Biznes

Dane dotyczące sprzedaży elektrycznych pojazdów dwukołowych, kwiecień 2024 r.: 10 najlepszych wyników producentów OEM

  • 2 maja, 2024
  • 4 min read
Dane dotyczące sprzedaży elektrycznych pojazdów dwukołowych, kwiecień 2024 r.: 10 najlepszych wyników producentów OEM


Ku zaskoczeniu, plasująca się wcześniej na ósmej pozycji firma Greaves Electric w kwietniu wspięła się na piątą pozycję na rynku pojazdów elektrycznych. Wzmocniliśmy się premierą nowej hulajnogi z rodziny Nexus 30 kwietnia Firma Greaves Electric Mobility odnotowała sprzedaż 2511 jednostek w kwietniu. Pomimo osiągnięcia tego kamienia milowego, firma doświadczyła – 15% wzrostu z miesiąca na miesiąc i utrzymuje się na poziomie ok 4% udział w rynku. Warto zauważyć, że niedawno firma Greaves Electric trafiła na pierwsze strony gazet, testując nowo wprowadzony na rynek hulajnoga Nexus, pokonując imponujący dystans 1 lakh km, w tym rygorystyczną podróż wynoszącą 10 000 km z K2K.

6]INNOWACJE WARWIZARDA

Wardwizard Innovations, zapewniając sobie szóstą pozycję, odnotowało znaczny wzrost popytu, odnotowując najlepsze miesięczne wyniki sprzedaży za pierwsze cztery miesiące 2024 r. 1205 sztuk sprzedanych w kwietniu. Firma, która wcześniej znajdowała się na ostatniej pozycji, teraz wskoczyła na szóstą pozycję. Ten pozytywny trend odzwierciedla 18% wzrost z miesiąca na miesiąc oraz a 2% udział w rynku. Patrząc w przyszłość, firma zamierza utrzymać imponujące wyniki, strategicznie koncentrując się na poszerzaniu portfolio produktów i udoskonalaniu strategii biznesowych. Wykorzystując te możliwości, Wardwizard Innovations jest w stanie utrzymać tendencję wzrostową na rynku pojazdów elektrycznych.

Warto przeczytać!  Wiadomości z Delhi-NCR: Signature Global sprzedaje mieszkania premium o wartości ponad 2700 crore funtów w nowym projekcie w Gurugram

7]HERO MOTORCORP

Hero MotoCorp spadł w kwietniu na siódmą pozycję, notując sprzedaż na poziomie zaledwie 946 pojazdy. Z negatywem -77% wzrost z miesiąca na miesiąc i udział w rynku wynoszący zaledwie 1%firma stoi przed wyzwaniami na konkurencyjnym rynku pojazdów elektrycznych. Hero MotoCorp wprowadziło niedawno ofertę Vida Advantage, zapewniając klientom lepsze wrażenia z posiadania dzięki korzyściom i wartości usług 27 000 INR, ważne przez 5 lat. Inicjatywa ta ma na celu przyciągnięcie większej liczby klientów i poprawę pozycji marki na rynku w obliczu rosnącej konkurencji.

8]Shema E – pojazd i energia słoneczna

W kwietniu 2024 r. nowy producent OEM znalazł się na ósmym miejscu na liście. Nową osobą na liście jest Shema E-Vehicle and solar Pvt, Ltd. z siedzibą w Odisha. Firma sprzedana 891 jednostek w kwietniu 2024 r., z a 9% wzrost z miesiąca na miesiąc oraz a 1% udział w rynku. Firma sprzedaje szybkie hulajnogi o nazwach Nova, Eagle Quikk, Eagle + i Tuff +. Jej hulajnogi wolnobieżne to Eagle, Tuff, Bold i Hobby. Shema Electric nie może się doczekać utrzymania imponujących wyników poprzez strategiczne poszerzanie portfolio produktów i udoskonalanie strategii biznesowych. Koncentrując się na tych możliwościach, firma jest gotowa utrzymać tendencję wzrostową na rynku pojazdów elektrycznych.

Warto przeczytać!  Wzrosty na GPW w dniu decyzji RPP. Słabsze banki, ale kondycja największego pomogła WIG20

9]REWOLTA INTELLICORP

Revolt Intellicorp osiągnął najlepszą w historii sprzedaż w kwietniu 2024 r., zapewniając sprzedaż na dziewiątej pozycji 743 jednostki. Firma odczuła pozytyw 25% wzrost z miesiąca na miesiąc przy jednoczesnym utrzymaniu udziału w rynku na poziomie 1%. Warto zauważyć, że firma Revolt Intellicorp niedawno rozszerzyła swoją sieć, dodając 115 salonów dealerskich, w tym 15 nowych w całych Indiach.

10]BGAUS AUTO

Bgauss Auto, które w zeszłym miesiącu zajmowało siódmą pozycję, w kwietniu spadło na ostatnią pozycję. Firma sprzedana 711 jednostek w ciągu miesiąca, odnotowując wynik negatywny -77% wzrost z miesiąca na miesiąc, przy jedynie ok 1% udział w rynku. Wydaje się, że ograniczenie dotacji miało duży wpływ na spółkę. Bgauss Auto powinno aktywnie skupiać się na ulepszaniu produktów, inteligentnych strategiach, inicjatywach marketingowych itp., aby zwiększyć swoją pozycję i sprzedaż na konkurencyjnym rynku pojazdów elektrycznych.


Źródło