Creative Group ogłasza strategiczną restrukturyzację w celu dostosowania się do nowych trendów rynkowych
Grupa kreatywnafirma zajmująca się kompleksowymi spotkaniami, zachętami i uznaniem, ogłosiła dziś strategiczny program restrukturyzacji w ramach dążenia do zwiększenia zaangażowania klientów i innowacyjności produktów.
TORONTO, 29 czerwca 2023 r /CNW/ — W ramach reorganizacji strategicznej Creative Group ogłosiła powołanie nowego zespołu ds. zintegrowanego marketingu i innowacji, kierowanego przez weterana branży, Melissę Van Dyke. Inicjatywa ta ma na celu poprawę jakości obsługi klienta, stymulowanie innowacji i zapewnienie firmie długoterminowego sukcesu jako agencji marketingu wydarzeń skoncentrowanej na marce.
„W naszym postpandemicznym świecie byliśmy świadkami transformacji kulturowej w osobowościach naszych klientów”, powiedział Melissę Van Dyke, starszy wiceprezes ds. zintegrowanego marketingu i innowacji. „Odkrywamy, że większa liczba naszych klientów jest zgodna z dziedziną marketingu lub ją wspiera. W większym stopniu koncentrują się oni na wykorzystywaniu kampanii motywacyjnych i wydarzeń w celu zwiększenia świadomości marki i lojalności w dążeniu do rozwoju ich działalności. Pandemia nauczyła nas, że służymy klientom lepiej, gdy połączymy moc wszystkich naszych ofert rozwiązań, aby spełnić ich potrzeby”.
Celem tego nowego działu jest pełna integracja wszystkich rozwiązań Creative Group w nowy i głęboki sposób w celu przyspieszenia wartości dla klientów i marki.
Prezes Creative Group, Janet Traphagen, powiedziała: „Ostatnie trzy lata przyspieszyły uczenie się, rozwój i rozciąganie bardziej niż jakikolwiek inny rok w naszej historii. Ta reorganizacja pomaga nam osiągnąć nasz najwyższy priorytet korporacyjny, jakim jest integracja naszych rozwiązań oraz zwiększenie naszej widoczności na rynku i wartości dla klientów Chociaż rynek będzie nadal ewoluował, jestem przekonany, że te kroki zorganizują nas w najbliższej przyszłości, z odpowiednimi talentami i przywództwem, aby nadal być liderem w branży”.
DODATKOWE PROMOCJE
-
Marii Wysopala został awansowany na stanowisko wiceprezesa ds. obsługi klienta i projektowania, aby kontynuować globalizację operacji, zapewniać spójność procesów i zapewniać gotowość talentów. Wysopal wkracza na to stanowisko po 14 latach doświadczenia na różnych stanowiskach operacyjnych i w zakresie rozwoju biznesu i dołączy do Senior Leadership Team.
-
Pete’a Dufnera awansował na stanowisko wiceprezesa ds. zintegrowanego marketingu i kreacji, aby dalej rozwijać zespół kreatywny, aby sprostać zapotrzebowaniu klientów na strategiczne i wielowarstwowe kampanie angażujące. Dufner ma ponad 25-letnie doświadczenie zarówno w klientach, jak i agencjach, tworząc eksperymentalne aktywacje marketingowe marek i kampanie komunikacyjne od strategicznego początku do realizacji.
O Grupie Kreatywnej
Creative Group, firma Direct Travel, jest agencją marketingu eventowego oferującą pełen zakres usług, specjalizującą się w rozwiązaniach związanych z zaangażowaniem, motywacją i uznaniem oraz kompleksowym zarządzaniem spotkaniami i wydarzeniami. Lider branży, firma Creative Group, została uhonorowana wieloma nagrodami SITE Crystal Awards oraz nagrodą CMI 25 Award, przyznawaną 25 najbardziej wpływowym firmom zarządzającym spotkaniami i zachętami w USA
Creative Group została założona w 1970 roku i obsługuje klientów z branży technologicznej, usług finansowych, nauk przyrodniczych, ubezpieczeń, produkcji, handlu detalicznego, motoryzacji, hotelarstwa i innych. Zatrudniająca ponad 200 osób firma ma swoją siedzibę w Schaumburg, Illinoisi utrzymuje biura w San Francisco (Emeryville), Detroit, AppletonWisconsin i Toronto, Kanada. Więcej informacji na temat Creative Group można znaleźć na stronie http://www.creativegroupinc.com
ŹRÓDŁO Creative Group, Inc.
Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia: