Delhi Edition gościć ekspertów branżowych
Aby rozpocząć od 10 rano w Delhi NCR
Exchange4media Personel
Opublikowany – 14 czerwca 2023 r. 8:00
|
5 minut czytania
Exchange4media Group powraca z edycją Delhi swojej flagowej usługi – Pitch CMO Summit. Edycja konferencji w Delhi odbędzie się dzisiaj, 14 czerwca 2023 r. od godz. 10:00. Konferencja jest współfinansowana przez Times Network, podczas gdy Zoom i WebEngage są złotymi partnerami, a Kantar i Radio City są partnerami stowarzyszonymi. Współpartnerem szczytu jest Teads, a Spotify jest Partnerem Celebratory. Lemma jest salonowym partnerem szczytu.
Pitch CMO Summit 2023 — Delhi Edition skupia pod jednym dachem najbardziej renomowane indyjskie marki i ich najwyższe kierownictwo, aby wchodzić w interakcje i dzielić się spostrzeżeniami na temat ich historii sukcesu, które zmieniły reguły gry.
Tematem tej edycji konferencji jest „Ponowne wyobrażenie sobie celu w świecie wspieranym przez technologię”.
Cel marki jest powodem istnienia firmy, ponieważ ma ona moc nawiązania emocjonalnego związku ze swoimi klientami, co prowadzi do zwiększenia lojalności wobec marki, rzecznictwa i rentowności. Podczas gdy cena, produkt i doświadczenie klienta są kluczowymi atrybutami branymi pod uwagę przez konsumentów, dobrze zdefiniowany cel może być krytycznym wyróżnikiem przy podejmowaniu ostatecznej decyzji o zakupie. Wraz z szybkim rozwojem technologii cyfryzacja stała się niezbędna, aby firmy mogły zachować konkurencyjność w dzisiejszej erze cyfrowej. Dla firm kluczowe stało się bezproblemowe przyswojenie i połączenie celu ich marki z rozwijającą się technologią, szczególnie w ich inicjatywach marketingowych 360 stopni. Podczas Pitch CMO Summit 2023 – Delhi Edition przyglądamy się, w jaki sposób marki „ponownie wyobrażają sobie cel w świecie opartym na technologii”.
Poniżej znajduje się pełen mocy program konferencji, po której nastąpi ceremonia wręczenia nagród The Pitch Marketing Lista 30 poniżej 30 – inicjatywa grupy exchange4media mająca na celu zidentyfikowanie i zwrócenie uwagi na najbardziej obiecujących młodych marketerów oraz śmietankę wśród młodych, zmieniających reguły gry osób poniżej 30 roku życia.
PORZĄDEK OBRAD:
PITCH CMO SUMMIT DELHI 2023
Temat: Ponowne wyobrażenie sobie celu w świecie opartym na technologii
środa, 14 czerwca 2023 r
PORZĄDEK OBRAD
|
||
09:00 – 10:00
|
Rejestracja
|
|
10:00 –
10:10 rano
|
Powitanie
|
|
10:10 – 10:30
|
Adres powitalny
|
Dr ANNURAG BATRA
Prezes i Redaktor Naczelny,
BW Businessworld i Exchange4media Group
|
10:30 – 10:55
|
Sesja przewodnia
Od celu do innowacji: Wykorzystanie transformacji cyfrowej w opiece zdrowotnej
|
DEEPAK SAHNI
Założyciel i dyrektor naczelny,
Zdrowi
|
10:55 – 11:20
|
Sesja w centrum uwagi
Apollo Tyres: budowanie odpowiedzialnego i zrównoważonego biznesu
|
WIKRAM GARGA
szef grupy ds. marketingu — region Azji i Pacyfiku, Bliski Wschód i Afryka (APMEA),
Opony Apollo
|
11:20 – 11:45
|
Czat przy kominku
Tworzenie rynku opartego na wartościach dla Bharatu
|
HIMANSHU CHAKRAWARTI
dyrektor generalny,
Snapdeal
W rozmowie z
Szantanu Dawid,
Główny korespondent
wymiana4media
|
23:45 – 12:00
|
Sesja w centrum uwagi
Ożyw swoją markę dzięki Zoomowi
|
ANAND BALA
Head of Commercials & SMB – Indie & SAARC,
Powiększenie
|
12:00 – 12:15
|
Sesja w centrum uwagi
Co oznaczają silne marki
|
SOUMYA MOHANTY
Dyrektor Zarządzający i Chief Client Officer – Dział Insights,
Kantar
|
12:15 –
01: 15 po południu
|
Panel dyskusyjny
Marketing w dobie przełomu technologicznego
|
ASHISH TIWARI
Szef marketingu,
Strona główna Kredyt Indie
CHARU MALHOTRA BHATIA
Wiceprezes – Marketing
Hindware spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
GAURAW MEHTA
Szef marketingu,
Hałas
MUKESH GURAJJA,
Szef marketingu,
Modi Naturals
SACHIN WASZYSZTA
Szef marketingu,
Paisabazaar.com
Przewodniczący sesji: AVIK CHATTOPADHYAY
współzałożyciel i partner,
Eksperymentalny
|
13:15 – 14:30
|
Obiad
|
|
14:30 – 15:30
|
Panel dyskusyjny
Wykorzystanie strategii dotyczących danych klientów i personalizacji w marketingu ukierunkowanym na cel
|
DEEPINDER SINGH
wiceprezes ds. marketingu,
Nieskazitelna opieka
ESHA NAGAR
dyrektor zarządzający,
Niepa APAC
ISHWINDAR SINGH
Dyrektor Generalny – Marketing,
Pernod Ricard Indie
JOYDEEP MUKHERJEE
Szef marketingu,
Adda52
MADHUR ACHARYA,
Wiceprezes ds. E-commerce,
Lenskart
Przewodniczący sesji: TANISHA DOSHI
Dyrektor ds. Rozwoju i Strategii,
WebZaangażuj się
|
15:30 – 15:45
|
Sesja w centrum uwagi
Szansa w otwartym Internecie
|
RAHUL SINGH
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu,
Biuro handlowe
|
15:45 – 16:45
|
Panel dyskusyjny
Strategie obsługi klienta w świecie opartym na technologii
|
EITI SINGHAL
Szef marketingu,
Wega
NEELIMA BURRA
Dyrektor ds. Strategii, Transformacji i Marketingu,
Świetlny
PRIYANKA SETHI
dyrektor i szef marketingu,
Hajer Indie
RISHABH JINDAL
Business & Growth Head – Segment D2C
Branże stron (dżokej)
SHAMIK BANERJEE
Szef marketingu,
Apollo 24×7
Przewodniczący sesji:
VANI GUPTA DANDIA
Założyciel,
Partnerzy wzrostu CherryPeachPlum
|
16:45 – 17:15
|
Sesja w centrum uwagi
Marketing kulturowy w budowaniu odnoszących sukcesy marek
|
RAJEEW JAIN
Wiceprezes ds. Marketingu Korporacyjnego,
Grupa ds
|
17:15
|
HERBATA
|
|
18:00
|
PITCH MARKETING 30 PONIŻEJ 30 NAGRÓD
|
|
18:05 – 18:15
|
Adres powitalny
|
Dr ANNURAG BATRA
Prezes i Redaktor Naczelny,
BW Businessworld i Exchange4media Group
|
18:15 – 18:45
|
Adres pożegnalny
Tworzenie kultury innowacji w dobie technologii
|
SZASZANK ŚRIWASTAWA
Starszy Dyrektor Generalny ds. Marketingu i Sprzedaży,
Maruti Suzuki
W rozmowie z
VIVEK MALHOTRA
CMO i COO Grupy – Przychody Konsumenckie
Grupa India Today
|
18:45 – 20:15
|
Pitch Marketing 30 PONIŻEJ 30 Zwycięzca Felicytacja
|
|
20:15 – 20:20
|
Głosowanie podziękowania
|
NAWAL AHUJA,
współzałożyciel i dyrektor,
Grupa Exchange4media
|
20:20
|
Kolacja i koktajle
|
Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)
Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i YouTube’a
Tagi
Marketing Pitch Technologia cmo
Reklama internetowa Reklama internetowa Indie Marketing Marketing internetowy Kampania marketingowa Reklama internetowa Reklama internetowa Reklama internetowa wiadomości internetowe marketing reklama Indie marketing Indie