Biznes

Debiut Xiaomi w wersji EV przenosi gospodarkę połączoną na wyższy bieg

  • 2 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Debiut Xiaomi w wersji EV przenosi gospodarkę połączoną na wyższy bieg


Po ostatnich doniesieniach dot Jabłko kończąc trwającą dekadę działalność Projekt Tytanjego rywal, chiński gigant technologiczny Xiaomiszybko wkroczyła na rynek pojazdów elektrycznych (EV) wraz z formalną premierą długo oczekiwanego samochodu elektrycznego podczas wydarzenia w Pekinie.

Przy konkurencyjnej cenie początkowej wynoszącej 215 900 juanów (około 29 860 dolarów) Xiaomi zamierza pozycjonować sedana Speed ​​Ultra 7 (SU7) jako silnego konkurenta na globalnym rynku pojazdów elektrycznych, oferując konsumentom atrakcyjną alternatywę dla istniejących opcji, takich jak sedan Model 3 Tesli.

Wygląda na to, że reakcja rynku na przedsięwzięcie Xiaomi była solidna – 50 000 egzemplarzy zostało zamówionych w przedsprzedaży w ciągu 27 minut od sprzedaży rozpoczynającej się 27 marca. ogłoszony na Weibo i osiągnęło 88 898 w ciągu pierwszych 24 godzin.

Ten duży popyt spowodował, że potencjalni nabywcy muszą czekać od czterech do siedmiu miesięcy, podała agencja Reuters w poniedziałek (1 kwietnia) raportco wskazuje na duże zainteresowanie pierwszą w historii firmy marką pojazdów elektrycznych.

Pomimo konkurencyjnego środowiska pojazdów elektrycznych analitycy uznają siłę finansową Xiaomi i wiedzę specjalistyczną w zakresie smartfonów za kluczowe zalety.

Warto przeczytać!  Chiny mają problem. Tak źle nie było od 16 lat. Najnowsze dane zatrzęsły Pekinem w posadach

W rzeczywistości płynna integracja ekosystemu mobilnego Xiaomi z SU7 zapewnia lepsze wrażenia użytkownika, szczególnie w przypadku inteligentnych pulpitów nawigacyjnych, czyli funkcji wysoko cenionej przez chińskich konsumentów.

Co więcej, technologia Xiaomi wykracza poza granice pojazdu, integrując się z technologią firmy Inteligentny ekosystem „Człowiek x Samochód x Dom”.zaprezentowany po raz pierwszy na targach Mobile World Congress (MWC) 2024 w Barcelonie na początku tego roku.

Według Xiaomi ta innowacja, która „integruje ponad 200 kategorii produktów obejmujących 600 milionów urządzeń na całym świecie i obejmująca ponad 95% scenariuszy użytkowników”, ma na celu bezproblemowe łączenie osób, samochodów i domów, tworząc niezrównaną, kompleksową łączność na całym świecie. różnych aspektów życia konsumentów.

Wyobraź sobie, że sterujesz termostatem, sprawdzasz kamery monitorujące, a nawet inicjujesz prace domowe – a wszystko to podczas jazdy autostradą. Ten potencjał przekształcenia przyziemnej czynności dojazdów do pracy w wieloaspektowe doświadczenie może na nowo zdefiniować sposób, w jaki konsumenci postrzegają podróż, zacierając granice między funkcjonalnością a wypoczynkiem.

Integracja SU7 z istniejącymi urządzeniami inteligentnego domu Xiaomi jeszcze bardziej zwiększa jego atrakcyjność, oferując użytkownikom spójny ekosystem, w którym każdy element uzupełnia się nawzajem.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i udziałów, Wiadomości ekonomiczne i finansowe, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Live IPO News

Ta interoperacyjność jest zgodna ze zmieniającymi się oczekiwaniami podłączonych konsumentówktóre coraz częściej wymagają płynnej integracji w każdym aspekcie swoich codziennych zajęć.

Warto zauważyć, że badanie PYMNTS wykazało, że przeciętny dojeżdżający do pracy posiada ok 80% więcej podłączonych urządzeń w porównaniu z osobami niepracującymi, co podkreśla rosnącą zależność współczesnego życia od wzajemnie połączonych technologii.

Zasadniczo sedan SU7 Xiaomi wraz z inteligentnym ekosystemem Human x Car x Home stanowią kamień milowy w kierunku w pełni połączonej przyszłości, zwiastując erę, w której płynna integracja technologii stwarza nowe możliwości, zmieniając sposób, w jaki konsumenci żyją, pracują i wchodzić w interakcję z otoczeniem.


Źródło