Marketing

DemandScience i Google łączą siły, by zaprezentować studium przypadku dotyczące strategii pozyskiwania leadów na Gartner® Marketing Symposium/Xpo™ 2023

  • 19 maja, 2023
  • 3 min read
DemandScience i Google łączą siły, by zaprezentować studium przypadku dotyczące strategii pozyskiwania leadów na Gartner® Marketing Symposium/Xpo™ 2023


DANVERS, MA, 19 maja 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — PopytNaukawiodąca firma zajmująca się generowaniem popytu B2B, która ułatwia marketing i sprzedaż, umożliwiając organizacjom szybsze znajdowanie odpowiednich potencjalnych klientów i docieranie do nabywców na rynku, ogłosiła dziś, że eksperci DemandScience i Google łączą siły, aby przedstawić studium przypadku dotyczące strategii generowania potencjalnych klientów na the Sympozjum marketingowe firmy Gartner/Xpo™ 2023.

Sesja wykładowa odbędzie się w poniedziałek, 22 maja o godzinie 11:45 czasu górskiego w Adam’s Ballroom B w Gaylord Rockies Resort & Convention Center.

Szczegóły prezentacji:

Tytuł: DemandScience: Strategia generowania leadów od podstaw ze Steve’em Armentim z Google

Głośniki: Steve Armenti, Group Marketing Manager, Global Demand Generation, Google
Stacy McMaster, wiceprezes ds. globalnej obsługi klienta, DemandScience
Maia Wells, dyrektor ds. treści i komunikacji marki, DemandScience

Abstrakcyjny: Jak zbudować od podstaw strategię generowania leadów? Wystarczy zapytać Steve’a Armentiego, menedżera ds. generowania globalnego popytu w Google. Podejście Steve’a do stworzenia skutecznego, pełnego planu może przynieść wyniki biznesowe każdej firmie, która inwestuje w generowanie popytu. Chcesz wiedzieć, jak on to robi? Dołącz do Steve’a wraz z ekspertami DemandScience, Stacey McMaster i Maią Wells, którzy omawiają klucze do optymalizacji sukcesu generowania leadów: syndykacja treści ukierunkowana na ABM ze strategicznymi wskazówkami DemandScience.

Warto przeczytać!  5 sposobów na powrót do podstaw

Gartner Marketing Symposium/Xpo 2023 oferuje uczestnikom możliwość rozwinięcia myślenia jako liderzy strategiczni i urzeczywistnienia ich wizji marketingowych dzięki najlepszemu połączeniu wglądu i sesji popartych badaniami, aby przebić się przez szum informacyjny i zagłębić się w obszary, które napędzają wyniki .

Oprócz zarejestrowania się na sesję dostawcy rozwiązań DemandScience z Google w poniedziałek, 22 maja, sympozjum zachęca się uczestników do odwiedzenia stoiska nr 103 podczas wydarzenia, gdzie będą mieli okazję do bezpośrednich dyskusji z zespołem DemandScience.

Gartner i Marketing Symposium/Xpo są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Gartner, Inc. lub jej oddziałów w Stanach Zjednoczonych

Informacje o sympozjum marketingowym firmy Gartner/Xpo
Analitycy firmy Gartner omówią kluczowe problemy stojące przed dyrektorami ds. marketingu podczas Gartner Marketing Symposium/Xpo™ 2023, które odbędzie się w Denver w stanie Kolorado w dniach 22-24 maja 2023 r. Konferencja ta zapewnia liderom marketingu praktyczne porady na temat trendów, narzędzi i pojawiających się technologii, których potrzebują, aby dostarczać wyniki biznesowe. Analitycy firmy Gartner zajmują się największymi możliwościami, wyzwaniami i priorytetami, przed którymi stoją dziś marketerzy, w tym danymi i analizami, doświadczeniem klienta, marketingiem treści, wglądem w klienta, technologią marketingową (martech) i marketingiem wielokanałowym. Śledź wiadomości i aktualności dotyczące wydarzenia na Twitterze i LinkedIn za pomocą #GartnerMKTG.

Warto przeczytać!  Sherrie Norris Lovin 'Spoonful Cooking felieton: Chodzi o jedzenie — a marketing pomaga

O DemandScience
PopytNauka jest wiodącą firmą generującą popyt B2B, która ułatwia marketing i sprzedaż, umożliwiając organizacjom szybsze znajdowanie odpowiednich potencjalnych klientów i kierowanie ich do nabywców na rynku. DemandScience Live Data Factory wykorzystuje innowacyjne technologie do dostarczania dokładnych danych z odpowiednimi sygnałami intencji, pomagając organizacjom przyspieszyć podróż kupujących od początku ścieżki do konwersji. Założona w 2012 roku firma DemandScience, z produktów, danych i potencjalnych klientów korzysta ponad 1500 klientów na całym świecie. Z biurami w 7 krajach i ponad 800 pracownikami, DemandScience zajmuje 5. miejsce na liście najlepszych miejsc pracy w reklamie i marketingu magazynu Fortune.

Derek Beckwith
DemandScience
+1 617-331-3567
derek.beckwith@demandscience.com


Źródło