Podróże

Delta jest kuratorem doświadczeń Faces of Travel z aktywacją wyskakującego okienka ze sztuką cyfrową „Inspired Journeys”.

  • 17 listopada, 2023
  • 4 min read
Delta jest kuratorem doświadczeń Faces of Travel z aktywacją wyskakującego okienka ze sztuką cyfrową „Inspired Journeys”.


Zaangażowanie Delta w zwiększanie reprezentacji w branży turystycznej i autentyczne prezentowanie różnorodnych podróżników doświadczających świata w niezwykły sposób „pojawiło się” w zeszłym tygodniu w Los Angeles. Nasza cyfrowa instalacja artystyczna „Inspired Journeys” miała miejsce w Westfield Century City, placu rozrywki na świeżym powietrzu, oraz podczas konferencji ADCOLOR, najważniejszego spotkania poświęconego różnorodności dla profesjonalistów wszystkich szczebli z branż kreatywnych.

W ramach rozszerzenia naszej inicjatywy Faces of Travel Delta zaprosiła pracowników i członków społeczności Los Angeles do dzielenia się relacjami z niezapomnianych wrażeń z podróży, które ożywiały w czasie rzeczywistym za pomocą cyfrowego szkicu siedmiu wschodzących artystów pochodzących z różnych środowisk, zamówionych na zlecenie.  Wśród wybranych utalentowanych artystów znalazł się pracownik Delta Andersen Cupid, projektant – Window Seat.

W ramach rozszerzenia naszej inicjatywy Faces of Travel Delta zaprosiła pracowników i członków społeczności Los Angeles do dzielenia się relacjami z niezapomnianych wrażeń z podróży, które ożywiały w czasie rzeczywistym za pomocą cyfrowego szkicu siedmiu wschodzących artystów pochodzących z różnych środowisk, zamówionych na zlecenie. Wśród wybranych utalentowanych artystów znaleźli się pracownicy Delty Andersen Cupid, projektant – Window Seat i Cedric Smith, główny specjalista ds. dostaw – TechOps.

Grupa spędza czas na łodzi w zatoce Kalk w Republice Południowej Afryki

Wideo

Chociaż Delta celowo zwiększyła reprezentację w ramach swoich własnych zasobów marketingowych, Faces of Travel to program będący kontynuacją długoterminowego zaangażowania Delta w zwiększanie reprezentacji, z której może skorzystać szersza kultura podróżowania: od mediów społecznościowych po reklamy turystyczne i wszystko pomiędzy, a jednocześnie przeciwstawienie się stereotypom, które zostały stworzone i podtrzymywane.

Warto przeczytać!  10 najlepszych miejsc na pobyt na kolację w Key West, gdzie można rozkoszować się wyspiarskimi potrawami

„Doświadczenie Inspired Journeys wywarło tak znaczący wpływ, że jest dwojaki” – powiedział Andersen. „Dla naszych artystów była to okazja do podzielenia się swoim rzemiosłem z nową publicznością, a dla społeczności pokazała im, że Delta widzi wartość w utrwalaniu ich historii i doświadczeń podczas podróży. Grafika, którą stworzyliśmy, była świeżym podejściem do opowiadania historii i pokazywała nasze odmienne spojrzenie na niektóre z najbardziej pamiętnych momentów uczestników – podczas tego doświadczenia widzieliśmy łzy i dzieliliśmy się śmiechem”.

Dla Cedrica doświadczenie Inspired Journeys było dosłownym wyrazem etosu Delta, polegającego na łączeniu i odzwierciedlaniu świata, któremu służymy.

„Internalizacja historii naszych gości i przełożenie ich wspomnień na sztukę pozwoliło mi być częścią ich doświadczeń – to jak podróżowanie do miejsc, w których nigdy nie byłem” – powiedział Cedric. „Możemy prowadzić tak emocjonujące rozmowy poprzez sztukę i tworzyć dzieła, które są nie tylko przyjemne pod względem estetycznym, ale odzwierciedlają najbardziej wyjątkowe części nas”.

W ramach rozszerzenia naszej inicjatywy Faces of Travel Delta zaprosiła pracowników i członków społeczności Los Angeles do dzielenia się relacjami z niezapomnianych wrażeń z podróży, które ożywiały w czasie rzeczywistym za pomocą cyfrowego szkicu siedmiu wschodzących artystów pochodzących z różnych środowisk, zamówionych na zlecenie.  Wśród wybranych utalentowanych artystów znalazł się pracownik Delta, Cedric Smith, główny specjalista ds. dostaw – TechOps.

Od letnich ślubów nad jeziorem Como po coroczne rodzinne wyjazdy na narty po ośnieżonych szczytach Gór Skalistych, Delta stworzyła ponad 200 ilustracji cyfrowych dla członków społeczności Los Angeles i uczestników konferencji ADCOLOR 2023.

Szkic Londynu wykonany w ramach cyfrowej instalacji artystycznej Delta Inspired Journeys.

Aby jeszcze bardziej wzmocnić ciągłe zaangażowanie Delta w pokazywanie i promowanie większej różnorodności i inkluzywności w branży turystycznej, Delta stworzyła serię przewodników turystycznych Cultural Moments. Przewodniki powstały we współpracy z organizacjami i twórcami z różnych społeczności oraz naszym partnerem LATAM, aby dzielić się rekomendacjami dotyczącymi podróży z perspektywy włączającej i przyjaznej. Seria przewodników turystycznych została nagrodzona 8. doroczną nagrodą Shorty Impact Awards w kategorii ruch społeczny – honorując najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie wspierające momenty kulturalne i/lub aktywizm społeczny.

Warto przeczytać!  Najpopularniejsze kierunki podróży dla osób trzeźwych

„Zaangażowanie Delta w przedstawianie historii i twarzy różnorodnych podróżników to coś więcej niż inicjatywa” – Ashley Sherman, dyrektor generalny ds. marketingu ESG. „Podróżnicy z każdej części świata i o różnej drodze życia zawsze byli częścią historii Delta i naszego sukcesu. Faces of Travel wzmacnia nasze zaangażowanie na rzecz wszystkich podróżnych, którzy pomogli ukształtować kulturę Delty i branży turystycznej”.

Odwiedź stronę główną Faces of Travel, aby dowiedzieć się więcej o zaangażowaniu Delta w zwiększanie zróżnicowanej reprezentacji w branży turystycznej.


Źródło