Disney przywraca baner telewizyjny Marvela, aby poinformować fanów, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek”
![Disney przywraca baner telewizyjny Marvela, aby poinformować fanów, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek”](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/agatha-harkness-1623170877986-770x470.jpg)
Disney przywraca baner Marvel Television, próbując powiedzieć fanom, że mogą „wskoczyć gdziekolwiek” w coraz bardziej złożonym Marvel Cinematic Universe (MCU).
W rozmowie z Comic Book szef telewizji, transmisji strumieniowej i animacji w Marvel Studios Brad Winderbaum powiedział, że Avengers: Endgame „być może” sprawiło, że fani poczuli się zobowiązani do oglądania wszystkiego, aby nadążać za przeplatającymi się wątkami MCU.
Marvel Television, baner używany wcześniej w oddzielnych produkcjach, takich jak Agents of SHIELD i niegdyś serialach Netflix, takich jak Daredevil (które i tak są obecnie kanonem MCU), został w 2019 roku włączony do ogólnej marki Marvel Studios.
„Chcemy mieć pewność, że Marvel pozostanie otwartymi drzwiami dla ludzi, aby mogli przyjść i odkrywać świat” – powiedział Winderbaum. „Myślę, że po Endgame pojawił się może mały obowiązek oglądania absolutnie wszystkiego, aby oglądać cokolwiek”.
Winderbaum powiedział, że komiksy zaprojektowano tak, aby można było do nich wchodzić z dowolnego miejsca i przeglądać je według uznania czytelnika, a Marvel chce, aby to samo dotyczyło jego serii filmów i programów telewizyjnych.
„Myślę, że częścią rebrandingu Marvel Studios, Marvel Television, Marvel Animation, a nawet Marvel Spotlight jest próba powiedzenia widzom: «Możecie wskoczyć wszędzie»” – powiedział Winderbaum. „Są ze sobą powiązane, ale tak nie jest. Nie musisz oglądać A, aby cieszyć się B. Możesz podążać za swoim szczęściem. Możesz podążać za własnymi preferencjami i znaleźć to, czego chcesz w gobelinie Marvela”.
Agatha All Along będzie pierwszym programem pod odnowionym szyldem Marvel Television, którego premiera odbędzie się 18 września, ale Daredevil: Born Again i Ironheart pójdą w ich ślady. Agatha All Along to spin-off WandaVision, serii, która czerpie z fabuły z Avengers: Age of Ultron, Infinity War i Endgame wraz z innymi filmami Marvela i kontynuuje takie postacie jak Doktor Strange w Multiverse of Madness i The Marvels .
Tymczasem Daredevil: Born Again to kontynuacja 161 godzin programów opracowanych dla Netflix, w których postać pojawiła się od czasu pojawienia się w Spider-Man: No Way Home, She-Hulk: Attorney at Law i Echo. Ironheart ma najmniejszą oglądalność w tle, jak dotąd pojawił się tylko w Black Panther: Wakanda Forever.
To ogłoszenie Marvel Television wywołało już jednak pewne zamieszanie wśród fanów, ponieważ Disney wypuścił Echo pod szyldem Marvel Spotlight, aby wskazać to samo. Sam Winderbaum powiedział: „nasza publiczność nie musi widzieć innych seriali Marvela, aby zrozumieć, co się dzieje [Echo]”, a każdy serial stworzony z myślą o tym samym pomyśle otrzymałby baner Marvel Spotlight.
Marvel starał się utrzymać zainteresowanie fanów po zakończeniu gry, ponieważ ilość zawartości MCU wzrosła wykładniczo. Na przykład, podczas gdy oryginalna faza 1 trwała zaledwie 12 godzin i 24 minut, faza 4 trwała 54 godziny i 40 minut. I to zanim Marvel uczynił kanonem 160 godzin seriali Netflixa.
Dyrektor generalny Disneya, Bob Iger, powiedział, że liczba seriali „osłabiła skupienie i uwagę” fanów, w związku z czym Marvel będzie w przyszłości wypuszczać nie więcej niż trzy filmy i dwa programy rocznie. Deadpool i Wolverine to jedyny film MCU na rok 2024.
Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.