Delta jest kuratorem doświadczeń Faces of Travel z aktywacją wyskakującego okienka ze sztuką cyfrową „Inspired Journeys”.
Zaangażowanie Delta w zwiększanie reprezentacji w branży turystycznej i autentyczne prezentowanie różnorodnych podróżników doświadczających świata w niezwykły sposób „pojawiło się” w zeszłym tygodniu w Los Angeles. Nasza cyfrowa instalacja artystyczna „Inspired Journeys” miała miejsce w Westfield Century City, placu rozrywki na świeżym powietrzu, oraz podczas konferencji ADCOLOR, najważniejszego spotkania poświęconego różnorodności dla profesjonalistów wszystkich szczebli z branż kreatywnych.
W ramach rozszerzenia naszej inicjatywy Faces of Travel Delta zaprosiła pracowników i członków społeczności Los Angeles do dzielenia się relacjami z niezapomnianych wrażeń z podróży, które ożywiały w czasie rzeczywistym za pomocą cyfrowego szkicu siedmiu wschodzących artystów pochodzących z różnych środowisk, zamówionych na zlecenie. Wśród wybranych utalentowanych artystów znaleźli się pracownicy Delty Andersen Cupid, projektant – Window Seat i Cedric Smith, główny specjalista ds. dostaw – TechOps.
„Doświadczenie Inspired Journeys wywarło tak znaczący wpływ, że jest dwojaki” – powiedział Andersen. „Dla naszych artystów była to okazja do podzielenia się swoim rzemiosłem z nową publicznością, a dla społeczności pokazała im, że Delta widzi wartość w utrwalaniu ich historii i doświadczeń podczas podróży. Grafika, którą stworzyliśmy, była świeżym podejściem do opowiadania historii i pokazywała nasze odmienne spojrzenie na niektóre z najbardziej pamiętnych momentów uczestników – podczas tego doświadczenia widzieliśmy łzy i dzieliliśmy się śmiechem”.
Dla Cedrica doświadczenie Inspired Journeys było dosłownym wyrazem etosu Delta, polegającego na łączeniu i odzwierciedlaniu świata, któremu służymy.
„Internalizacja historii naszych gości i przełożenie ich wspomnień na sztukę pozwoliło mi być częścią ich doświadczeń – to jak podróżowanie do miejsc, w których nigdy nie byłem” – powiedział Cedric. „Możemy prowadzić tak emocjonujące rozmowy poprzez sztukę i tworzyć dzieła, które są nie tylko przyjemne pod względem estetycznym, ale odzwierciedlają najbardziej wyjątkowe części nas”.
Od letnich ślubów nad jeziorem Como po coroczne rodzinne wyjazdy na narty po ośnieżonych szczytach Gór Skalistych, Delta stworzyła ponad 200 ilustracji cyfrowych dla członków społeczności Los Angeles i uczestników konferencji ADCOLOR 2023.
Aby jeszcze bardziej wzmocnić ciągłe zaangażowanie Delta w pokazywanie i promowanie większej różnorodności i inkluzywności w branży turystycznej, Delta stworzyła serię przewodników turystycznych Cultural Moments. Przewodniki powstały we współpracy z organizacjami i twórcami z różnych społeczności oraz naszym partnerem LATAM, aby dzielić się rekomendacjami dotyczącymi podróży z perspektywy włączającej i przyjaznej. Seria przewodników turystycznych została nagrodzona 8. doroczną nagrodą Shorty Impact Awards w kategorii ruch społeczny – honorując najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie wspierające momenty kulturalne i/lub aktywizm społeczny.
„Zaangażowanie Delta w przedstawianie historii i twarzy różnorodnych podróżników to coś więcej niż inicjatywa” – Ashley Sherman, dyrektor generalny ds. marketingu ESG. „Podróżnicy z każdej części świata i o różnej drodze życia zawsze byli częścią historii Delta i naszego sukcesu. Faces of Travel wzmacnia nasze zaangażowanie na rzecz wszystkich podróżnych, którzy pomogli ukształtować kulturę Delty i branży turystycznej”.
Odwiedź stronę główną Faces of Travel, aby dowiedzieć się więcej o zaangażowaniu Delta w zwiększanie zróżnicowanej reprezentacji w branży turystycznej.