Technologia

Czat Bing firmy Microsoft oparty na GPT-4 wkrótce będzie zawierał reklamy

  • 30 marca, 2023
  • 3 min read
Czat Bing firmy Microsoft oparty na GPT-4 wkrótce będzie zawierał reklamy


Czat Bing firmy Microsoft oparty na GPT-4 eksperymentuje z uwzględnianiem reklam w wynikach wyszukiwania. Oparty na sztucznej inteligencji generatywny chatbot udziela odpowiedzi w bardziej ludzki sposób w porównaniu z tradycyjnymi wynikami wyszukiwania.

Czat Bing firmy Microsoft oparty na GPT-4 eksperymentuje z uwzględnianiem reklam w wynikach wyszukiwania. Oparty na sztucznej inteligencji generatywny chatbot udziela odpowiedzi w bardziej ludzki sposób w porównaniu z tradycyjnymi wynikami wyszukiwania.

W poście na blogu w środę, wiceprezes firmy Microsoft, Yusuf Mehdi, potwierdził, że firma „bada umieszczanie reklam na czacie, aby dzielić się przychodami z reklam z partnerami, których treść przyczyniła się do odpowiedzi na czacie”.

W poście na blogu w środę, wiceprezes firmy Microsoft, Yusuf Mehdi, potwierdził, że firma „bada umieszczanie reklam na czacie, aby dzielić się przychodami z reklam z partnerami, których treść przyczyniła się do odpowiedzi na czacie”.

Wyjaśniając potrzebę umieszczania reklam w generatywnym chatbocie opartym na sztucznej inteligencji, Mehdi napisał: „Nowy Bing pomaga lepiej zaspokajać potrzeby ludzi w zakresie wyszukiwania dzięki nowym funkcjom, takim jak czat, odpowiedzi i tworzenie treści. Te nowe doświadczenia wywołały pytania o to, co to może oznaczać dla wydawców treści pod względem ruchu”.

Użytkownik na Twitterze podzielił się tym, jak będą wyglądać nowe reklamy w wyszukiwarce Bing. Napisał „Bing Chat ma teraz reklamy! Fascynujące będzie obserwowanie, jak ekonomia jednostkowa reklam w modelach językowych będzie się rozwijać i wpływać na reklamy w wyszukiwarkach”.

Użytkownik na Twitterze podzielił się tym, jak będą wyglądać nowe reklamy w wyszukiwarce Bing. Napisał „Bing Chat ma teraz reklamy! Fascynujące będzie obserwowanie, jak ekonomia jednostkowa reklam w modelach językowych będzie się rozwijać i wpływać na reklamy w wyszukiwarkach”.

Miejsce docelowe reklamy może być powodem do zmartwień dla użytkowników w przyszłości, ponieważ mogą oni mieć trudności z odróżnieniem reklam od wyników wyszukiwania. Ponadto technologia oparta na dużych modelach językowych jest podatna na tak zwane „halucynacje”, co oznacza, że ​​chatbot może czasami wymyślać rzeczy, które nie są prawdziwe. Gdy reklamy przeplatają się między wynikami wyszukiwania, zaufanie do chatbota może być trudne dla użytkowników.

Warto przeczytać!  Szczegółowe rendery Google Pixel 9 Pro Fold ukazują design i kolory

Miejsce docelowe reklamy może być powodem do zmartwień dla użytkowników w przyszłości, ponieważ mogą oni mieć trudności z odróżnieniem reklam od wyników wyszukiwania. Ponadto technologia oparta na dużych modelach językowych jest podatna na tak zwane „halucynacje”, co oznacza, że ​​chatbot może czasami wymyślać rzeczy, które nie są prawdziwe. Gdy reklamy przeplatają się między wynikami wyszukiwania, zaufanie do chatbota może być trudne dla użytkowników.

Niektóre raporty z czwartku sugerują, że reklamy mogły zostać uwzględnione w nowym Bing od czasu jego uruchomienia, ale możliwe, że nie zostały włączone dla wszystkich użytkowników.


Źródło