Marketing

Dentsu X wprowadza kolejną ekspansję dzięki zwycięstwu McCormick & Company

  • 12 stycznia, 2023
  • 3 min read
Dentsu X wprowadza kolejną ekspansję dzięki zwycięstwu McCormick & Company


McCormick & Company, gigant branży spożywczej stojący za markami French’s, Schwartz, Ducros, Frank’s RedHot i innymi, rozszerzył swoją długoterminową współpracę z Dentsu X po przeglądzie. Po powolnym zwiększaniu zasięgu na przestrzeni lat, agencja Dentsu Media zdobyła część biznesu McCormick, której jej brakowało, a mianowicie rynki Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej.

„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozszerzeniem naszych relacji z McCormick i pomaganiem im w tworzeniu bardziej znaczących relacji z konsumentami i zwiększaniu wartości inwestycji w media. Nasz globalny zespół jest gotowy do dostarczania wyjątkowych doświadczeń, które poprawią profile smakowe konsumentów na całym świecie, gdy wspólnie przeciwstawimy się konwencjom” – powiedziała w oświadczeniu Leah Meranus, CMO, Dentsu X US.

Współpraca marki z Dentsu rozpoczęła się prawie dziesięć lat temu, kiedy spółka holdingowa zaczęła zarządzać rynkami McCormick w Australii i Chinach. Do 2020 roku 360i firmy Dentsu, które holding przekształcił później w Dentsu X, uzyskało rekordową agencję w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Jako globalna agencja McCormick, Dentsu X będzie zarządzać globalną, kompleksową strategią medialną, planowaniem i zakupami dla całego portfela marek firmy. Globalne konto jest warte około 110 milionów dolarów, według COMvergence. Z tego rynki Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej stanowią około 30 milionów dolarów.

Warto przeczytać!  5 powodów, aby dodać TikTok do Państwa strategii marketingu treści

Skupiając się na ewistniejące relacje

Obecnie duże marki, takie jak McCormick, często reorganizują swoje inwestycje marketingowe i umieszczają je pod zarządem jednego partnera. Najczęściej marki decydują się na posiadanie spółek o wielkości i zakresie umożliwiającym im działanie na rynkach światowych. Dentsu ma silną pozycję i reputację w Azji, a jej prezes i dyrektor generalny Hiroshi Igarashi ma siedzibę w Japonii.

Zdolność Dentsu do rozwijania swojej działalności z obecnymi klientami jest pozytywnym osiągnięciem po trudniejszych czasach. Niedawno firma Dentsu X rozszerzyła współpracę z innym z dotychczasowych klientów, firmą TAG Brands. Podobnie jak McCormick, TAG miał za zadanie zrównoważyć swoje media mix w zróżnicowanym portfolio marek. W 2022 roku Dentsu zatrzymała większość swoich dotychczasowych klientów, jednocześnie walcząc o nawiązanie nowych relacji. Rozszerzenia McCormick i TAG sugerują, że nacisk holdingu na istniejące relacje przyniósł rezultaty.

„Jeśli chodzi o dostarczanie innowacyjnego myślenia, które napędza nasze podejście marketingowe oparte na mediach, Dentsu X dysponuje sprawdzonymi narzędziami i specjalistyczną wiedzą, które pomagają nam budować głębsze więzi między konsumentami a naszymi markami” — Melanie Sifuentes, wiceprezes ds. globalnej strategii marketingowej i mediów w firmie McCormick, powiedział w oświadczeniu.

Warto przeczytać!  7 najlepszych programów do e-mail marketingu (kwiecień 2023) – Forbes Advisor INDIE

Nie jest jasne, które agencje konkurowały z Dentsu o biznes, ale firma doradcza Pile and Company zarządzała tym procesem. Firma Pile and Company zwróciła się do marki, gdy została poproszona o skomentowanie recenzji. Poprzednia współpraca agencji z firmą McCormick obejmowała produkcję dynamicznych reklam dla Frank’s RedHot w Australii oraz natywne lokowanie marki w grach dla French’s w USA


Źródło