Filmy

Disney Plus jest coraz bliżej przywrócenia kabla

  • 21 kwietnia, 2024
  • 9 min read
Disney Plus jest coraz bliżej przywrócenia kabla


Miłej niedzieli! Chciałbym rozpocząć to wydanie „W tym tygodniu, w odległej galaktyce” od pogratulowania naszym przyjaciołom z The Resistance Broadcast dotarcia do 700. odcinka w ubiegły poniedziałek. Od teraz serial będzie przechodził pewne zmiany, które zepsuli w swoich mediach społecznościowych, biorąc pod uwagę odejście Jamesa. Chcę życzyć Jamesowi, dobremu przyjacielowi, którego poznałem osobiście podczas dwóch poprzednich uroczystości, wszystkiego najlepszego w jego przyszłych przedsięwzięciach!

Chciałbym móc to powiedzieć na cześć ich wyczynu, biorąc pod uwagę ich przeszłe powiązania z SWNNzdecydowaliśmy, że nie będzie nowego odcinka SWNN na żywo! w tym tygodniu. Było to jednak spowodowane tym, że jakiś wirus zaatakował najlepszą część zespołu. Dostaliśmy jednak nowy odcinek Zła partiaktóre Josh zrecenzował tutaj dla swojej witryny — w większości zgadzam się z jego opinią.

To był dość powolny tydzień pod względem wiadomości, ale wciąż było kilka interesujących rzeczy do omówienia. Bez zbędnych ceregieli, działajmy dalej!

Trzy rzeczy, które mogły wydarzyć się przypadkowo

  • Akolita drobne aktualizacje: Według informatora Jeffa Sneidera, Davida Harewooda z The CW’s Super dziewczyna sława będzie odgrywać niewielką rolę Akolita. Program, który zadebiutuje za nieco ponad miesiąc, opublikował w tym tygodniu nowy wizerunek za pośrednictwem Magazyn Filmowy Totalny. Amandla Stenberg również rozmawiała z serwisem na temat serialu, choć nie było to do końca rewolucyjne oświadczenie, w którym omawiała atmosferę prequeli do prequeli, jaką emituje serial.
  • Wiadomości komiczne: Nowy Inkwizytorzy Jak ogłosił w tym tygodniu Lucasfilm, serial komiksowy ukaże się jeszcze w tym roku. Mamy tu także podgląd lipcowej produkcji. A jeśli jeszcze ich nie czytałeś, nasz wspaniały zespół wydawniczy w SWNN nadąża za wszystkimi komiksami, recenzując je w tym tygodniu Dartha Vadera nr 45 (Rozalia), Mace Windu #3 (Jay) i Przygody Wysokiej Republiki: Szabla do wynajęcia nr 1 (Nate).
  • Najnowsza wersja Hasbro: Firma produkująca zabawki jest zmęczona ponownym wykorzystaniem tej samej formy klona do różnych przemalowań i przeszła na figurki Mandalorian. Nowy Mandalorianin W tym tygodniu ogłoszono zabawki z sezonu 3.

Zorn Kandar i Sol w „Akolicie”.


Cytat tygodnia

„Szukałem w filmie cięć, które przerywałyby reklamę, momentów, w których aktorzy sięgnęli po coś lub na coś spojrzeli. Nigdy nie dotknąłem samego filmu ani nie ingerowałem w niego.”

Kilka tygodni temu w innej edycji tej serii udostępniłem film, który zaczął zdobywać popularność w mediach społecznościowych: reklama piwa zmontowana w Nowa nadzieja przez chilijską firmę, kiedy oryginalne filmy wyemitowano w ogólnokrajowej telewizji 20 lat temu. 24 godziny później promocje (po drodze znaleziono więcej) pojawiły się w każdym biuletynie informacyjnym i zaowocowały tysiącami cięć stworzonych przez fanów — w tym wieloma autorstwa naszego Nate’a Manninga, dla którego publikowanie ich na naszym Twitterze stało się jego nową życiową obsesją . I wszyscy tu jesteśmy po to.

Warto przeczytać!  Odrestaurowany most Star Trek Enterprise-D zostanie wystawiony w maju

Ignacio González, dyrektor w Efex! (firma stojąca za reklamami) w tamtym czasie opowiedziała niedawno w wywiadzie o dawno zapomnianych reklamach Opiekun.

Drugie miejsce

„Nie wiem, czy kiedykolwiek zrobiłem coś tak ważnego, jak te 24 godziny opowiadania historii, które robimy teraz”.

O tym mówił Tony Gilroy po otrzymaniu nagrody za całokształt twórczości podczas zeszłotygodniowej gali WGA Awards Andor. Sezon 2 zadebiutuje na początku 2025 roku w Disney Plus — i nie będzie dostępny wystarczająco szybko!

Luthen Rael (Stellan Skarsgard) w ANDORZE Lucasfilm, wyłącznie na Disney+. ©2022 Lucasfilm Ltd. & TM. Wszelkie prawa zastrzeżone.


To, co stare, znowu stało się nowe: Disney Plus jest coraz bliżej przywrócenia kabla

To tydzień, w którym nie ma zbyt wielu wiadomości, więc zboczymy z drogi, aby omówić kwestię związaną z Gwiezdne Wojny franczyzowa. Wcześniej w tym tygodniu, Informacja poinformował, że Disney planuje wprowadzenie nowej funkcji podobnej do kanałów telewizyjnych, w których można oglądać powtórki Gwiezdne Wojny lub programy Marvela byłyby dostępne w pętli 24/7. Dodajmy do tego kontekst historyczny i spróbujmy zrozumieć, dlaczego jest to ważne posunięcie.

W 2022 roku Wall Street, a w konsekwencji hollywoodzkie studia, wpadły w panikę z powodu katastrofalnych wyników Netfliksa za pierwszy kwartał, kiedy to streamer poinformował o pierwszej w historii utracie abonentów. To skłoniło firmę do wprowadzenia tańszego poziomu reklam, a także rozpoczęcia walki z udostępnianiem haseł. Niedługo potem Disney poszedł w ich ślady.

Pod koniec 2022 roku podnieśli cenę standardowego pakietu Disney Plus i utrzymali plan 8,99 USD miesięcznie jako alternatywę z reklamami. W 2024 r. Disney zarobi więcej na użytkownika na użytkownikach korzystających z warstwy reklam niż na osobach korzystających z opcji bez reklam. Ogłosili także plany rozpoczęcia polowania na konta, na których udostępniane są hasła. Disney widzi przyszłość, w której każde gospodarstwo domowe będzie miało login użytkownika Disney Plus i będzie musiało oglądać reklamy w trakcie oglądania Moana codzienna sesja.

Kino Loy w Andorze sezon 1

Przypomina to już starą wiązkę kablową, w której co miesiąc uiszczano opłatę, aby uzyskać ogromną liczbę kanałów, które były dochodowe (ogólnie rzecz biorąc) ze względu na opłaty za przesył i wyświetlane na nich reklamy. Sprzedaż wiązana jest postrzegana jako ostateczna granica przesyłania strumieniowego. Większość analityków przewiduje przyszłość, w której wiele firm połączy siły, aby zaoferować łączną subskrypcję swoich usług przesyłania strumieniowego za niższą cenę. Peacock i Paramount Plus, jeśli przetrwają kilka następnych lat, są dwoma głównymi kandydatami do tego. Max też jest dobrym wyborem.

Warto przeczytać!  Nowy film akcji Alana Ritchsona nie był wystarczająco brutalny dla Gwiazdy Reachera

Disney zaczął już wdrażać ten pomysł wewnętrznie. W ciągu ostatnich kilku lat oferowali pakiet łączony Disney Plus + Hulu + ESPN Plus, który powoli się poprawiał. Teraz, gdy Bob Iger zdecydował się wykupić udziały Comcast w Hulu, przekształcili ten dział w Disney Plus jako kolejny kafelek na stronie głównej – podobnie jak baner STAR funkcjonuje poza Stanami Zjednoczonymi. Oczywiście jest to lata świetlne od łączenia firm między firmami, ale przynajmniej sygnalizuje, że Disney nie jest tak zakochany w swojej przyjaznej rodzinie marce w streamingu, jak kiedyś twierdzili, a teraz pozwala – pomimo kontroli rodzicielskiej – Pam i Tommy mieszkać tuż obok Niebieski na stronie głównej.

Pomijając kwestię łączenia i rozumiejąc, że jest to coś, co w końcu nastąpi, w tej definicji pakietu kablowego znajdował się inny termin, który pozostał nietknięty: idea kanałów. Dla konsumenta byłoby to rozwiązanie jednego z największych problemów ery streamingu: otwierając aplikację, ale po prostu nie wiedząc, w co się ubrać. To przekleństwo posiadania wyboru (i przerażający problem, o którym trzeba myśleć w znacznie większym zakresie). Może wolelibyśmy mieć miejsce, do którego wiemy, że prawdopodobnie będzie tam coś, co nas zainteresuje. W końcu surfowanie po kanałach było kiedyś zabawą!

Omega w scenie z „STAR WARS: THE BAD BATCH”, sezon 3, wyłącznie na Disney+. © 2024 Lucasfilm Ltd. & ™. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ale jakie korzyści ma to dla Disneya? To dodatkowa opcja dla konsumenta, która być może sprawi, że wróci do serwisu, chociaż żeby zobaczyć, co jest grane. W końcu ilu naszych czytelników otwiera Disney Plus w nadziei, że znajdzie coś interesującego? Przynajmniej wiem, że nie loguję się, jeśli nie mam czegoś na myśli, bo w przeciwieństwie do Netflixa czy Maxa zazwyczaj wiem, co mnie tam czeka.

Myślę jednak, że to wykracza poza to. Posiadanie kanałów, które ludzie mogą po prostu włączyć i nie muszą zastanawiać się, co obejrzeć ani decydować, czy chcą obejrzeć następny odcinek do czasu pojawienia się napisów końcowych, to także sposób na utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania – co ma kluczowe znaczenie w przypadku Disneya. Szefowa telewizji Dana Walden szuka nabywców reklam. Im więcej ludzi spędza czas w Disney Plus – czy to dlatego, że podobają im się powstające programy, czy też dlatego, że mogą po prostu oglądać filmy tak, jak kiedyś w telewizorze – tym lepszy będzie wygląd wskaźników transmisji strumieniowej na rok 2024.

Warto przeczytać!  Wszystkich sześciu aktorów z Gwiezdnych Wojen, których spotkałem, którzy są dokładnie tym, kim wydają się być

A te wskaźniki są stale bardziej podobne do tych, które mieliśmy w erze telewizji kablowej. Netflix ogłosił w tym tygodniu, że od 2025 r. przestanie raportować liczbę abonentów, ponieważ obecnie bardziej koncentruje się na rentowności (obszarze, w którym góruje nad wszystkimi innymi, nawet bardziej niż pod względem liczby abonentów) i zaangażowaniu, które następnie może sprzedać reklamodawcom w celu zwiększenia przychodów na użytkownika na poziomie reklam. Te dwa wskaźniki to w dużej mierze pozostałość po epoce telewizji kablowej i kolejny znak, że w telewizji to, co stare, znów staje się nowe.

Ariana Greenblatt jako młoda Ahsoka w filmie Gwiezdne Wojny: Ahsoka


Zanim zakończę, pozwólcie, że szybko przytoczę świetną lekturę naszego Jaya Goodearla na temat jego obaw związanych z tym, jak Ubisoft radzi sobie z wydaniem Gwiezdne Wojny: Banici. Zawiera wszystko, od planów przepustek do gier po obawy dotyczące zachowania gry, co jest szczególnie interesujące dla osób, które są bardziej przypadkowymi fanami gier (takich jak ja). Sprawdź tutaj!

A mówiąc o byłych członkach SWNN, czy lubisz Marvela i czy jesteś nim podekscytowany? Fantastyczna Czwórka? Fran J. Ruiz, były współpracownik i redaktor tej witryny, pamięta najnowsze informacje na temat nowego filmu Marvela tego lata Space.com. A ty wiedzieć Interesuje mnie to – choćby ze względu na zainteresowanie harmonogramem Pedro Pascala.

Co sądzisz o najnowszym wydaniu „This Week, In a Galaxy Far Away”? Daj mi znać swoje przemyślenia i sugestie poniżej w sekcji komentarzy. Możesz je również wysłać lub skontaktować się z nami w celu uzyskania wskazówek bezpośrednio za pośrednictwem naszej strony kontaktowej.

Miłego tygodnia!

Miguel Fernández to hiszpański student, którego drugą życiową pasją jest kino. Jego ulubionym filmem wszechczasów jest Władca Pierścieni, ale jest też wielkim fanem Gwiezdnych Wojen. Jednak filmy fantasy nie są jego jedyną pasją, gdyż filmy Scorsese, Finchera, Kubricka czy Hitchcocka są jego obsesją, odkąd zaczął rozumieć język filmowy. To ten facet, który obejrzy czarno-biały film tylko dlatego, że jest czarno-biały.




Źródło