Deepika Padukone została pierwszą globalną ambasadorką marki Bisleri w kampanii #DrinkItUp
Padukone będzie również częścią wszystkich opakowań produktów Bisleri
Bisleri, marka wody mineralnej, pozyskała Deepikę Padukone jako pierwszą w historii globalną ambasadorkę marki w nowej kampanii Bisleri #DrinkItUp. Film reklamowy przedstawia Padukone żwawego i nowoczesnego wykonania kultowej piosenki „Jhoom Jhoom Jhoom Baba”, delektującego się jednocześnie czystym orzeźwieniem oryginalnego napoju „woda”.
Komentując zatrudnienie Deepiki Padukone jako ambasadorki marki, Jayanti Chauhan, wiceprezes Bisleri International, powiedziała: „Bisleri jest synonimem nawodnienia. Nasza nowa kampania Bisleri #DrinkItUp obejmuje zabawę i emocje związane z wizualizacją nawodnienia w kultowym stylu z udziałem Pani . Deepika Padukone po raz pierwszy w historii. Jesteśmy podekscytowani faktem, że pani Padukone jest naszą pierwszą globalną ambasadorką marki, ponieważ jej praca i wartości są zgodne z filozofią naszej marki. Dzięki niej możemy pokazać, że nasza marka ewoluuje wraz ze współczesnymi czasami. Jesteśmy pewni że wszyscy pokochają tę kampanię i będą czerpać przyjemność z nawilżania z Bisleri.”
Deepika Padukone wyraziła swój entuzjazm jako globalna ambasadorka marki Bisleri: „Jestem zachwycona możliwością kojarzenia mnie z tak kultową marką jak Bisleri. Zawsze wierzyłam w znaczenie nawadniania jako kluczowego kroku w naszym zaangażowaniu w zdrowy styl życia i ogólne samopoczucie a kampania Bisleri #DrinkItUp właśnie to celebruje.”
Tushar Malhotra, szef marketingu w Bisleri International, dodaje: „Kampania Bisleri #DrinkItUp to znaczący krok w kierunku uwspółcześnienia marki, zwiększenia miłości do niej i prowadzenia ekscytujących rozmów z naszymi konsumentami”.
Kampania Bisleri #DrinkItUp została nakręcona przez Nirvana Films i wyreżyserowana przez reżysera Prakasha Vermę, natomiast współpracą Bisleriego z Deepiką Padukone zarządzały Wavemaker i GroupM ESP.
Zintegrowana kampania będzie promowana na różnych platformach, w tym w telewizji, mediach cyfrowych, mediach Out-of-Home, pojazdach dostawczych, zaangażowaniu influencerów, platformach OTT i wielu innych. Padukone będzie również częścią wszystkich opakowań produktów Bisleri. Poprzez te różnorodne punkty kontaktu staramy się oferować konsumentom wciągające i wciągające doświadczenia.