danym tygodniu.

Niektórzy sprzedawcy to tradycyjne farmy dostarczające lokalnie świeże produkty i białka, jeszcze więcej oferuje gotową lub pakowaną żywność, a inni to rzemieślnicy „made in Connecticut”, którzy chcą pozyskać nowych klientów i zwiększyć widoczność swoich sklepów internetowych oraz letnich festiwali i rękodzieła pokaż obwody. CT Insider pominął kilka stoisk targowych rolników w ostatecznym zliczeniu, które obejmują grupy rzecznicze, młodzieżowe i miejskie; przedstawiciele wielopoziomowych firm zajmujących się marketingiem produktów; księgarze; oraz firmy świadczące usługi mieszkaniowe niezwiązane bezpośrednio z kuchnią i ogrodem.

„Pierwsza rzecz, która przyszła mi do głowy”

Hu jest jednym z nowszych przybyszów, który odkrył koncepcję pieczenia sushi podczas pandemii COVID-19 jako sposób na trzymanie dania pod ręką, które przywodzi na myśl bułki sushi, które ona i jej córka uwielbiają. Zaczęli eksperymentować z przepisami, a dzięki jej bogatemu doświadczeniu w pakowanych towarach konsumpcyjnych Hu dostrzegła potencjał stworzenia marki sushi w Connecticut. Postanowiła przetestować tę koncepcję na New Canaan Farmers Market i spotkała się z mile widzianym przyjęciem.

„Targ rolników był pierwszą rzeczą, która przyszła mi do głowy” – powiedział Hu dla CT Insider. „Nie mogłem jeszcze dostać się do większych sklepów spożywczych – co jest moim celem z moim doświadczeniem – ale potrzebowałem czegoś na początek. Czuję, że rynki rolników to niesamowity kanał dla lokalnych gospodarstw i lokalnych firm”.

Warto przeczytać!  Będziemy odważni i zabawni w naszych nadchodzących kampaniach: Anna Ohlin z Ikea India | Aktualności

Jest to również rozwijający się kanał, o ile trendy uchwycone w ankiecie przeprowadzonej wśród menedżerów rynku rolników w kraju w 2019 r. utrzymały się na trajektorii wzrostowej. Według badań przeprowadzonych przez Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych i Wheaton College, rynki północno-wschodnie zgłaszały średnio 600 klientów w szczycie sezonu.

Ale patronat może zmieniać się znacznie z tygodnia na tydzień i z rynku na rynek, w zależności od pogody, asortymentu dostawców, gęstości zaludnienia i lokalizacji między innymi. Od początku pandemii nie było żadnych dalszych wyników ankiety USDA w celu oceny sprzedaży, a Connecticut jest jednym ze stanów, które poszerzyły pulę kwalifikujących się kupujących poprzez rozszerzenie programów pomocy żywnościowej na zakupy rolników.

A niektóre rynki rolników oferują własne promocje, w tym te powiązane z Bridgeport Farmers Market Collaborative, które akceptują kupony „Bridgeport Bucks” sponsorowane przez różne organizacje na dziewięciu rynkach rolników, najwięcej ze wszystkich miast w Connecticut.

„Klienci, którzy otrzymują SNAP/EBT, mogą podwoić swoje korzyści na dowolnym targu stowarzyszonym z BFMC, aby wydać je na owoce i warzywa”, stwierdziła Takina Pollock Shafer, dyrektor Bridgeport Farmers Market Collaborative, w odpowiedzi e-mail do CT Insider. „W 2022 roku dzięki funduszom American Rescue Plan wprowadziliśmy program dopasowywania dla odbiorców świadczeń WIC i Senior Farmers Market Nutrition Program i będziemy kontynuować ten program dopasowywania w 2023 roku”.

Kosze na chleb z Connecticut

W swoim drugim sezonie na torze Hu rozszerza produkcję w komercyjnej kuchni przy Wilson Avenue w Norwalk, aby składać, pakować i zamrażać Sushi Bake Mama Hu. Ma wiele firm w Norwalk – miasto ma największą koncentrację sprzedawców rolniczych w Connecticut wśród tych z wymienionymi adresami, w ponad dwudziestu tam, jak donosiły targi rolne w całym stanie w ubiegłym roku. Obejmuje to Wave Hill Breads, komercyjną piekarnię rzemieślniczą, która w zeszłym roku prowadziła w obiegu, odwiedzając prawie 20 rynków rolników w Connecticut, a także kilka innych w Nowym Jorku.

Nieznacznie wyprzedzając Hartford i Bridgeport, jeśli chodzi o kolejną największą liczbę wymienionych sprzedawców, było Colchester, z ponad 20 sprzedawcami podzielonymi równo na farmy, producentów żywności i sprzedawców rękodzieła. Jest to udział zbyt duży jak na miasto liczące mniej niż 5200 mieszkańców, z targiem rolniczym Colchester prowadzonym przez Community Pollinator, który prowadzi również targ rolniczy East Haddam.

Jeśli firma Wave Hill Breads sprawi, że Norwalk stanie się symbolicznym spichlerzem Connecticut w kontekście rynków rolniczych – obok innych sprzedawców wypieków, takich jak SoNo Baking Co., Michele’s Pies i bezglutenowa Stylish Spoon – Meriden może być stolicą rzemiosła, z piekarnią kilkunastu sprzedawców rzemieślników pojawiało się na listach targów rolniczych w 2022 r. i do początku maja tego roku.

W przypadku nabiału i sera Groton jest na szczycie dzięki budkom Mystic Cheese, które sprzedają rolnicy pieprzu we wschodnim Connecticut. Dodajmy do tego pobliskie North Stonington, a liczba nabiałów wzrośnie jeszcze bardziej dzięki organizacji non-profit Terra Firma Farm, która sprzedaje również wołowinę, wieprzowinę i drób na wielu targowiskach.

Warto przeczytać!  „Proszę podziel się tym z przyjaciółmi i bliskimi”:

Oprócz wypieków, Norwalk przoduje w większej kategorii gotowej żywności, z Mama Hu’s Sushi Bake wśród tuzina sprzedawców. Gotowa żywność jest zdecydowanie największą kategorią na rynkach rolniczych w Connecticut, dodając do około czterech na 10 dostawców w analizie CT Insider lub ponad 400 w sumie, w tym start-upy z pakowaną żywnością, producentów napojów i food trucków oraz stojaki na natychmiastowa konsumpcja.

Ponieważ wiele gospodarstw produkujących produkty ustawia duże wystawy na kilku rynkach w miesiącach letnich – krótka lista obejmuje Gazy Brothers Farm w Oksfordzie, Riverbank Farm w Roxbury i Smith’s Acres w Niantic – stoiska z warzywami i owocami zajmują ważne miejsce na targach rolniczych w Connecticut , oferując różnorodne produkty o najwyższej świeżości w miarę upływu sezonu poprzez zbiory kukurydzy.

Znaczny odsetek sprzedawców na rynku rolnym sprzedaje produkty w wielu kategoriach, w szczególności jaja i produkty z „wartością dodaną”, takie jak dżemy w słoikach, pasty do smarowania i sosy z gospodarstw sadowniczych i warzywnych. Osiem farm w samym tylko Glastonbury pojawiło się w ciągu ostatniego roku na ponad 30 targach rolniczych w całym stanie, od Ashford po Danbury.

Kelly Plunkett uważa, że ​​żywność jest podstawową misją rynków rolników w jej roli zarządzania Monroe Farmers Market, który w ubiegłym roku znalazł się w pierwszej piątce w Stanach Zjednoczonych przez American Farmland Trust w ogólnokrajowym badaniu tych, którzy robią zakupy na rynkach rolników. W pierwszej dziesiątce znalazł się także Nichols Farmers Market w Trumbull.

Monroe Farmers Market wymaga, aby sprzedawcy gotowej żywności używali składników uprawianych lub hodowanych w Connecticut zgodnie z wytycznymi certyfikacyjnymi Departamentu Rolnictwa Connecticut i jest przygotowany do weryfikacji ich wpływów w celu zapewnienia zgodności. Rynek pozwala tylko na niewielką rotację gościnnych sprzedawców rzemieślniczych, zakładając, że targi rolników powinny dotyczyć świeżej, lokalnej żywności, bez niedoboru targów rzemieślniczych i festiwali rozsianych po Connecticut w miesiącach letnich dla osób zainteresowanych bibelotami rzemieślniczymi.

„Ponad połowa naszych dostawców to rolnicy” — powiedział Kelly Plunkett, który zarządza rynkiem rolniczym Monroe na zasadzie wolontariatu. „Naszym założeniem jest to, że wszyscy wspierają farmy na naszym rynku – albo jesteś farmą, albo wspierasz farmę”.

Plunkett powiedział, że w tym roku wpłynęło około 30 wniosków, z których siedem zostało zaakceptowanych w celu zastąpienia dostawców, którzy nie wracali. Ankieta USDA z 2019 roku sugeruje, że tylko 11 procent rynków rolniczych odnotowało spadek liczby sprzedawców z poprzedniego roku, przy czym 37 procent zwiększyło liczbę stoisk, a reszta utrzymuje się na stałym poziomie. Wzrost nastąpił pomimo tego, że zaledwie 68 procent sprzedawców powróciło z sezonu 2018, ponieważ sprzedawcy przemieszczali się między rynkami, zdecydowali się nie kończyć uczestnictwa lub zamknęli sklep.

Na każde gospodarstwo rolne, producenta żywności i rzemieślnika, który zdecyduje się poświęcić godziny pracy na rynek rolniczy, jest o wiele więcej w Connecticut i w całym kraju, którzy pomijają tę okazję, decydując się na trzymanie się własnych stoisk rolniczych i programów rolniczych wspieranych przez społeczność. Wiele z nich sprzedaje się za pośrednictwem internetowych kanałów sprzedaży, takich jak Healthy PlanEat firmy East Lyme i 100 Mile Markets z siedzibą w Norwalk. lub bezpośrednio za pośrednictwem witryn e-commerce od Barn2Door, GrazeCart i innych projektantów aplikacji.

Warto przeczytać!  7 najlepszych funduszy Vanguard dla początkujących inwestorów | Inwestowanie

Plunkett powiedział, że kupujący Monroe Farmers Market odnoszą korzyści z tego, że niektórzy z jego uznanych dostawców rozszerzyli swoją ofertę produktów, opierając się na wcześniejszych sukcesach. Co najmniej dwa zrobiły to w tym roku, a Guardians Farm w Southbury dodało kozie mleko i ser do istniejącej linii mydeł i balsamów, które wykorzystują kozie mleko jako składniki; oraz piekarz Fatto a Mano, który przeniósł się do komercyjnej kuchni w Westport po rozpoczęciu działalności w Monroe na podstawie licencji na kuchnię domową.

Zielone pędy

Farmy Connecticut wygenerowały prawie 99 milionów dolarów przychodów w 2020 roku ze sprzedaży żywności, która była sprzedawana bezpośrednio konsumentom na lokalnych rynkach rolniczych i za pośrednictwem innych kanałów, takich jak stoiska rolne, programy „pick-your-own” i programy CSA, według szacunków US Census Bureau, w porównaniu z US Census Bureau. 93 miliony dolarów pięć lat wcześniej. Ale to stanowiło tylko 20 centów na każdego dolara całej żywności wyprodukowanej przez te gospodarstwa, a reszta trafiała do kanałów rynku hurtowego i detalicznego.

Kilka nowych punktów sprzedaży mogłoby pomóc zwiększyć liczbę bezpośrednich konsumentów w Connecticut w 2023 r., w tym Ridgefield Farmers Market, który powraca po wieloletniej przerwie, oraz Farmers Market w Guilford Fairgrounds. Oba miasta mają dużą liczbę rodzimych sprzedawców, z których 14 z Guilford pojawiło się na listach targów rolniczych w ubiegłym roku, a dziewięciu w Ridgefield.

W drugim sezonie powraca North Stonington Artisan Farm Market w niedzielę, 21 maja, dodając do opcji w południowo-wschodnim Connecticut, w tym Stonington Farmers Market i Denison Farmers Market w Mystic; targ rolniczy miasta Groton. Ledyard Farmers Market jest jednym z tych z wieloma nowymi sprzedawcami na sezon 2023, ujawniając w tym tygodniu swoją aktualną listę dostawców.

Więcej się zarejestruje, ponieważ sezon truskawkowy zbliża się do kalendarza z rogiem obfitości upraw do naśladowania, nie wspominając o gotowej żywności i przedmiotach rzemieślniczych wytwarzanych w Connecticut. Plunkett opowiedział historię właściciela The Tasty Empanada, który pięć lat temu wpadł na pomysł dołączenia do Monroe Farmers Market, będąc w fazie rozruchu, ale powstrzymał się, pomimo zachęt ze strony ówczesnego kierownika rynku.

Skończyło się na tym, że otworzyła firmę cateringową w Thomaston, która podobnie jak Mama Hu’s Sushi Bake ma teraz na oku krajową dystrybucję produktów mrożonych empanad w stylu kostarykańskim. I podobnie jak Mama Hu’s, The Tasty Empanada ma również coraz większą widoczność na szlaku targowym rolników w Connecticut, w tym zaangażowanie na targ Monroe Farmers Market w tym roku.

„Pamiętała nas – uwielbiam to, że tak naprawdę narodził się ten pomysł” – powiedział Plunkett. „Ona zatoczyła koło, wraca, by do nas dołączyć”.

Obejmuje wcześniejsze zgłoszenia Sandry Diamond Fox.


Źródło