Filmy

DC Comics potwierdza, że ​​nowe logo DC to stare logo DC

  • 26 lipca, 2024
  • 5 min read
DC Comics potwierdza, że ​​nowe logo DC to stare logo DC


Opublikowano w: Komiksy, Wydawcy komiksów, Konwencje, Aktualności, DC Comics, Wydarzenia, Popkultura, san diego comic con | Oznaczono: logo, sdcc


Firma DC Comics potwierdziła podczas San Diego Comic-Con, że powraca do swojego logo, które ma symbolizować DC Bullet, zaprojektowany przez Miltona Glazera.



Podsumowanie artykułu

  • DC Comics powraca do klasycznego logo DC Bullet, pierwotnie zaprojektowanego przez Miltona Glasera i używanego w latach 1976-2005.
  • Nowe-stare logo zostało oficjalnie zaprezentowane na San Diego Comic-Con i zostało zastrzeżone jako znak towarowy do szerokiego wykorzystania na gadżetach reklamowych.
  • Opisy logo obejmują wykorzystanie w filmach, treściach cyfrowych, grach i różnych produktach konsumenckich.
  • Poprzednie loga DC obejmują logo z 2011 r. autorstwa Josha Beatmana i logo Rebirth z 2016 r. zaprojektowane przez Pentagram Design Agency.

Firma DC Comics potwierdziła na San Diego Comic-Con, że zmienia swoje logo z powrotem na DC Bullet, zaprojektowane przez Milton Glazer, którego DC używało w latach 1976-2005. Oczywiście czytelnicy Bleeding Col wiedzieli, że coś takiego nadchodzi. W maju donosiłem, że na tegorocznym San Diego Comic-Con, DC Comics ujawni nowe logo. Napisałem: „Bleeding Cool usłyszało plotkę, że DC Comics znów zmienia swoje logo. Zostanie ono ogłoszone na San Diego Comic-Con. Obecnie ma to zostać ogłoszone podczas panelu na pokazie. Jednak szczegóły są utrzymywane w takiej tajemnicy, że niewielu wie, jak ono wygląda, wie tylko, że nadal będzie pasować do obecnych wymiarów logo DC. Zobaczmy więc, dobrze?”

I zobaczymy. Wczoraj wieczorem DC Comics zarejestrowało nowe logo w urzędzie ds. znaków towarowych. Ale wyglądało zadziwiająco znajomo. Oto zarejestrowane logo z etykietą „Znak składa się ze stylizowanych liter DC pod kątem w koncentrycznych zarysowanych okręgach z 4 gwiazdami w równej odległości w otaczającym zewnętrznym zacienionym okręgu”. A dziś zaprezentowali je na panelu DC Studios.

DC Comics potwierdza nowe logo DCDC Comics potwierdza nowe logo DC

Jednak, jak pokazuje rejestracja znaku towarowego, będzie on używany praktycznie do wszystkiego, w tym „Filmów kinowych z elementami komedii, dramatu, akcji, przygody i/lub animacji oraz filmów kinowych do emisji w telewizji z elementami komedii, dramatu, akcji, przygody i/lub animacji; uniwersalnych płyt cyfrowych z muzyką, komedią, dramatem, akcją, przygodą i/lub animacji; słuchawek stereo; płyt CD-ROM z grami komputerowymi; podkładek pod mysz; okularów przeciwsłonecznych i etui do nich; oprogramowania do pobrania do użytku w grach komputerowych online; oprogramowania gier komputerowych do pobrania; oprogramowania gier komputerowych do użytku na telefonach komórkowych; programów gier wideo i komputerowych; gier komputerowych i wideo zaprojektowanych na platformy sprzętowe, mianowicie konsole do gier i komputery osobiste; płyt CD-ROM i uniwersalnych płyt z grami komputerowymi oraz programów komputerowych, mianowicie oprogramowania łączącego zdigitalizowane nośniki wideo i audio z globalną komputerową siecią informacyjną; pobieralnej treści audiowizualnej w dziedzinie rozrywki obejmującej filmy animowane, seriale telewizyjne, komedie i dramaty; publikacje do pobrania w postaci książek przedstawiających postacie z filmów animowanych, akcji, przygód, komedii i/lub dramatów, komiksów, książek dla dzieci; akcesoria do telefonów komórkowych, mianowicie etui na telefony komórkowe i osłony na telefony komórkowe; ładowarki do smartfonów; uchwyty dostosowane do telefonów komórkowych i smartfonów; oprogramowanie do gier komputerowych do pobrania do automatów do gier, mianowicie automatów do gry i terminali wideoloterii; kodowane karty magnetyczne, mianowicie karty gotówkowe; i magnesy dekoracyjne”Podobno na San Diego Comic-Con zostanie ujawnione nowe logo DC Comics?Podobno na San Diego Comic-Con zostanie ujawnione nowe logo DC Comics?

W 2011 roku Bleeding Cool po raz pierwszy usłyszało, że DC ma zmienić swój 2005, a w 2012 roku Bleeding Cool przejęło wygląd nowego projektu. Zastąpił on DC Spin/DC Swoosh zaprojektowany przez Josh Beatman studia Brainchild z 2005 r., które z kolei zastąpiło DC Bullet zaprojektowane przez Milton Glazer z 1976 r. Powiedziano mi w zaufaniu, że logo z 2012 r. było częściowo wynikiem filmu na YouTube, który dwa lata wcześniej obejrzała moja pięcioletnia córka Ewa Johnston wyśmiewając ówczesne logo i nazywając je DG Comics. Albo przynajmniej było używane, jak dowodzili ci wewnętrzni, którzy chcieli zmiany. Z pewnością, według rejestrów ruchu drogowego, ten film był linkowany na wielu spotkaniach zarządu Warner Bros. w tamtym czasie.

Następnie logo zostało ponownie zmienione na DC Rebirth w 2016 r., dzięki uprzejmości Pentagram Design Agency. Powrót do elementów DC Bullet, rozpoczynający się od słów: „Nowe logo DC to znak, który wykorzystuje ponad 80 lat dziedzictwa z myślą o przyszłości”. Ale czy nadszedł już czas na kolejne odświeżenie? Przypuszczam, że minęło osiem lat, dwa razy dłużej niż poprzednie. I nadszedł czas na coś… All In. Nawet jeśli wygląda jak stare, które wszystkim się podoba.

NOWOŚĆ: Nowe logo DC Comics zostanie zaprezentowane na San Diego Comic-ConNOWOŚĆ: Nowe logo DC Comics zostanie zaprezentowane na San Diego Comic-Con


Podobało Ci się? Podziel się tym w mediach społecznościowych!

Bądź na bieżąco i wesprzyj naszą stronę, obserwując Bleeding Cool w Google News już dziś!




Źródło

Warto przeczytać!  Pierwszy szkic scenariusza filmu Skarb Narodowy 3 jest już gotowy