Biznes

Czas na zabawę – retailtainment podbija serca klientów centrów handlowych

  • 31 stycznia, 2023
  • 7 min read
Czas na zabawę – retailtainment podbija serca klientów centrów handlowych


Jak wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK, Polacy chętnie robią zakupy w centrach handlowych. Doceniają je za takie kluczowe aspekty jak atrakcyjność cenowa, różnorodność asortymentu, wygoda zakupów oraz profesjonalne doradztwo. Jednocześnie oczekują jednak m.in. poszerzenia oferty rozrywkowej.

Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi firma Unibail-Rodamco-Westfield (URW), właściciel m.in. Westfield Mokotów, Westfield Arkadia i Galerii Wileńskiej w Warszawie oraz Wroclavii we Wrocławiu. URW już od wielu lat wyznacza trendy i stawia na budowanie doświadczeń (nie tylko tych zakupowych). W swoich obiektach wprowadza najnowsze i flagowe koncepty znanych i lubianych marek, ale także tych lokalnych, organizuje wyjątkowe wydarzenia oraz tworzy przestrzenie, które umożliwiają klientom interakcję z brandami, poznanie ich filozofii i doświadczenie tego, co oferują. Dlatego rozrywka w centrach URW nabiera nowego wymiaru. Nie tylko ze względu na jej unikatowość, ale także szeroki wybór atrakcji oraz ich oryginalność.


Źródło