Marketing

Czerwoni, najnowsze Astros z ofertami łatek

  • 2 lutego, 2023
  • 8 min read
Czerwoni, najnowsze Astros z ofertami łatek


Jeśli uważasz, że wykonanie utworu „Fly Eagles Fly” w wykonaniu Jalena Hurtsa w relacji pomeczowej NFC Championship stacji Fox było atonalne, to nigdy nie słyszałeś, jak mój kolega, John Ourand, wyśpiewuje pieśń bojową dla swojego zespołu Washington NFL. BTW, zamierzam teraz nalegać, aby budynek Chryslera na środkowym Manhattanie został oświetlony na zielono po kolejnym zwycięstwie Orłów. I możesz mieć ratusz w Filadelfii skąpany w kolorze twojej drużyny, um, nigdy.

„Zawrzyj pokój ze swoją przeszłością, aby nie zniszczyła teraźniejszości” – Paulo Coelho.

Kolejna para ofert łatek MLB dotknęła domu.

Logo Krogera, który od ponad 69 lat jest jednym z najstarszych sponsorów the Reds, będzie ozdobą rękawów strojów drużyny, począwszy od wiosennych treningów jeszcze w tym miesiącu. Źródła podały, że Kroger z Cincinnati, który już płacił The Reds ponad milion dolarów rocznie, będzie płacił 5 milionów dolarów rocznie, aby być pierwszą nieodzieżową marką w strojach The Reds, którzy lubią nazywać siebie najstarszą drużyną MLB.

Relacje Reds-Kroger są na tyle przytulne, że od 2014 roku sklep spożywczy sprzedaje butelkowaną wodę marki Reds, słone przekąski i lody. Inne sponsoringi sportowe z najwyższej półki Kroger obejmują prawa do nazwy stadionu piłkarskiego w Kentucky oraz główny sponsoring w NASCAR z JTG Daugherty Racing’s No. 47 Camaro z kierowcą Rickym Stenhouse Jr. na Cup Series.

Długoletni sponsor The Reds, Kroger, przejmie umowę na naszywkę The Reds w 2023 roku

Źródła z branży opisywały rynek naszywek na mundury w MLB, MLS, NBA, NHL i NFL jako miękki. „Na rynku jest zbyt dużo zapasów i (ekonomicznej) niepewności” — powiedział założyciel Scout Sports and Entertainment, Michael Neuman. „Lepiej pozwolić kilku transakcjom na ustanowienie rynku na 24 lata, zwłaszcza przy dużej ilości danych pomiarowych, równoważności mediów i monitorowanie przez cały sezon w czasie rzeczywistym”.

Moje over/under dla łatek dokonanych przed otwarciem wiosennego treningu to 9,5. Zespoły MLB zostały niedawno poinformowane przez centralę ligi, że pięć umów na łatki zostało sfinalizowanych, a Padres i Red Sox są już w książkach w zeszłym roku.

Warto przeczytać!  Wynajem krótkoterminowy „znacząco wpłynął” na przystępność cenową mieszkań: Desjardins

Moje źródła podają mi, że jest to bardziej siedem, a panujący mistrz World Series Astros jest bliski ogłoszenia aktualnego sponsora zespołu Oxy Energy (znanego również jako Occidental Petroleum) jako sponsora patcha zespołu. Oxy przeniósł swoją siedzibę z Los Angeles do Houston w 2014 roku, więc byłby to kolejny lokalny punkt odniesienia i sposób na wyróżnienie się na najbardziej zatłoczonym rynku energetycznym w kraju. Oznacza to, że zarówno umowy na łatki Reds, jak i Astros były „sprzedażą wyższą” – a nie dodatkowymi dolarami sponsorskimi.

Dla reszty MLB jest to kwestia sprzedaży teraz za szybkie dolary zamiast trzymania na później (strona internetowa Kenny’ego Rogersa). MLB poprosiło swoje zespoły o zawieranie umów na łatki przez co najmniej trzy lata. Wiele drużyn wyszło, prosząc o ceny za swoje naszywki przekraczające ich umowy dotyczące praw do nazewnictwa.

Oxy Energy ma widoczne oznakowanie na boisku Astros, a teraz dodaje ofertę łatek

Trudno jest określić, czy rynek został ustawiony na oferty łat, czy nie. Ceny były nieco zawrotne, ale Padres (9 milionów dolarów) i Red Sox (17 milionów dolarów rocznie przez 10 lat) zawierają znaczące stałe oznakowanie. Szum rynkowy ma kilka innych, nawet na dość dużych rynkach, sięgających połowy siedmiu cyfr.

Czy to pociąg, do którego każdy chce wskoczyć, zwłaszcza na dużych rynkach? „Nikt nie chce być trzecią osobą, która pojawia się na imprezie” — skomentował jeden z weteranów agencji marketingowych sprzedających naszywki w wielu ligach.

„Nie sądzę, aby rynek (naszywka MLB) został jeszcze ustalony” — powiedział Adam Davis, dyrektor zarządzający na Amerykę Północną w firmie Two Circles, która sprzedaje naszywkę Phillies. „Słyszę dobrą liczbę zespołów nie zawieranie tanich transakcji. Musisz mocno trzymać się tego, co określiłeś jako cenę, wartość i mieszankę aktywów”.

„Będą pewne wartości odstające, jak na przykład wszystko, z czym Jankesi skończą, ale ogólnie rynek (łatek) nie jest mocno ugruntowany” — powiedział Dan Griffis, prezes globalnych partnerstw w Oak View Group, która sprzedaje Naszywki na mundury Mets i Hurricanes.

Warto przeczytać!  DWR wprowadza nowe propozycje dla projektantów

Griffis oszacował, że do rozpoczęcia wiosennych treningów sprzedanych zostanie 11 lub 12 naszywek. To byłaby miła walentynka.

Mastercard SVP/Global Sponsorships Michael Robichaud po cichu opuścił markę kart płatniczych, w której przez ostatnie 15 lat był szefem ds. sponsoringu. Robichaud spędził osiem lat w Sprint Nextel, gdzie pomagał inżynierom prawa do NASCAR Cup Series, w których marka telekomunikacyjna zastąpiła Winstona jako sponsor tytularny.

Nie ma jeszcze słowa o zastępstwie, chociaż kilka źródeł sugerowało, że prawdopodobnym kandydatem jest Alison Giordano, 19-letni pracownik Mastercard i uhonorowany tytułem SBJ Forty Under 40 w 2014 r. VP/Global Sponsorships and Consumer Marketing.

Obaj dyrektorzy byli częścią SBJ’s Power Players in Women’s Sports w zeszłym roku.

Michael Robichaud opuścił Mastercard po 15 latach kierowania sponsoringiem

Planowane jest mnóstwo aktywacji Super Bowl dla „Perfect 10” Fox Films, który zadebiutuje w Fox w noc poprzedzającą transmisję Super Bowl LVII. 90-minutowy dokument przedstawia historię 10 mężczyzn, którzy wygrali zarówno Heisman Trophy, jak i wybór do Pro Football Hall of Fame.

Prudential przedstawia sponsora filmu i dostaje w ramach umowy trzy 30-sekundowe spoty oraz kilka występów. Men’s Wearhouse jest również sponsorem, a sportowcy z „Perfect 10” będą mieli na sobie blezery „Heisman-to-Hall” Josepha Abbouda podczas premiery na czerwonym dywanie zaplanowanej na sobotnie popołudnie w Tempe Centre for the Arts. Men’s Wearhouse będzie również wykorzystywać swoją ofertę w mediach społecznościowych.

Zbiórka krwi „Heisman-to-Hall” we współpracy z Czerwonym Krzyżem odbędzie się w środę, 8 lutego, w hotelu Renaissance w Glendale w Arizonie. Niektóre „legendy” Heisman-to-Hall będą rozdawać autografy i robić zdjęcia, a każdy dawca krwi otrzyma koszulkę Heisman-to-Hall.

Aquarius Sports & Entertainment pomógł w rozwoju nieruchomości i zajmuje się marketingiem. Film ma mieć trzy dodatkowe emisje w FS1 i oczekuje się, że po weekendowej premierze Super Bowl znajdzie dom na platformie streamingowej.

Sprawdź zwiastun tutaj.

  • Marc Reeves dołącza do Fever jako szef globalnych partnerstw strategicznych. Fever reklamuje się jako „wiodąca globalna platforma do odkrywania rozrywki na żywo” i ma wycenę podobną do jednorożca na ponad 1 miliard dolarów, w dużej mierze opartą na inwestycji o wartości 227 milionów dolarów w zeszłym roku prowadzonej przez Goldman Sachs. Reeves, były sprzedawca Nike i NFL, pomoże Fever rozszerzyć się na sport. Reeves nazywa to „Netflixem wydarzeń na żywo”, ponieważ wydobywa dane z list wydarzeń w poszczególnych miastach, aby tworzyć jeszcze więcej wydarzeń, w tym niektóre oparte na własności intelektualnej z „Harry’ego Pottera” i „Stranger Things”. Zobacz zdjęcie Reevesa poniżej.
  • Dave Lafrennie, lat 63, przeszedł na emeryturę po 13 latach pracy w LPGA, gdzie był w dużej mierze skupiony na trasie rozwojowej toru, do której firma Epson upoważniła już od około roku (a wcześniej Symetra). Lafrennie, który był również dyrektorem ds. marketingu w NBA, ma nadzieję podróżować za granicę i przyczynić się do rozwijającego się programu przywództwa sportowego Providence College (jego alma mater). Po przejściu na emeryturę w zeszłym tygodniu Lafrennie otrzymał oprawiony w ramkę śliniaczek ze swoim nazwiskiem, nowy laptop i miskę wszystkich różnych transakcji piłkami, które robił przez lata. Życzymy mu długich przejazdów i bezbłędnych puttów.
Warto przeczytać!  Regulator kontroluje wiele poziomów wątpliwego marketingu ubezpieczeniowego Greatway

W swojej nowej roli Marc Reeves będzie starał się rozszerzyć Fever na sport

  • Spot Michelob Ultra „New Members Day” Super Bowl rozpoczyna zintegrowaną serię reklam, które marka Anheuser-Busch InBev twierdzi, że jest „najodważniejszą kampanią” w historii, pisze Jason Wilson z SBJ.
  • Interstate Batteries zmienia strategię marketingową NASCAR w ramach wstrząsu po odejściu Kyle’a Buscha z Joe Gibbs Racing, pisze Adam Stern z SBJ. Po raz pierwszy będzie obecny we wszystkich czterech samochodach JGR w 2023 roku.
  • Union i Bimbo Bakeries USA osiągnęły wielomilionowe odnowienie umowy sponsorskiej z przodu koszulki do 2028 r., informuje Alex Silverman z SBJ.
  • Fanatics i Giants MLB mają 10-letnie przedłużenie umowy detalicznej, co znacznie rozszerza obecne partnerstwo, pisze Bret McCormick z SBJ.




Źródło