Filmy

Disney przywraca baner telewizyjny Marvela, aby poinformować fanów, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek”

  • 20 maja, 2024
  • 3 min read
Disney przywraca baner telewizyjny Marvela, aby poinformować fanów, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek”


Disney przywraca baner Marvel Television, próbując powiedzieć fanom, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek” w coraz bardziej złożonym Marvel Cinematic Universe (MCU).

W rozmowie z Comic Book szef telewizji, transmisji strumieniowej i animacji w Marvel Studios Brad Winderbaum powiedział, że Avengers: Endgame „być może” sprawiło, że fani poczuli się zobowiązani do oglądania wszystkiego, aby nadążać za przeplatającymi się wątkami MCU.

Marvel Television, baner używany wcześniej w oddzielnych produkcjach, takich jak Agents of SHIELD i niegdyś serialach Netflix, takich jak Daredevil (które i tak są obecnie kanonem MCU), został w 2019 roku włączony do ogólnej marki Marvel Studios.

„Chcemy mieć pewność, że Marvel pozostanie otwartymi drzwiami dla ludzi, aby mogli przyjść i odkrywać świat” – powiedział Winderbaum. „Myślę, że po Endgame pojawił się może mały obowiązek oglądania absolutnie wszystkiego, aby oglądać cokolwiek”.

„Myślę, że być może istniał mały obowiązek oglądania absolutnie wszystkiego.

Winderbaum powiedział, że komiksy zaprojektowano tak, aby można było do nich wchodzić z dowolnego miejsca i przeglądać je według uznania czytelnika, a Marvel chce, aby to samo dotyczyło jego serii filmów i programów telewizyjnych.

Warto przeczytać!  Horyzont: Amerykańska historia – rozdział 1

„Myślę, że częścią rebrandingu Marvel Studios, Marvel Television, Marvel Animation, a nawet Marvel Spotlight jest próba powiedzenia widzom: «Możecie wskoczyć wszędzie»” – powiedział Winderbaum. „Są ze sobą powiązane, ale tak nie jest. Nie musisz oglądać A, aby cieszyć się B. Możesz podążać za swoim szczęściem. Możesz podążać za własnymi preferencjami i znaleźć to, czego chcesz w gobelinie Marvela”.

Agatha All Along będzie pierwszym programem pod odnowionym szyldem Marvel Television, którego premiera odbędzie się 18 września, ale Daredevil: Born Again i Ironheart pójdą w ich ślady. Agatha All Along to spin-off WandaVision, serii, która czerpie z fabuły z Avengers: Age of Ultron, Infinity War i Endgame wraz z innymi filmami Marvela i kontynuuje takie postacie jak Doktor Strange w Multiverse of Madness i The Marvels .

Tymczasem Daredevil: Born Again to kontynuacja 161 godzin programów opracowanych dla Netflix, w których postać pojawiła się od czasu pojawienia się w Spider-Man: No Way Home, She-Hulk: Attorney at Law i Echo. Ironheart ma najmniejszą oglądalność w tle, jak dotąd pojawił się tylko w Black Panther: Wakanda Forever.

Warto przeczytać!  W Fargo w tym samym czasie mieszkały 2 nagrodzone Oscarem gwiazdy filmowe - InForum

To ogłoszenie Marvel Television wywołało już jednak pewne zamieszanie wśród fanów, ponieważ Disney wypuścił Echo pod szyldem Marvel Spotlight, aby wskazać to samo. Sam Winderbaum powiedział: „nasza publiczność nie musi widzieć innych seriali Marvela, aby zrozumieć, co się dzieje [Echo]”, a każdy serial stworzony z myślą o tym samym pomyśle otrzymałby baner Marvel Spotlight.

Marvel starał się utrzymać zainteresowanie fanów po zakończeniu gry, ponieważ ilość zawartości MCU wzrosła wykładniczo. Na przykład, podczas gdy oryginalna faza 1 trwała zaledwie 12 godzin i 24 minut, faza 4 trwała 54 godziny i 40 minut. I to zanim Marvel uczynił kanonem 160 godzin seriali Netflixa.

Dyrektor generalny Disneya, Bob Iger, powiedział, że liczba seriali „osłabiła skupienie i uwagę” fanów, w związku z czym Marvel będzie w przyszłości wypuszczać nie więcej niż trzy filmy i dwa programy rocznie. Deadpool i Wolverine to jedyny film MCU na rok 2024.

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.


Źródło