Data premiery marki lifestylowej Meghan Markle w końcu ujawniona: raport
W końcu poznaliśmy więcej szczegółów na temat tego, kiedy marka lifestylowa Meghan Markle zostanie wprowadzona na rynek.
42-letnia księżna Sussex ogłosiła w marcu, że otworzy nowe przedsiębiorstwo lifestylowe American Riviera Orchard, nie podając jednak żadnych informacji na temat tego, kiedy jej towary będzie można kupić.
Ale teraz nowy raport sugeruje, że linia lifestylowa Markle oficjalnie zostanie uruchomiona pod koniec tego roku. Chociaż dokładna data nie została jeszcze ujawniona, źródło poinformowało People, że była gwiazda „Suits” „pracowała za kulisami, aby się przygotować”
Jeśli chodzi o pogłoski, że start został opóźniony z powodu rzekomych trudności Markle ze znalezieniem dyrektora generalnego dla American Riviera Orchard pośród doniesień o dużej rotacji personelu — Sussexowie stracili co najmniej sześciu członków personelu od czasu opuszczenia Wielkiej Brytanii i przeprowadzki do USA, w tym niedawne odejście jej i jej męża, księcia Harry’ego, Josha Kettlera, szefa personelu, który zrezygnował po zaledwie trzech miesiącach pracy — informator nalega, aby uznać takie twierdzenia za nieprawdziwe.
American Riviera Orchard, nazwany przynajmniej częściowo na cześć adoptowanego domu Meghan i Harry’ego w Montecito, położonego na wybrzeżu Santa Barbara, czasami nazywanego „Amerykańską Riwierą”, będzie sprzedawał zastawę stołową, naczynia do napojów, obrusy kuchenne, galaretki, dżemy, marmolady, smarowidła, książki kucharskie i inne produkty, zgodnie z wnioskiem o rejestrację znaku towarowego złożonym przez prawników Markle.
Księżna pracowała już wcześniej w branży lifestylowej, zakładając w 2014 r. bloga lifestylowego „The Tig” (nazwa pochodzi od jej ulubionego wina). Zamknęła stronę w 2017 r. po zaręczynach z księciem Harrym.
Od stycznia 2020 r., kiedy Markle zakończyła karierę jako starsza członkini rodziny królewskiej, zaangażowała się w kilka przedsięwzięć biznesowych, skupiając się na markach, które lubi i których wartości są zbieżne z jej własnymi.
„Spędzam dużo czasu na wyszukiwaniu w Google i szukaniu marek” – powiedziała Meghan w wywiadzie dla „The New York Times” po swojej niedawnej quasi-królewskiej podróży po Kolumbii.
„Kiedy ludzie szukają w sieci różnych rzeczy lub je czytają, staram się znaleźć świetnych nowych projektantów, zwłaszcza na różnych terytoriach” – wyjaśniła.
Urodzona w Kalifornii kobieta dodała, że zaczęła wierzyć, że jej wsparcie dla marek lifestylowych może mieć pozytywny wpływ, gdy torebka, którą miała na sobie podczas oficjalnego wyjścia z księciem Harrym w 2017 r., wyprodukowana przez szkocką firmę Strathberry, została wyprzedana online w ciągu 11 minut.
Wzrost sprzedaży w Strathberry miał pomóc marce powiększyć zatrudnienie.
„Ten moment zmienił wszystko pod względem sposobu, w jaki patrzyłam na komponowanie stroju” – powiedziała Markle.
„W czasach, gdy wiem, że jest światowe światło reflektorów i uwaga będzie poświęcona każdemu szczegółowi tego, co mogę lub nie mogę założyć, wspieram projektantów, z którymi mam naprawdę świetne przyjaźnie, i mniejsze, wschodzące marki, które nie otrzymały uwagi, na jaką zasługują” – dodała. „To jedna z najpotężniejszych rzeczy, jakie jestem w stanie zrobić, a jest nią po prostu noszenie, na przykład, kolczyka”.
Księżna niedawno zainwestowała w markę Cesta Collective, która sprzedaje torby tkane ręcznie przez grupę kobiet z Rwandy, a następnie wykańczane we Włoszech.
„Inwestowanie w nie pomogło mi przygotować się do rozdziału, w którym inwestuję w siebie” – powiedziała o swoim mniejszościowym udziale w firmie.
Swoją pracę w branży venture capital opisała jako „akwarium delfinów”, a nie „akwarium rekinów”.
„To przyjazne wody” – dodała.