Rozrywka

Disney łagodzi ceny reklam Oscarów – Różnorodność

  • 10 marca, 2023
  • 3 min read
Disney łagodzi ceny reklam Oscarów – Różnorodność


Dla aktora filmowego statuetka Oscara jest na wagę złota. Do Madison Avenue? No, może trochę mniej.

Disney zadeklarował wyprzedanie około 60 do 70 komercyjnych automatów, które sprzedaje w corocznych transmisjach Oscarów w ABC, nieco ponad 48 godzin przed niedzielną emisją. Firma szukała 1,6-2,1 miliona dolarów za 30-sekundowy spot, według osoby zaznajomionej z tą sprawą, nieco niższy zakres niż w przeszłości, potencjalnie ze względu na ekonomię lub spadek oglądalności wydarzenia w ostatnich latach. W 2022 roku Disney zażądał od 1,7 do 2,2 miliona dolarów za 30-sekundową reklamę, według nabywców mediów i innych dyrektorów zaznajomionych z zeszłorocznymi negocjacjami.

„Nasi sponsorzy pojawili się z pełną siłą we wszystkich głównych kategoriach z nowymi i niestandardowymi kreacjami, dołączając do spektakularnego wieczoru świętującego największe osiągnięcia w opowiadaniu historii i chwile, które nas łączą” – powiedziała Rita Ferro, prezes Disney Advertising, w oświadczeniu . „Oscary to kulturowe zjawisko w centrum kreatywności i rozrywki – a Jimmy Kimmel znów za sterami jako gospodarz, nasz gwiazdorski zespół produkcyjny ma zamiar zapewnić fanom filmu magiczną noc na całym świecie”.

Warto przeczytać!  BREAKING: Morgan Wallen poddany ścisłemu odpoczynkowi wokalnemu, odwołuje sześć tygodni koncertów i występów

Wiodący sponsorzy transmisji 2023 w firmie Pfizer; Rolex i Verizon. Inne firmy, które zamierzają wyświetlać reklamy, to Allstate; Amazon XCM; Applebee; Słyszalny; AutoDesk; rezerwacja.com; Karnawał; najważniejszy +; Pościg; EJ Gallo; marki konstelacji; GSK; Henkla; Hulu; Hyundaia; Podatek turbo Intuit; KDP Dr Pepper; Wolność wzajemna; świadome silniki; Novartis; Progresywny; Rakietowy kredyt hipoteczny; Snapchat; Sony; Starbucks; stellantis; Kref TIAA; Uniwersalny; Volvo; między innymi Warner Brothers i Walt Disney Motion Pictures.

Według Vivvix, narzędzia do śledzenia wydatków na reklamę, rozdanie Oscarów w 2022 r. przyniosło 139 milionów dolarów dzięki 70 reklamom, podczas gdy pokaz przed pokazem na czerwonym dywanie przyciągnął 15,8 miliona dolarów w 48 reklamach. W poprzednim roku ekstrawagancja przyniosła około 129 milionów dolarów w 56 reklamach, podczas gdy pokaz przedpremierowy na czerwonym dywanie przyciągnął 16,3 miliona dolarów w 42 spotach. Transmisja 2021 odbyła się w warunkach pandemii.

Transmisja ABC z 2022 roku przyciągnęła 16,6 miliona widzów, co stanowi wzrost o 58% w porównaniu z rekordowo niską widownią wynoszącą 10,5 miliona, która oglądała w 2021 roku. Inne programy z nagrodami również odnotowały gwałtowny spadek oglądalności w ostatnich latach, w tym nagrody Emmy i Grammy.

Warto przeczytać!  Dyrektorzy radia country mówią, że z radością witają „Texas Hold „Em” Beyoncé

Zmieniają się niektóre aspekty działań Disneya związanych ze sprzedażą Oscarów. Firma poinformowała, że ​​planuje współpracować z VideoAmp, firmą zajmującą się technologią pomiarową, aby pomóc reklamodawcom Oscarów mierzyć widownię na nowe sposoby, które często wykraczają poza zwykłe liczby.

Disney kontynuował również sprzedaż lokalnych reklam Oscarów w stacjach telewizyjnych ABC. Firma poinformowała, że ​​14 nowych reklamodawców będzie wyświetlać reklamy lokalne podczas wydarzenia, w tym ELF Cosmetics; Haverty’ego; Lexusa; Uczciwa firma; BMW; LAPAM / Izrael Turystyka; Między innymi Mazda i Rolex. Reklamy wyświetlane na określonych rynkach kosztują znacznie mniej niż spot krajowy.


Źródło