Filmy

Disney+ udostępnia nowy zwiastun i plakat „Następcy: Narodziny czerwieni”

  • 2 kwietnia, 2024
  • 5 min read
Disney+ udostępnia nowy zwiastun i plakat „Następcy: Narodziny czerwieni”


Premiera długo oczekiwanego filmu z Kylie Cantrall i Malią Baker w rolach głównych 12 lipca

Obejrzyj nowy zwiastun TUTAJ

Pobierz plakat i materiały prasowe TUTAJ

(BURBANK, Kalifornia – 2 kwietnia 2024 r.) Dzisiaj Disney+ opublikował nowy zwiastun i plakat „Następcy: Odrodzenie czerwieni”, kolejnej części megahitowej serii „Następcy”, przedstawiającej nastoletnie potomstwo kultowych bohaterów i złoczyńców Disneya. Napędzany muzyką film Disney Original rozpocznie się w piątek, 12 lipca, wyłącznie na Disney+, po czym nastąpi specjalny bis w piątek, 9 sierpnia o 20:00 EDT/PDT na Disney Channel. Najnowszy zwiastun przedstawia Kylie Cantrall w roli Red, księżniczki wrogiego królestwa Krainy Czarów i najnowszego złoczyńcy Auradon (aka VK), który zostaje przyłapany na „gorącym uczynku” przez Malię Baker, która gra Chloe, córkę Kopciuszka i Króla z bajki.

„Descendants: The Rise of Red” opowiada historię Red, zbuntowanej córki Królowej Kier i Chloe, perfekcjonistycznej córki Kopciuszka. Kiedy tyrańska Królowa Kier wszczyna zamach stanu na Auradon, skrajne przeciwieństwa, Red i Chloe, muszą połączyć siły i cofnąć się w czasie, aby cofnąć traumatyczne wydarzenie, które sprowadziło matkę Reda na nikczemną ścieżkę.

Oprócz Cantralla i Bakera w filmie występuje nowy zespół VK i znanych postaci, w tym Brandy jako Kopciuszek, Rita Ora jako Królowa Kier, Dara Reneé jako Uliana, Ruby Rose Turner jako Bridget/Młoda Królowa Kier, Morgan Dudley jako Ella/Młody Kopciuszek, Joshua Colley jako Young Hook, Peder Lindell jako Morgie, Grace Narducci jako Fay/Młoda Wróżka Chrzestna, Jeremy Swift jako główny Merlin, Paolo Montalban jako King Charming i Leonardo Nam jako Maddox Hatter. China Anne McClain powraca jako ulubienica fanów Uma i nowa dyrektorka Auradon Prep. Melanie Paxson ponownie wciela się w rolę Wróżki Chrzestnej.

Warto przeczytać!  Batman ujawnia tajną broń swojego kaptura (ale to nie wystarczy, aby zapobiec ujawnieniu jego tożsamości)

Zgodnie z tradycją muzycznych opowieści „Następcy”, czwarta część zawiera siedem nowych oryginalnych piosenek, dwa powtórki i cover utworu „So This Is Love” z klasycznego filmu animowanego „Kopciuszek”, który przyciągnie widzów i zabierze ich ze sobą w emocjonalnej podróży z naszymi nowymi, odważnymi postaciami. Oryginalna ścieżka dźwiękowa „Descendants: The Rise of Red” ukaże się 12 lipca nakładem Walt Disney Records.

Każda premiera filmu „Następcy”, stanowiąca niezwykłą siłę w rozrywce dla młodzieży, plasuje się na liście najczęściej oglądanych filmów telewizji kablowej roku (2015, 2017 i 2019) wśród dzieci w wieku 6–11 lat i nastolatków w wieku 9–14 lat. Muzyka z serii „Następcy” może pochwalić się ponad 15 miliardami strumieni audio i wideo oraz 8 miliardami wyświetleń na TikToku. Ponadto ścieżki dźwiękowe z filmów „Następcy” uzyskały certyfikat RIAA, wydając trzy albumy z certyfikatem złotej płyty, trzy single z certyfikatem platynowym i dwa single z certyfikatem złota. Sprzedano prawie 7 milionów lalek i 9 milionów książek „Następcy”, w tym cztery bestsellery New York Timesa, a kostiumy na Halloween „Następcy” przez siedem lat z rzędu (2015–2021) znajdowały się w pierwszej piątce licencjonowanych kostiumów Disneya.

Warto przeczytać!  „Despicable Me 4” zrecenzowaną przez dwójkę małych dzieci

Oprócz filmu „Następcy: Narodziny czerwieni” fani mogą spodziewać się także ekscytującej oferty produktów konsumenckich Disneya, obejmującej lalki modowe, zestawy do zabawy, ubrania, odgrywanie ról, kostiumy, książki i nie tylko, które pojawią się tego lata.

Producentami wykonawczymi filmu „Następcy: The Rise of Red” są Suzanne Todd i Gary Marsh. Film wyreżyserowała Jennifer Phang, na podstawie scenariusza Dana Freya i Russella Sommera. Choreografię do filmu opracowała Ashley Wallen („The Greatest Showman”), a muzykę skomponował Torin Borrowdale („Searching”). Za scenografię odpowiada Mark Hofeling, a za zdjęcia odpowiada Declan Quinn. Katie Ennis jest redaktorką. Współproducentami wykonawczymi są Mahita P. Simpson i Jennifer Phang, a producentem jest Wendy S. Williams. Projekt kostiumów zaprojektowali Julia Caston i Emilio Sosa.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Instagrama: @DisneyPlus | @DisneyChannel | @DisneyDescendants
Facebook: @DisneyPlus
TIK Tok: @DisneyPlus | @disneydescendants
Youtube: @DisneyPlus | @DisneyDescendants
X: @DisneyPlus | @DisneyChannel
Hashtag: #DisneyDescendants, #TheRiseOfRed

O DISNEYU+
Disney+ to dedykowane miejsce do przesyłania strumieniowego filmów i programów z Disney, Pixar, Marvel, Gwiezdne Wojny i National Geographic, a także The Simpsons i nie tylko. Na wybranych rynkach międzynarodowych obejmuje także ogólną markę treści rozrywkowych Star, a w USA abonenci pakietu Disney Bundle mogą także uzyskać dostęp do obszernej zawartości Hulu, w tym tytułów telewizji następnego dnia i tytułów Hulu Original, w Disney+. Flagowa usługa przesyłania strumieniowego skierowana bezpośrednio do konsumentów firmy Disney, Disney+, oferuje stale rosnącą kolekcję ekskluzywnych oryginałów, w tym filmy pełnometrażowe, dokumenty, seriale aktorskie i animowane oraz treści krótkometrażowe. Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do długiej historii niesamowitej rozrywki filmowej i telewizyjnej Disneya, Disney+ jest także ekskluzywnym miejscem do przesyłania strumieniowego najnowszych produkcji The Walt Disney Studios. Disney+ jest dostępny jako samodzielna usługa przesyłania strumieniowego, jako część pakietu Disney Bundle w USA, który zapewnia abonentom dostęp do Disney+, Hulu i ESPN+, lub jako część Combo+ w Ameryce Łacińskiej z Star+, samodzielną ogólną usługą transmisji strumieniowej rozrywki i sportu w Region. Więcej informacji znajdziesz na disneyplus.com lub w aplikacji Disney+ na większości urządzeń mobilnych i telewizorów z dostępem do internetu.

Warto przeczytać!  „Janet Planet”: Stopić góry lodowe

O TELEWIZJI MARKI DISNEY
Disney Branded Television obejmuje kreatywnych gawędziarzy oraz zespoły ds. produkcji i marketingu treści odpowiedzialne za seriale telewizyjne, filmy i inne programy telewizyjne pod marką Disneya, obejmujące filmy akcji, animacje i nieskryptowane. Grupa napędza platformę streamingową Disney+ oraz sieci linearne Disney Channel, Disney XD i Disney Junior treściami skierowanymi do dzieci, nastolatków, nastolatków i rodzin, zawierającymi historie pobudzające wyobraźnię, aspirujące i odzwierciedlające ich świat i doświadczenia.

Kontakty z mediami telewizyjnymi marki Disney:
Chrissy Woo
Chrissy.Woo@disney.com

Alexisa Greenberga
Alexis.Greenberg@disney.com

###




Źródło